صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱
کد خبر: 8537
گزارشگر: 213
۸۶۹
۰
۰
۲
تحریم گربه روسی

فدراسیون بین‌المللی «گربه» گفت نمی تواند بیکار بنشیند!

فدراسیون بین‌المللی «گربه» گفت نمی تواند بیکار بنشیند!
فدراسیون بین‌المللی گربه در بیانیه‌ای اعلام کرد از موقعیت حاکم بر اوکراین شوکه شده و نمی‌تواند بی‌کار بنشیند

به گزارش آسیانیوز، فدراسیون بین‌المللی گربه در بیانیه‌ای اعلام کرد از موقعیت حاکم بر اوکراین شوکه شده و نمی‌تواند بی‌کار بنشیند.

FIFe که خود را سازمان ملل گربه‌ها می‌خواهند یک گروه بین‌الملللی است که ۷۰ سال بیش ایجاد شد.

یک سازمان بین‌المللی که برای گربه‌ها کار می‌کند، به دلیل حمله روسیه به اوکراین گربه‌های روسی را از شرکت در رقابت‌های بین‌المللی منع کرد. فدراسیون بین‌المللی گربه(FIFe) در بیانیه‌ای اعلام کرد از موقعیت حاکم بر اوکراین شوکه شده و نمی‌تواند بی‌کار بنشیند.

براساس این ممنوعیت، هر گربه‌ای که در روسیه پرورش داده شده باشد نمی‌تواند وارد شود یا در کتاب شجره‌نامه این فدراسیون خارج از کشور ثبت شود. هر گربه‌ای که متعلق به نمایش‌دهندگان مقیم روسیه باشد هم فارغ از اینکه در چه کشوری ثبت شده باشد، نمی‌تواند در نمایش‌های FIFe در کشور شرکت کند.

FIFe که خود را سازمان ملل گربه‌ها می‌خواهند یک گروه بین‌الملللی است که ۷۰ سال بیش ایجاد شد و بیش از ۷۰۰ نمایش با حضور ۲۰۰ هزار گربه در سال برگزار می‌کند. ۴۲ کشور عضو این سازمان هستند.

این درحالی است که شماری از فدراسیون‌ها و نهادهای ورزشی، هنری و سینمایی هم روسیه را تحریم کرده‌اند.

این در حالی است که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز چند روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود پخش سرود ملی و اهتزاز پرچم روسیه در بازی‌های بین‌المللی را ممنوع کرده است.

در این بیانیه همچنین تاکید شد که هیچ مسابقه‌ای در روسیه برگزار نخواهد شد. همچنین مسابقات به میزبانی روسیه نیز در زمین بی طرف و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال روسیه با نام «اتحادیه فوتبال روسیه» (RFU) به رقابت خواهند پرداخت نه با نام «روسیه»؛ همچنین در مسابقاتی که این تیم‌ها در آن شرکت می‌کنند، اهتزاز پرچم و پخش سرود ملی روسیه ممنوع خواهد بود که این موضوع اعتراض و شکایت ورزشکاران و مسوولان فوتبال روسیه را در پی داشته است./

 


https://www.asianews.ir/u/5ob
اخبار مرتبط
در نهمین روز حمله روسیه به اوکراین، سناتور لیندزی گراهام از نزدیکان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، درباره ترور او توضیحاتی داد.
چگونگی آغاز جنگ جهانی سوم که جنگ هسته ای لقب دارد، بر اساس داده‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شده است.
با افزایش فشار بر صرافی‌های ارزهای دیجیتال به بهانه تحریم های روسیه، حساب‌های متعلق به کاربران OpenSea با IP ایرانی نیز به دلیل لیست تحریمی آمریکا علیه ایران مسدود شده است.
اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان درباره تغییر رژیم پوتین برای حل بحران اوکراین توضیحاتی داد.
با حمله روسیه و در صورت توقف صادرات روغن نباتی از اوکراین به کشور، ایران در یکی دیگر از اقلام ضروری و موردنیازش به روسیه وابسته می‌شود که تبعات آن انحصار بازار و گرانی است؛ در حالی که پس از تحریم روسیه و عبور بهای نفت خام از بشکه‌ای ۱۱۷ دلار شوک های جدی در بازارهای غذا و انرژی قابل انتظار است.
جنگ و تحریم در روسیه و اوکراین به راحتی زنجیره تامین مواد غذایی مناطق همسایه را در هم می‌شکند و منطقه خاورمیانه در خطر گرسنگی قرار خواهد گرفت و گفته شده کشورهای ایران و عراق بیش از بقیه همسایگان درگیری با این مساله را تجربه خواهند کرد.
در حالی که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با انتشار اطلاعیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود پخش سرود ملی و اهتزاز پرچم روسیه در بازی‌های بین‌المللی را ممنوع کرده است؛ امیر حاج رضایی، بازیکن و مربی پیش‌کسوت فوتبال در این باره گفت: قوانین فیفا مربوط به دوران صلح است.
ولادیمیر پوتین دلایل حمله به اوکراین را در یک نشست با سخنان جنجالی بیان کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید