صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۵
کد خبر: 12839
گزارشگر: 213
۸۱۱
۰
۰
۲
اظهارات رئیس کمیته روابط خارجی در مجلس عوام بریتانیا

انگلیس از شهروندانش خواست «صددرصد» ایران را ترک کنند!

انگلیس از شهروندانش خواست «صددرصد» ایران را ترک کنند!
«آلیشیا کرن» رئیس کمیته روابط خارجی در مجلس عوام انگلیس از تمامی شهروندان این کشور خواست، در سریع‌ترین زمان ممکن ایران را ترک کنند.
به گزارش آسیانیوز، رییس کمیته روابط خارجی در مجلس عوام انگلیس از تمامی شهروندان این کشور خواست، در سریع‌ترین زمان ممکن ایران را ترک کنند.

«آلیشیا کرن» رئیس کمیته روابط خارجی در مجلس عوام انگلیس از تمامی شهروندان این کشور خواست، در سریع‌ترین زمان ممکن ایران را ترک کنند.

وی مدعی تلاش ایران برای گروگان‌گیری شهروندان خارجی و دوتابعیتی‌ها و استفاده از آن برای مقاصد سیاسی خود شد.

رکنا نوشت پیش از این، وزارت خارجه بلژیک نیز خواستار خروج شهروندانش از جمله دوتابعیتی‌های ایرانی-بلژیکی از ایران شده بود.

این وزارتخانه طی بیانیه‌ای دلیل این امر را «نگرانی از بازداشت» شهروندان خود توسط ایران اعلام کرده بود.

در این بیانیه آمده است که تمامی شهروندان بلژیک در ایران شامل دوتابعیتی‌ها در معرض خطر بازداشت و محاکمه هستند و این امر شامل تمام اشخاصی که به ایران سفر می‌کنند، از جمله سفرهایی که با هدف گردشگری صورت گرفته است، می‌شود».

https://www.asianews.ir/u/8xa
اخبار مرتبط
شهروندان کشور ترکیه حدود ۴.۷ میلیون جستجو مرتبط با دنیای رمزارزها را به ثبت رسانده‌اند؛ در حالی که طبق تحقیق، این کشور از لحاظ جستجو درباره رمز ارز در رتبه دوم در جهان ایستاد.
امروز پس‌ از تشییع در خیابان‌های مرکزی لندن، تابوت ملکه الیزابت دوم از لندن با خودرو به‌سمت شهر وینزر حرکت کرد؛ این در حالی است که برخی کشورها به مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه انگلستان دعوت نشدند.
الیزابت دوم؛ ملکه انگلستان، نامه‌ای محرمانه از خود بر جا گذاشته است که تا سال ۲۰۸۵ نباید باز شود.
امیر تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه درباره مرگ ملکه الیزابت دوم انگلستان نظر جالبی منتشر کرد.
کمتر از ۴۸ ساعت پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او که از این پس با عنوان «چارلز سوم» نامیده می‌شود، طی مراسمی دربه لندن رسماً پادشاه بریتانیا معرفی شد.
کاخ باکینگهام عصر پنجشنبه ۱۷ شهریور اعلام کرد که الیزابت دوم، ملکه بریتانیا، درگذشت؛ این در حالی است که «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلستان روز مرگ ملکه را یک روز غمبار برای این کشور توصیف کرد.
لیز تراس، نخست وزیر جدید بریتانیا در یک سخنرانی کوتاه در برابر دفتر نخست‌وزیری گفت روی حل بحران انرژی، مشکلات اقتصادی و بهبود خدمات درمانی عمومی کشور تمرکز خواهد کرد.
همچنانکه بانک جهانی نسبت به رکود جهانی هشدار می دهد و هزینه تقریباً همه چیز از غذا گرفته تا رکود در حال افزایش است؛ جنگ روسیه در اوکراین و بیماری همه گیر همچنان زنجیره تامین را محدود و چشم انداز ماه های آینده را تیره می کند؛ باید ببینیم آیا باید برای یک رکود جهانی آماده باشیم؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید