صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۴:۴۵
کد خبر: 11940
گزارشگر: 213
۱۴۱۴
۰
۰
۴
حاشیه جدید خواننده ایرانی در ترکیه

نظر امیر تتلو درباره مرگ ملکه الیزابت+عکس

نظر امیر تتلو درباره مرگ ملکه الیزابت+عکس
امیر تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه درباره مرگ ملکه الیزابت دوم انگلستان نظر جالبی منتشر کرد.

به گزارش آسیانیوز، امیر تتلو خواننده جنجالی در یوتیوبش در واکنش به مرگ ملکه الیزابت دوم چیزهایی نوشته است.

با نزدیک شدن به کنسرت در 28 مهر، تتلو از هیچ حاشیه ای برای داغ کردن بازار کنسرت نمی گذرد. او در جدیدترین اظهار نظر جنجالی با اشاره به مرگ ملکه انگلیس گفت هرکس آهنگ های تتلو را گوش ندهد، می میرد!

او هنوز تاکید دارد که در کنسرت خودش را می کشد. در آخرین حرف هایی که او همین چند ساعت پیش در یوتیوب زد در پایان متنش از ایموجی تابوت استفاده کرد.

او هنوز تاکید دارد که در کنسرت خودش را می کشد.

امیر تتلو

او نوشت: ویالون سِل رسید 😄 استوری کردم 😃 به اِگه گفتم خیلی خوشحال شد 🧲 داره همین الان میاد کادوشو بگیره 👽 یه گیتارِ الکتریکه خیلی خفنِ دو طبقه هم واسه زورا گرفتیم !! هیچ لذتی از خوشحال کردن یه آرتیست و رسوندن یه هنرمند به جایگاه واقعیش نیست !!

دیگه تقریبا اولا تمام سازهای رو استیج خاص هستن ! دوما همه با هم سِت هستن ! سوما ! همه سازها واسه خودِ نوازنده ها هستن ! هیچی اجاره نیست ! همینا پایه های یه کنسرت تاریخی رو میسازه ☀️ روز بخیر./

https://www.asianews.ir/u/88m
اخبار مرتبط
با انتشار آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو به نام «مرگ» برخی هوادران تتلو به پیج او حمله کردند و برخی دیگر در پی دلجویی برآمدند تا زمانی که طراح ایرانی کار اعلام کرد با محمد سعد صحبت خواهد کرد.
سحر قریشی، بازیگر تتو زدن ها را در خانه امیر تتلو آغاز کرد؛ اما رونمایی این بازیگر از آنها نشان داد که حجم این تتوها به چه اندازه ای است و آیا به چهره او آسیب واقعی وارد کرده است؟
همچنانکه در ایام اخیر برخی به اصطلاح هنرمند یا بازیگران از ازدواج های معامله ای شرم و قبحی ندارند، یک فعال رسانه ای دلیل ازدواج سفید سحر قریشی و امیر تتلو را نیز افشا کرد و گفت ازدواج این دو بر سر معامله سنگین مالی با تکیه بر فضاهای مجازی بود است.
امیر تتلو با بیان اظهاراتی عجیب گفت که جلوی هوادارن خودش را می کشد یا اینکه فرد دیگری بیاید؛ در پروژه ی تفنگ طلایی شرکت کند و او را بکشد!
پس از بارها ماجرای آشتی و جدایی، به نظر می رسد این بار طلاق سحر قریشی و تتلو جدی شده باشد و قریشی در این باره به افشاگری دست زد.
درباره رفت و آمد تتلو در فضاهای مجازی اخیرا موضوعاتی بیان شده است.
تتلو در اینستاگرامش اعلام کرد که مجرد شده است و گفت سحر قریشی در حال ولخرجی است و قصد دارد کنسرت او را در 20 شهریور خراب کند.
امیرحسین مقصودلو(امیر تتلو) که ازدواج و روابطش با سحر قریشی حاشیه های زیادی به دنبال دارد، عکس های جدید او را در دبی افشا کرد.
امیر تتلو برای پس از مشاجره جدیدش با سحر قریشی و ماجرای ازدواج یاعروسی نامعلومشان، گفت از رفتن سحر قریشی ناراحت نیستم؛ و باید و به آهنگ بعدای ام فکر می کنم!
امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو)، خواننده رپ ساکن ترکیه شب گذشته به طرفدارانش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت که ادعای خود را عملی کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید