صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۴
کد خبر: 10209
گزارشگر: 213
۸۵۲
۰
۰
۲
تلفات تندباد شدید در پایتخت

سقوط تابلوی غول آسای بزرگراه بر روی خودروها در طوفان تهران+ فیلم و عکس

سقوط تابلوی غول آسای بزرگراه بر روی خودروها در طوفان تهران+ فیلم و عکس
باد و طوفان شدید عصر امروز در تهران موجب سقوط تابلوی غول آسای بزرگراه شد و خساراتی وارد کرد.

به گزارش آسیانیوز،  باد شدیدی عصر امروز در تهران موجب سقوط تابلوی راهنمایی بزرگراهی شد.

سقوط تابلوی غول آسای بزرگراه بر روی خودروها در طوفان تهران+ فیلم و عکس

 باد شدیدی که عصر امروز، سه‌شنبه ١٧ خرداد در تهران وزید، در اتوبان شیخ فضل الله نوری،بعد از پل جناح موجب سقوط چند تابلوی هدایت مسیر وسط بزرگراه شد که این حادثه علاوه بر ترافیک سنگین، به چند خودروی عبوری در مسیر خسارت وارد کرد.

 

همچنین ایسنا  نوشت معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خسارات اولیه توفان در پایتخت را تشریح کرد و از آسیب دیدگی شش تن از شهروندان خبرداد.

مجید آرون درباره خسارات اولیه گزارش شده از توفان عصر امروز در پایتخت گفت: گزارش‌های اولیه از سطح مناطق حاکی از سقوط یا شکستگی چندین مورد درخت است.

وی با بیان اینکه تاکنون مواردی از سقوط تابلو و شکستگی چراغ راهنمایی و رانندگی گزارش شده است، گفت: گزارش‌های ارسالی تاکنون حاکی از مجروح شدن شش نفر از شهروندان در تهران است که چهار نفر به صورت سرپایی در محل درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شدند.

آرون از شهروندان خواست کرد تا پایان امروز ضمن پرهیز از تردد غیر ضرور در سطح شهر، توصیه‌های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.

به گفته وی عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه کنند. همچنین دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی و عدم توقف در این مکان‌ها نیز در هنگام وقوع طوفان توصیه می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی ساعات برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان‌های مرکزی و قم نیز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی کرده است./

https://www.asianews.ir/u/6xs
اخبار مرتبط
از ظهر پنجشنبه، سایت شهرداری تهران و سامانه "تهران من" از دسترس خارج شدند؛ این در حالی است که یک گروه هکری مسئولیت هک کردن بیش از ۵ هزار دوربین نظارتی شهرداری از جمله در بهشت زهرا را بر عهده گرفته‌اند.
دقایقی پیش آتشنشانان جسد یک زن را از زیر آوار متروپل آبادان خارج کردند و احتمال دارد این جسد، پیکر مریم همسر رامین مالک کافه مری است.
شاید شما هم درباره آنتالیا و سواحل درخشان و اقامتگاه های لوکسش شنیده باشید و بدانید که از زیباترین شهرهای ترکیه به حساب می آید. ما امروز می خواهیم شما را بیشتر با این شهر ساحلی و مشهور آشنا کنیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید؛ اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیارتان خواهیم گذاشت.
هم‌زمان با اعلام خبر کشته شدن یک مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان در پی حمله مسلحانه، خبر زخمی شدن دو مامور دیگر در پی تیراندازی مقابل ساختمان بنیاد شهید تهران نیز تایید شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید