صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۴
کد خبر: 11969
گزارشگر: 213
۱۱۶۶
۰
۰
۲
اظهارنظر توهین آمیز تتلو درباره زنان ایرانی

دختران ایرانی به درد نمی خورند!+عکس

دختران ایرانی به درد نمی خورند!+عکس
تتلو که به تازگی و با حواشی زیادی از سحر قریشی جدا شده، در توئیت جدید نوشته است: دوست دختر ایرانی به درد نمی خورد و قصد دارم دوست دختر خارجی پیدا کنم.

به گزارش آسیانیوز، تتلو در جدیدترین صحبت هایش در توئیتر به دختران ایرانی توهین کرده است.

تتلو صحبت های جدیدی درباره انتخاب دوست دختر خارجی و تصمیم نهایی خود در این باره صحبت های جدیدی را در توئیتر بیان کرده است که واقعا بی شرمانه و بی ادبانه است.

تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ می باشد. تتلو رکورد دار دستگیری و اتهام در ایران می باشد. صفحه رسمی تتلو چندین بار بسته شده و بار آخر اعلام شد که او اجازه استفاده از این برنامه را ندارد. تتلو برای دریافت مجوز آهنگ هایی با مضمونه های انرژی هسته ای، شهادت و …. خوانده است.

در حال حاضر تتلو در ترکیه زندگی می کند و اجازه حضور در ایران را ندارد.

به نقل از برترین ها، تتلو به تازگی و با حواشی زیادی از سحر قریشی جدا شده و چندین بار به شیوه هایی مختلف از جدایی خود ابراز خوشحالی کرده است

او حالا در پست جدیدی در توئیتر اعلام کرد:
دوست دختر ایرانی به درد نمی خورد و قصد دارم دوست دخترامم خارجی پیدا کنم.

تتلو دوست دختر

حتی نوازنده های گروهمم خارجی پیدا کردم. دختر های ایرانی به دست پدر و مادراشون کشته شدند.

به همه پسرها توصیه می کنم نود درصد دختر های ایرانی زامبی هستند. مواظب باشید طعمه نشید./

https://www.asianews.ir/u/89f
اخبار مرتبط
امیر تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه درباره مرگ ملکه الیزابت دوم انگلستان نظر جالبی منتشر کرد.
با انتشار آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو به نام «مرگ» برخی هوادران تتلو به پیج او حمله کردند و برخی دیگر در پی دلجویی برآمدند تا زمانی که طراح ایرانی کار اعلام کرد با محمد سعد صحبت خواهد کرد.
سحر قریشی، بازیگر تتو زدن ها را در خانه امیر تتلو آغاز کرد؛ اما رونمایی این بازیگر از آنها نشان داد که حجم این تتوها به چه اندازه ای است و آیا به چهره او آسیب واقعی وارد کرده است؟
همچنانکه در ایام اخیر برخی به اصطلاح هنرمند یا بازیگران از ازدواج های معامله ای شرم و قبحی ندارند، یک فعال رسانه ای دلیل ازدواج سفید سحر قریشی و امیر تتلو را نیز افشا کرد و گفت ازدواج این دو بر سر معامله سنگین مالی با تکیه بر فضاهای مجازی بود است.
امیر تتلو با بیان اظهاراتی عجیب گفت که جلوی هوادارن خودش را می کشد یا اینکه فرد دیگری بیاید؛ در پروژه ی تفنگ طلایی شرکت کند و او را بکشد!
پس از بارها ماجرای آشتی و جدایی، به نظر می رسد این بار طلاق سحر قریشی و تتلو جدی شده باشد و قریشی در این باره به افشاگری دست زد.
درباره رفت و آمد تتلو در فضاهای مجازی اخیرا موضوعاتی بیان شده است.
امیرحسین مقصودلو(امیر تتلو) که ازدواج و روابطش با سحر قریشی حاشیه های زیادی به دنبال دارد، عکس های جدید او را در دبی افشا کرد.
امیر تتلو برای پس از مشاجره جدیدش با سحر قریشی و ماجرای ازدواج یاعروسی نامعلومشان، گفت از رفتن سحر قریشی ناراحت نیستم؛ و باید و به آهنگ بعدای ام فکر می کنم!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید