صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۲:۵۱
کد خبر: 9834
گزارشگر: 213
۷۶۲
۰
۰
۱
براساس اعلام رئیس سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نمایشگاه کتاب تهران تعطیل شد/اضافه شدن روزهای دیگر به رخداد فرهنگی؟

نمایشگاه کتاب تهران تعطیل شد/اضافه شدن روزهای دیگر به رخداد فرهنگی؟
رئیس سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تعطیل شدن این رویداد فرهنگی به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، رئیس سی و سومین دوره نماشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تعطیلی این رویداد فرهنگی به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ایسنا گفت: نمایشگاه کتاب تهران امروز (سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

او درباره این‌که ‌آیا روز دیگری به نمایشگاه اضافه خواهد شد یا خیر گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم اما نمایشگاه مجازی برقرار است.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم اردیبهشت ماه آغاز شده و طبق اعلام قبلی، تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برقرار است./


https://www.asianews.ir/u/6ne
اخبار مرتبط
آزمون های تحلیلی شب امتحان، مجموعه حرفه‌ای کتاب های ویتامین ۳ برای درک بهتر و عمیق‌تر کتاب درسی، از جمله کتاب های حوزه کودک و نوجوان هستند که از سوی انتشارات دکتر شاکری به نمایشگاه کتاب امسال راه یافته اند.
کتاب «استامبولی» نوشته منصور ضابطیان، فردا در شهر کتاب مشهد رونمایی می شود.
یاسین قاسمی بجد، نویسنده جوان با انتقاد شدید از وضعیت ممیزی و رد مجوز سه کتابش در دولت جدید به آسیانیوز گفت: هر بار کتاب هایم را برای اخذ مجوز به وزارتخانه می فرستم با انبوهی از اصلاحات و حذفیات مواجه می شوم، حتی برای کتابی گفتند یک فصل کاملش باید حذف شود.
یزد - معاون آموزش ، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان از برگزاری دوره کتابخوانی « اقدامات اولیه در حوادث ترافیکی» بر بستر آموزش آنلاین هلال احمر ( سایت خادم) و صدور گواهینامه رسمی برای شرکت‌کنندگان خبر داد
رضا براهنی شاعر و نویسنده صاحبنام ایرانی و از اعضای هیات موسس کانون نویسندگان ایران که در تورنتوی کانادا به‌ سر می‌برد، بامداد امروز درگذشت.
کاوه لاجوردی، مدرس و مترجم ریاضی و فلسفه که ترجمه او از یکی از آثار جان لاک به‌عنوان برگزیده مشترک کتاب سال جمهوری اسلامی اعلام شده، این جایزه را امروز رد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید