صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۱
کد خبر: 14251
گزارشگر: 213
۷۵۸
۰
۰
۱
تاکید مقام امنیتی اسرائیل

بدون کمک آمریکا به ایران حمله می کنیم

بدون کمک آمریکا به ایران حمله می کنیم
مشاور سابق امنیت داخلی اسرائیل گفت که احتمال حمله به ایران به طور فزاینده‌ای وجود دارد.

به گزارش آسیانیوز، ارتش اسرائیل به محض صدور فرمان از سوی تصمیم‌گیران سیاسی این رژیم به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله خواهد کرد.

مشاور سابق امنیت داخلی رژیم اسرائیل با ادعای این‌که احتمال جنگ با ایران به طور فزاینده‌ای وجود دارد، گفت که ممکن است به نقطه‌ای برسیم که مجبور شویم حتی بدون کمک آمریکا، به ایران حمله کنیم.

یاکوف عمیدرور، مشاور سابق امنیت داخلی اسرائیل با ادعای این‌که احتمال جنگ با ایران به طور فزاینده‌ای وجود دارد، گفت که ممکن است به نقطه‌ای برسیم که مجبور شویم حتی بدون کمک آمریکا، به ایران حمله کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، مشاور سابق امنیت داخلی اسرائیل با ادعای این‌که احتمال جنگ با ایران به طور فزاینده‌ای وجود دارد، گفت که ممکن است به نقطه‌ای برسیم که مجبور شویم حتی بدون کمک آمریکا، به ایران حمله کنیم.

به گزارش «تایمز اسرائیل»، وی در گفت‌و‌گو با «رادیو ۱۰۳» اسرائیل با اشاره به تجربه سابق خود در وزارت جنگ اسرائیل، افزود که تنش‌های اخیر، تغییر چشم‌انداز خاورمیانه و تغییر اولویت‌های ایالات متحده باعث، «وخامت» در وضعیت امنیتی شده است.

عمیدرور، همچنین ضمن ابراز تردید درباره تعهد آمریکا به دفاع از امنیت اسرائیل، گفت: «آمریکا از نظر حضور، همان آمریکا نیست و ایرانی‌ها این را می‌بینند. مشکلات آمریکا بسیار بیشتر از خاورمیانه است. نگاه جهان به اسرائیل حالا متفاوت شده است».

ماه ژانویه گذشته یک منبع نظامی اسرائیل طی مواضعی بی‌اساس مدعی شده بود که آمادگی برای حمله نظامی به ایران با خرید جنگنده‌ها و مهمات ویژه، ادامه خواهد یافت.

طرح حمله «یک جانبه» به تاسیسات هسته‌ای ایران
وی با اعلام این‌که طرح حمله «یک جانبه» به تاسیسات هسته‌ای ایران، هنوز آماده نیست، گفت که ارتش اسرائیل به محض صدور فرمان از سوی تصمیم‌گیران سیاسی این رژیم به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله خواهد کرد.

این منبع نظامی مدعی شد که حملات اسرائیل به سوریه، آرایش نظامی ایران را در آنجا را بر هم می‌زند.

پیش از این نیز، «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل طی مواضعی مضحک از حمله احتمالی این رژیم به تأسیسات هسته‌ای ایران طی دو تا سه سال آینده خبر داد.

وی طی سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان نیروی هوایی اسرائیل خطاب به آنها مدعی شد: «در دو تا سه سال دیگر، شما ممکن است در آسمان به سمت شرق پرواز کرده و در حمله به سایت‌های هسته‌ای در ایران شرکت کنید»./

https://www.asianews.ir/u/9zy
اخبار مرتبط
یک پایگاه خبری آمریکایی نوشت که دولت بایدن طرح توافق موقت با ایران را مطرح کرده است.
همزمان با افتتاح سفارت جمهوری آذربایجان در اسرائیل،وزیر خارجه اسرائیل در دیدار با وزیر خارجه آذربایجان گفت: اسرائیل و آذربایجان، با تهدیدهای یک‌سان روبرو هستند.
نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد به زودی پیمان صلحی بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان در بالاترین سطوح امضا خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: واقعیت این است که سه آمریکایی هنوز در پشت میله‌های زندان به سر می‌برند و ایرانی‌ها حاضر به مبادله نشده‌اند.
مذاکرات ایران و عربستان حدود ۱۰ماهی دچار رخوت شده بود که براساس گزارش ها با پادرمیانی چین طلسم شکسته شده است!
رویترز نوشت مارک میلی، رئیس ستاد ارتش آمریکا روز جمعه ۱۲ اسفند به منظور گفت‌وگو با مقامات دفاعی اسرائیل و همکاری دو کشور برای پیشگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای وارد اسرائیل شد.
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا (سنتکام) در بیانیه‌‌‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، از «رزمایش بین‌المللی دریایی ۲۰۲۳» میان آمریکا و پنجاه کشور از شرکای آن در همسایگی ایران خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید