صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۶
کد خبر: 12387
گزارشگر: 213
۱۱۷۶
۰
۰
۲
بیست و نهمین شماره

انتشار مجله «تیزهوش»

انتشار مجله «تیزهوش»
بیست و نهمین مجله تیزهوش با مدیر مسئولی دکتر مهدی شاکری (شاگردی) منتشر شد.

به گزارش آسیانیوز، جواد لگزیان: مجله تیزهوش در شماره ویژه پاییزی خود با داستانها و شعرها و مطالب جدیدی برای کودکان و نوجوانان آمده است تا یک روشنایی دل‌انگیز و هدیه‌ای شادی‌بخش برای بچه‌ها باشد.

در این شماره مجله تیزهوش شعر خواندنی پاییز ،داستان بامزه پرخوری و خبرهایی نو از دنیایی دانش را خواهید خواند. همچنین می‌توانید جدیدترین پرسشهای هوش برای دانش‌آموزان ششم را مطالعه کنید.

بخش ویژه پیش‌دبستانی‌ها، تحلیل انیمیشن یک پاندای دانا ، مطلبی جالب درباره پرندگان ایران و کلی کاردستی و بازی هوش و سرگرمی را در این شماره مجله تیزهوش خواهید خواند.

“ماهنامه تیزهوش” مجله‌ای ویژه کودکان و نوجوانان خلاق و هوشمند ایرانی است که برای اولین بار در کشور، با رویکردی روحیه بخش، خلاقانه و علمی آموزشی با مدیر مسئولی دکتر شاکری (شاگردی) از مهر ماه 1384 پا بر عرصه مطبوعات گذاشت و یکی از محصولات مجتمع فرهنگی تیزهوشان می‌باشد.

این نشریه در حال حاضر مخاطبان زیادی را پیش روی خود دارد چنانچه علاوه بر جمعیت چند هزار نفری مشترکین مؤسسه تیزهوشان، مهمان بسیاری از خانواده‌ها است.

مجله تیزهوش شماره ۲۹ که به مدیر مسئولی مهدی شاگردی منتشر می‌شود را در سایت tizhoushan.ir مطالعه کنید./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/8l1
اخبار مرتبط
کتاب «فعل فارسی امروز» پژوهشی درباره بنیاد پیکرۀ فعل در زبان گفتار و نوشتار امروز و به قلم تالیف دکتر محمود مهرآوران عضو هیات علمی دانشگاه به تازگی راهی بازار کتاب شده است.
کتاب «آزمایشگاه ستاره‌شناسی» اثر دکتر میشل نیکولز که به شرح 52 آزمایش جذاب در حوزه نجوم برای کودکان و نوجوانان در محیط خانوادگی و یا مراکز آموزشی پرداخته، مجموعه‌ای بسیار نفیس و ارزنده برای علاقه‌مندان به علم ستاره‌شناسی است که توسط حسین پیوندی و آزاده کبریایی، برای اولین بار به مرحله‌ی ترجمه رسیده است.
شماره چهارم دوره جدید فصلنامه فرهنگ و ادبیات تخصصی ادبیات داستانی «بارثاوا» ویژه تابستان ۱۴۰۱ منتشر شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید