صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۳
کد خبر: 9033
گزارشگر: 213
۶۱۲
۰
۰
۴
همراه با بازگشایی همه دانشگاه ها و مدارس

آموزش حضوری از ۱۴ فروردین/سه گروه می توانند مجازی درس بخوانند

آموزش حضوری از ۱۴ فروردین/سه گروه می توانند مجازی درس بخوانند
با خاتمه تعطیلات نوروز آموزش در مدرسه‌ها و آموزشگاه‌های ایران حضوری شد اما سه گروه می‌توانند به صورت مجازی درس بخوانند.

به گزارش آسیانیوز، با خاتمه تعطیلات نوروز آموزش در مدرسه‌ها و آموزشگاه‌های ایران حضوری شد اما سه گروه می‌توانند به صورت مجازی درس بخوانند. این گروه‌ها شامل افراد مبتلا یا دارای علائم ابتلا به کرونا و دانش‌آموزان با بیماری زمینه‌ای هستند.

------------

بیشتر بخوانید

خطر باز شدن مدرسه ها و دانشگاه ها

---------------------------------------

بر پایه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از روز یک‌شنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مراکز آموزشی در ایران پس از دو سال دوباره به روال دوران پیش از پاندمی کار خود را آغاز کردند.

 وزیر آموزش: کلاس‌های مجازی بلوغ دانش‌آموز را عقب می‌اندازد

وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم در دو سال گذشته چند بار برای بازگشایی حضوری مدرسه‌ها تلاش کرده بود اما هر بار به علتی در این کار ناکام ماند.

در حال حاضر اغلب کشورهای جهان راه بازگشایی حضوری مراکز آموزشی را در پیش گرفته‌اند. در آسیا کشورهای معدودی نظیر هند، بنگلادش و عربستان هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

احمد محمود زاده، رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به خبرگزاری تسنیم گفته ایران نیز یکی از این کشورها بود که با پایان یافتن تعطیلات نوروزی به جمع کشورهایی پیوست که کلاس‌های درس در آنها حضوری برگزار می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/61t
اخبار مرتبط
یک مقام مسوول گفت: بازگشایی یکباره مدارس و دانشگاه‌ها، بی‌تدبیری و خطرساز است.
یزد - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از آمادگی مدارس استان برای برگزاری کلاس‌های حضوری از چهاردهم فروردین ماه خبر داد
حضوری شدن مدارس از روز ۱۴ فروردین و افزدوه شدن به سال تحصیلی برای جبران عقب ماندگی آموزش و زمان برپایی کنکور ۱۴۰۱ برنامه های جدیدی است که باید دید چطور عملیاتی خواهد شد.
یک پزشک متخصص گفت: به نظر می‌رسد که روند ابتلا در کشور در ۱۰ روز آینده همچنان به‌شدت بالا باشد؛ افزایش ابتلا در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن، ۱۵۰ درصد بود و حدود ۱۱۰ درصد افزایش مرگ داشتیم.
یزد - نوزدهمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان یزد باحضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد و دکتر محمدرضا رحیمی زارچی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما یزد و دیگر اعضاء شورا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد
سخنگوی ستاد ملی کرونا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای افراد زیر ۱۷ سال از چه واکسنی می‌شود استفاده کرد گفت: پیش بینی مطالعات ما مبنی بر این است که از واکسن سوبرانا و سینوفارم برای این افراد می‌شود استفاده کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا زمانی که ستاد ملی کرونا تصمیم جدیدی در مورد نحوه فعالیت مدارس نگیرد، آموزش حضوری مدارس تداوم پیدا خواهد کرد.
در حالی که خطر شیوع ترکیبی کرونای نوع «اومیکرون» و «دلتا» توسط جامعه چزشکی هشدار داده شده است، انتقاد خانواده ها از بازگشایی حضوری مدارس شدت گرفته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید