صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۱
کد خبر: 9790
گزارشگر: 213
۱۴۸۹
۰
۰
۲
بنا بر اظهارات بهتاش فریبا؛ پیشکسوت باشگاه استقلال

پیروزی تاریخی «آبی ها»/ستاره شدن فرهاد مجیدی؟

پیروزی تاریخی «آبی ها»/ستاره شدن فرهاد مجیدی؟
بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت‌: این روزها استقلال قشنگ و مطمئن بازی می‌کند و به زور می‌توان از آن ایرادی گرفت؛ این در حالی است که طرفداران استقلال درباره ستاره شدن سرمربی شان روایت جالبی دارند.ا

به گزارش آسیانیوز، بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت‌: این روزها استقلال قشنگ و مطمئن بازی می‌کند و به زور می‌توان از آن ایرادی گرفت؛ این در حالی است که طرفداران استقلال درباره ستاره شدن سرمربی شان روایت جالبی دارند.

اما هر چه گذشت، او راه و رسم ستاره شدن را یاد گرفت و در اواخر دوران بازیگری خود تبدیل به کابوس پرسپولیس شد؛ مسیر ستاره شدن- فرهاد مجیدی بودن..

 

استقلال نشان داد که با وجود بازی در خانه حریف برابر حریف چغری مثل فولاد، تفکر پیروزی دارد و حیف شد که در ۱۰ دقیقه آخر روند بازی عوض شد و کلین‌شیت حسینی خراب شد.

وی‌ ادامه داد: این بازی درگیرانه بود و بارها شاهد جنگ هافبک‌های دو تیم بودیم که استقلالی‌ها نشان دادند یک سر و گردن بالاتر هستند و جنگ‌های میان میدان را به نفع خود تمام کردند. فولاد قصد این را داشت که با استفاده از پاس‌های بلند و یا تیز، پشت خط دفاع استقلال را هدف بگیرد که هر ۳ مدافع آبی‌ها مستحکم و کن ایراد حاضر شدند. حضور سیلوا صلابت را به خط دفاعی برگرداند و عارف غلامی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او باهوش در زمین حاضر شد و بسیاری از حمله‌های حریف را خنثی کرد. تعویض‌های دقیقه آخری نکونام باعث شد تا روند بازی در ۱۰ دقیقه پایانی تغییر کند و منطقی بود استقلال کمی عقب بکشد. فقط متاسفانه که گل خوردیم و استقلال نتوانست کلین‌شیت کند.

پیشکسوت استقلال درباره ذهنیت نباختن شاگردان مجیدی عنوان کرد: در همه جای دنیا وقتی تیمی به بردن عادت می‌کند، این ذهنیت در آن شکل می‌گیرد و کادر فنی توانسته این تفکر را در تیم القا کند. این کاری است که وظیفه کادر فنی بوده و مجیدی و دستیارانش به خوبی کار خود را انجام داده‌اند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و استقلال که قهرمانی را به دست آورده، بتواند رکوردی تاریخی در فوتبال ایران رقم بزند.

فریبا در پایان درباره پوشش نقاط ضعف استقلال برای فصل آینده عنوان کرد: الآن زود است در این باره صحبت کنیم. فعلا باید سعی در حفظ ساختار و نفرات اصلی تیم کنند و قرارداد این چهار، پنج نفری که در انتهای فصل تمام می‌شود را باید تمدید کنند و سپس به فکر سایر موارد باشند.

با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، استقلال با ۹ امتیاز اختلاف و سه هفته زودتر از اتمام فصل به مقام قهرمانی دست یافت.

با اتمام هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، استقلال با ۶۳ امتیاز و سه هفته قبل از اتمام فصل جاری به مقام قهرمانی دست یافت و نوار پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس را قطع کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی امروز با حساب دو بر یک فولاد را شکست دادند و با توجه به شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان، زودتر از موعد مقرر به چهارمین مقام قهرمانی خود دست یافتند.

استقلال با احتساب سه بازی باقی مانده و همینطور دست برتر در بازی رو در رو با پرسپولیس ۹+۱ امتیاز از این تیم پیشتاز است و حتی با وجود شکست استقلال و پیروزی پرسپولیس در سه بازی آینده، باز هم تیم مجیدی از صدرجدول تکان نخواهد خورد.

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران به لیگ دوازدهم باز می‌گردد که این تیم با غلبه بر فولاد در اهواز، یک هفته زودتر از موعد به مقام قهرمانی دست یافت و در نهایت در خانه با وجود شکست مقابل داماش، فرهاد مجیدی جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان استقلال بالای سر برد.

همچنین فرهاد مجیدی نیز به اولین مقام قهرمانی خود دست یافت تا همراه با امیر قلعه نویی به از جمله مربیانی تبدیل شود که استقلال را به قهرمانی رسانده‌است تا به این ترتیب وارد باشگاه مربیانی شود که عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده‌اند.

در ۲۱ دوره گذشته لیگ برتر، پرسپولیس با ۷ قهرمانی، سپاهان با ۵ قهرمانی، استقلال با ۴ قهرمانی و فولاد با ۲ قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر هستند./

https://www.asianews.ir/u/6ma
اخبار مرتبط
پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال پس از دفاعیه باشگاه استقلال به دست این باشگاه نرسیده است.
«آوانتاژ» قانونی که به داور اجازه می‌دهد در مواردی که خطایی را روی بازیکنی تشخیص داده‌ است، اگر تشخیص دهد که در جریان ماندن بازی به نفع بازیکن هدف خطا است، اعلام خطا نکند؛ به این بهانه «آسیانیوز» گفت و گویی اختصاصی با علی خسروی، داور پیشکسوت انجام داده است.
جام حذفی فوتبال ایران با رویای راهیابی یک تیم شگفتی‌ساز به لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود؛ اما شاید هیچ‌کدام از چهار تیمی که بزرگان را حذف کرده‌ و به نیمه‌نهایی رسیده‌اند، نتوانند در لیگ قهرمانان بازی کنند.
وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران و کاپیتان استقلال گفت: چگونه عده‌ای حرف از فوتبال پاک می‌زنند؟ من ناپاک‌تر از این فوتبال ندیدم.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت:عرضه سهام پرسپولیس و استقلال موجب شفافیت مالی این دو باشگاه می شود.
وریا غفوری، کاپیتان استقلال مدتی است به دلیل مصدومیت از میادین مسابقات دور است و در این باره احساساتش را در قالبی به تصویر برده است.
استقلال در پیروزی اخیر موفق شد در ۱۰ بازی اخیر رقابت‌های لیگ برتر، بدون شکست به کار خود ادامه دهد و با ۵ پیروزی و ۵ تساوی در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد؛ حال باید دید فرهاد مجیدی برای رکوردی تاریخی چه چیزی برای رو کردن آماده کرده است؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید