صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۴
کد خبر: 14629
گزارشگر: 213
۹۲۷
۰
۱
۴
ثبت نام خودرو

آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو+جزئیات و شرایط ثبت نام

آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو+جزئیات و شرایط ثبت نام
با تعیین تکلیف نهایی وضعیت متقاضیان مرحله اول طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی، فرآیند مرحله دوم از امروز (چهارشنبه؛ 20 اردیبهشت) رسما آغاز می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه)، مهلت تعریف حساب وکالتی برای مشارکت در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودروها، نزد بانک‌های عامل فراهم شده است. متقاضیان از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند، با مراجعه به یکی از شعب بانک‌ها برای تعریف حساب وکالتی به‌نام (به‌نفع) سازمان حمایت به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنند.

 با تعیین تکلیف نهایی وضعیت متقاضیان مرحله اول طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی (مشخص شدن نتایج تغییر دهندگان نوع خودروی انتخابی برای تحویل در سال ۱۴۰۲)، فرآیند مرحله دوم از امروز (چهارشنبه) با آغاز مهلت برای تعریف حساب وکالتی رسما آغاز می‌شود.

متقاضیان مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از امروز بیستم تا ۲۹ اردیبهشت ماه (10 روز) فرصت دارند که با مراجعه حضوری به یکی از شعب ۲۶ بانک عامل یا به صورت اینترنتی برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه که مشابه مرحله اول همان ۱۰۰ میلیون تومان است اقدام کنند.

مشتریان حتما دقت کنند که بایستی حساب ‌وکالتی را به‌ نفع سازمان حمایت در آورند ‌و در اقدام غیرحضوری (اینترنتی) حتما تیک گزینه سازمان حمایت را بزنند تا همچون تعدادی بسیاری از متقاضیان در مرحله اول که به سبب به‌نفع سازمان حمایت نشدن حساب‌های وکالتی خود از دور ثبت‌نام حذف شدند، دچار مشکل نشوند.

---------

بیشتر بخوانید

ثبت نام ایران خودرو آغاز شد/شرایط متقاضیان و جزئیات

---------------------------

 
بدعهدی ایران خودرو
تجارت نیوز نوشت ایران‌خودرو قبلا اعلام کرده بود هایما در این مرحله به فروش می‌رسد اما امروز مشخص شد ایران‌خودرو اصلا خودرویی در مرحلهٔ دوم برای فروش ندارد./

------------

بیشتر بخوانید

مالیات بر عایدی شامل خودرو هم شد/رقم نجومی مالیات برای برخی از مالکان خودرو

------------------------------

https://www.asianews.ir/u/aa8
اخبار مرتبط
از شب گذشته لیستی از خودروهای قابل عرضه در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروهای داخلی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن خبری از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیست.
بر اساس اعلام وزارت صمت قیمت خودروهای مونتاژی تاثیر نامناسبی در صنعت خودرو و رشد تولید و عرضه برای خودروسازان خواهد داشت.
مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با اشاره به اتمام بررسی‌ها در طرح امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه، گفت: بیش از ۱۰۸ هزار نفر خودروهایشان را یک فصل زودتر دریافت خواهند کرد.
براساس طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، گفته می‌شود ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو مشمول مالیات بر عایدی سرمایه است.
به دنبال ماجرای دریافت حواله خودروهای شاسی بلند توسط برخی نمایندگان مجلس، نماینده رئیس جمهور گفت: تفاهم‌نامه‌ای نسبت به واگذاری بیش از یکصد خودرو بدون قرعه‌کشی و براساس واسطه‌گری شرکت صوری مذکور انجام شده بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید