صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
کد خبر: 15406
گزارشگر: 213
۳۵۲
۰
۰
۰
از یکشنبه ۱۱ تیر

توزیع کارت کنکور سراسری از فردا+جزئیات

توزیع کارت کنکور سراسری از فردا+جزئیات
کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از فردا یکشنبه ۱۱ تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
به گزارش آسیانیوز، کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از فردا یکشنبه ۱۱ تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

 داوطلبان نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲، برای شرکت در امتحان لازم است از فردا به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه نمایند.

 داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند مانند گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، دارای ۲ یا ۳ کارت هستند و داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرده است که اطلاعات شناسنامه‌ای از ثبت احوال اخذ شده است اصلاح این مشخصات میسر نیست و داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در این نوع اطلاعات باید به ثبت احوال منطقه خود مراجعه کنند. همچنین برخی از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان نظیر معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و... در سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است ولی برای برخی از اطلاعات همچون «عکس اشتباه» یا «فاقد عکس» امکان ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش میسر نیست.

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تغییر گروه آزمایشی، ثبت نام جدید و تغییر حوزه امتحانی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب در صبح و عصر روزهای چهارشنبه ۱۴ و پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه در۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه اصلی و ۱۹۵۵ حوزه فرعی برگزار خواهد شد./
https://www.asianews.ir/u/avc
اخبار مرتبط
آزمون امتحانات نهایی سال جاری که از امروز آغاز می شود، به دلیل تاثیر قطعی ۴۰ درصدی آن در سوابق کنکور دارای اهمیت زیادی برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان است.
برای درس فیزیک ناشرین مختلفی اقدام به چاپ کتاب های کنکوری کرده اند که در این بین نام فیزیک خیلی سبز و فیزیک میکرو گاج در بین دانش آموزان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. اما انتخاب یکی منبع بین این دو، یکی از چالش های دانش آموزان به شمار می آید. ما در این مقاله که به درخواست «آسیا نیوز» توسط های بوک تهیه شده است به این سوال دانش آموزان پاسخ خواهیم داد.
متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره می‌توانند در زمان تعیین شده به پنجره خدمات دولت الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش مراجعه و کد سابقه تحصیلی ۱۹ رقمی را دریافت کنند.
مهلت ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور فردا پایان می‌یابد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید