صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۳
کد خبر: 9375
گزارشگر: 213
۱۳۹۵
۰
۰
۳
پس از دفاعیه باشگاه استقلال

علت عدم پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه آبی ها

علت عدم پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه آبی ها
پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال پس از دفاعیه باشگاه استقلال به دست این باشگاه نرسیده است.

به گزارش آسیانیوز، باشگاه استقلال در حالی دفاعیه خود را نسبت به پرونده میلیچ به فیفا ارسال کرده است که همچنان پاسخی از فدراسیون جهانی فوتبال به دست این باشگاه نرسیده است.

----------

بیشتر بخوانید

وریا غفوری: قسم می خورم که این فوتبال «ناپاک‌» است!
---------------------------------
 پرونده مطالبات هرویه میلیچ، بازیکن کروات پیشین تیم فوتبال استقلال یکی از چالش‌های قابل توجه کادر مدیریت باشگاه استقلال است.

میلیچ در شکایتی که به فیفا تنظیم و ارسال کرده است، بندهای ماهانه و سالانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرده تا بتواند رقم مطالبات خود را بیش‌تر کند. طبق پیگیری‌های انجام شده، رقم دادخواست این بازیکن حدود ۶۰۰ هزار دلار است.

باشگاه استقلال پس از این شکایت مدارک و جرایم میلیچ را در زمان حضورش در جمع آبی‌ها به این بازیکن ارائه کرده است و تا اینجای کار ۲ دفاعیه نسبت به شکایت میلیچ به فیفا ارسال کرده است.

ایسنا نوشت نکته جالب این پرونده این است که پس از ارسال دفاعیه دوم، فیفا هیچ پاسخی به باشگاه استقلال نسبت به این دفاعیه نداده است و این اتفاق باعث شده است تا نتیجه این پرونده در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

البته تاخیر و تعلل فیفا در این پرونده، می‌تواند زمان بیشتری را برای باشگاه استقلال به ارمغان بیاورد. همچنین باشگاه استقلال در ابتدا قرار بود با میلیچ بر سر مبلغ تاخیر در پرداخت مطالباتش به توافق برسد اما میلیچ راضی به مبالغ پیشنهادی نیست و معتقد است می‌تواند مبالغ خیلی بیش‌تری از دیرکرد مطالبات خود دریافت کند و همین اتفاق موجب شده تا میلیچ نیز منتظر حکم نهایی فیفا باشد./

https://www.asianews.ir/u/6b2
اخبار مرتبط
«آوانتاژ» قانونی که به داور اجازه می‌دهد در مواردی که خطایی را روی بازیکنی تشخیص داده‌ است، اگر تشخیص دهد که در جریان ماندن بازی به نفع بازیکن هدف خطا است، اعلام خطا نکند؛ به این بهانه «آسیانیوز» گفت و گویی اختصاصی با علی خسروی، داور پیشکسوت انجام داده است.
جام حذفی فوتبال ایران با رویای راهیابی یک تیم شگفتی‌ساز به لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود؛ اما شاید هیچ‌کدام از چهار تیمی که بزرگان را حذف کرده‌ و به نیمه‌نهایی رسیده‌اند، نتوانند در لیگ قهرمانان بازی کنند.
وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران و کاپیتان استقلال گفت: چگونه عده‌ای حرف از فوتبال پاک می‌زنند؟ من ناپاک‌تر از این فوتبال ندیدم.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت:عرضه سهام پرسپولیس و استقلال موجب شفافیت مالی این دو باشگاه می شود.
رییس سازمان خصوصی‌سازی در حساب توییتر خود نوشت: «طلسم ۲۴ ساله شکست و امروز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس ثبت شدند.
کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید درباره شکایات از پرسپولیس و استقلال صادر کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید