صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۳
کد خبر: 9721
گزارشگر: 213
۱۲۷۵
۰
۰
۰
مربی ایرانی تیم ملی کاراته هنگ کنگ در گفت و گو با آسیانیوز

هنگ کنگ شبیه گیلان است!

هنگ کنگ شبیه گیلان است!
مربی ایرانی تیم ملی کاراته هنگ کنگ گفت: کاراته هنگ کنگ از لحاظ کیفی و کمی با کاراته ایران بسیار متفاوت است.

به گزارش آسیانیوز، سعید حسنی پور، مربی ایرانی تیم ملی کاراته هنگ کنگ در گفت و گویی کوتاه با آسیانیوز گفت درباره فعالباش در تیم هنگ کنگ: بعد از مدتی که مربی تیم ملی ایران در رده های مختلف بودم، امروز حدود 9 ماهی است که مربی تیم ملی کاراته هنگ کنگ هستم.

حسنی پور تصریح کرد: باید بگویم که کاراته هنگ کنگ بسیار متفاوت از لحاظ کیفی و کمی با کاراته ایران است.

مربی ایرانی تیم ملی کاراته هنگ کنگ گفت: با توجه به بازیکنانی که داریم تلاش می کنیم تا بتوانیم در مسابقات اسیایی ، بازی های آسیایی و حتی جهانی کسب مدال کنیم.

وی افزود: هنگ کنگ یک بندر آزاد تجاری و مورد توجه دنیا است که به داشتن ساختمان های بلند و آسمان خراش در جهان معروف است و مردم بسیار مهربان و مهمان نوازی دارد.

او گفت: وسعت هنگ کنگ کم و تراکم جمعیتی آن بالا است و زبان رسمی و اداری این کشور انگلیسی و چینی است.

حسنی پور گفت: هنگ کنگ از لحاظ اقتصادی و تجاری به خاطر مالیات کم و قرار گرفتن در منطقه ازاد تجاری ثبات بسیار خوبی دارد و درباره اب و هوای هنگ کنگ باید بگویم که شبیه گیلان خودمان و شرجی است ولی باران های عجیب و غریبی دارد.

مربی اسبق تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: طی 9 ماهی که من مربی تیم ملی هنگ کنگ هستم، چند ماهی را به خاطر شرایط قرنطینه و مسابقات، بیرون از هنگ کنگ بودیم؛ مثلا بعد از مسابقات جهانی امارات که نوامبر 2021 بود، یک ماهی در قزاقستان بودیم و بعد به دبی رفتیم و سپس به پرتقال و الان حدود دو هفته ای است که برگشتیم و آماده می شویم برای حضور در مسابقات سری a مصر که بیست و پنج روز دیگر برگزار خواهد شد و ما با یک تیم تقریبا کامل در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

حسنی پور تا کنون به درجات کلی و جهانی بسیاری دست یافته است که از مهم ترین آن ها می توان به مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون در سال ۹۳ و طلای قهرمانی جهان جوانان قبرس در سال ۸۴ اشاره داشت.

سعید حسنی پور از سال ۹۴ به عنوان مربی تیم ملی کاراته کشورمان در رده های پایه آغاز به فعالیت کرد و از سال ۹۶ تا کنون نیز به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان فعالیت کرد./

گزارشگر: سیدرحمان موسوی

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/6kf
اخبار مرتبط
عملکرد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی در فاز نتیجه‌گیری باعث تغییر موضع یکی از شاگردان او درباره سرمربی تیم ملی شد.
یزد - رییس هیات هاکی استان از آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی داخل سالن بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند در پردیس دانشگاه آزادیزد داد
سجاد گنج‌زاده، کاراته‌کای دارای طلای المپیک توکیو در یک پست اینستاگرامی نوشته است : سختی مسابقه ندادن بیشتر از مسابقه دادن است و خطاب به مسئولان ورزشی درباره سیاسی شدن ورزش در مقابل اسرائیل گفته است فقط به فکر میز خود نباشید و ما دیگه بیشتر از این نمی‌تونیم تحمل کنیم!
جام حذفی فوتبال ایران با رویای راهیابی یک تیم شگفتی‌ساز به لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود؛ اما شاید هیچ‌کدام از چهار تیمی که بزرگان را حذف کرده‌ و به نیمه‌نهایی رسیده‌اند، نتوانند در لیگ قهرمانان بازی کنند.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی مالدیو را با نتیجه رویایی ۱۷ بر صفر شکست داد؛ در حالی که ای دیدار تداعی‌کننده پیروزی خاطره‌انگیز ایران در مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ است که ایران در آن دیدار نیز مالدیو را ۱۷ بر صفر شکست داده بود.
علی دایی در یک پیام همراه با عکس آرزو کرد روزی برسد که اشک زنان ایرانی آزادانه برای شوق پیروزی تیم محبوبشان باشد نه در اثر اسپری فلفل، گاز اشک‌آور.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید