صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۶
کد خبر: 10365
گزارشگر: 213
۵۳۵
۰
۰
۲
براساس گزارش مرکز آمار ایران

افزایش سرسام آور قیمت شیرینی!

افزایش سرسام آور قیمت شیرینی!
بررسی گزارش مرکز آمار ایران در رابطه با تغییر قیمت کالاهای خوراکی در اردیبهشت ماه نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو شیرینی خشک به طور متوسط ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و تا بیش از ۶۷ هزار و ۶۰۰ تومان هم فروش رفت.
به گزارش آسیانیوز، طبق گزارش‌های رسمی ،در ماه گذشته قیمت شیرینی خشک، رشد بیش از ۵۶ درصدی نسبت به پارسال داشته است.

از ماه گذشته، دولت حذف ارز ترجیحی را از اقلام اساسی آغاز کرد که از جمله این کالاها، روغن و گندم است.

ایسنا نوشت بررسی گزارش مرکز آمار ایران در رابطه با تغییر قیمت کالاهای خوراکی در اردیبهشت ماه نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو شیرینی خشک به طور متوسط ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و تا بیش از ۶۷ هزار و ۶۰۰ تومان هم فروش رفت.

هر کیلو شیرینی خشک در اردیبهشت پارسال حدود ۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان بوده است. بر اساس این گزارش، این کالا نسبت به فروردین امسال ۶.۳ درصد و در مقایسه با اردیبهشت پارسال ۵۶.۸ درصد گران شده است.

پیش از این رئیس اتحادیه قنادان گفته بود که افزایش قیمت آرد تاثیری در قیمت شیرینی نخواهد داشت ولی افزایش هزینه‌های تولید شیرینی مربوط به شکر و روغن است./
https://www.asianews.ir/u/71y
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت : گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی از چندین واحد شیرینی فروشی بازرسی کردند
قیمت شیرینی شب عید از سوی رئیس اتحادیه قنادان اعلام شد؛ همچنین خرید آجیل نیز موضوعی است که در آستانه نوروز از وجوه مختلف باید به آن توجه داشت.
در حالی که علت گرانی شکر مشخص نیست و احتمال احتکار آن بالا به نظر می رسد؛ بررسی قیمت‌های موجود در بازار حاکی از آن است که هر کیلوگرم شکر بسته‌ای حدود ۲۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید