صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
کد خبر: 15712
گزارشگر: 213
۴۰۸
۰
۰
۲
تلگرام رسما قابلیت استوری را دریافت کرد

از امروز می توانید در تلگرام هم استوری بگذارید!

از امروز می توانید در تلگرام هم استوری بگذارید!
تلگرام امروز در حالی قابلیت استوری را دریافت کرد که وعده داد کاربری استوری تلگرام زیبا و ساده و از چند روز آینده برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

به گزارش آسیانیوز، تلگرام امروز سرانجام قابلیت استوری را دریافت کرد که فعالا تنها برای کاربران پرمیوم عرضه می‌شود و گفته شده در روزهای آینده برای دیگر کاربران نیز فعال می شود .

ماه ژوئن سال جاری میلادی بود که قابلیت به اشتراک‌گذاری استوری در قالب یک بروزرسانی و ماه ژوئیه برای تلگرام در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل این پیام‌رسان، پاول دورف، اذعان کرده بود که کاربران برای مدت زمان زیادی منتظر ارائه این قابلیت جذاب بوده‌اند. حالا براساس جدیدترین گزارش شده، قابلیت انتشار استوری به طور رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت.

طبق این گزارش، قابلیت انتشار استوری تلگرام تنها در اختیار کاربران اشتراکی (سرویس تلگرام پرمیوم) خواهد بود و کاربران نسخه رایگان تنها می‌توانند استوری‌ها تماشا کنند. امکان به اشتراک‌گذاری استوری تنها در اختیار کاربران پرمیوم است و سایر کاربران برای دریافت این ویژگی باید حق اشتراک این پیام‌رسان را پرداخت کنند.


خوشبختانه، قابلیت استوری تلگرام با ویژگی‌های مختلفی همراه شده است تا تجربه کاربری را بهبود ببخشد.

برای حفظ حریم خصوصی، کاربران می‌توانند کسانی که استوری‌های آن را تماشا می‌کنند را محدود کنند. در این راستا، کاربر قادر است که استوری‌ها برای همه، لیست مخاطبین، تعداد خاصی از مخاطبین و دوستان نزدیک خود نمایش دهد. البته گزینه پنهان کردن استوری از برخی از مخاطبین نیز وجود دارد.

تلگرام وعده داده است که رابط کاربری استوری تلگرام زیبا و ساده خواهد بود تا کاربران تجربه لذت‌بخشی از کار با آن داشته باشند. به علاوه، این قابلیت فضای زیادی از حجم گوشی کاربر را نیز اشغال نخواهد کرد.

امکان اضافه کردن کپشن مانند تگ‌ها و لینک‌ها به استوری نیز فراهم ‌آورده شده است.

آقای دورف همچنین اعلام کرده است که به لطف ویژگی Dual Camera Support، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئویی‌هایی که به صورت همزمان با دوربین پشتی و جلویی ثبت می‌شوند را نیز به اشتراک بگذارند.

در نهایت باید اشاره کرد که برخلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی، کاربران تلگرام قادرند که مشخص کنند استوری‌ها به مدت ۶، ۱۲، ۲۴ و یا ۴۸ ساعت نمایش داده شوند. برای مقایسه، استوری‌های اینستاگرام تنها برای ۲۴ ساعت نمایش داده می‌شوند./

گزارشگر: علیرضا سنجرانی

https://www.asianews.ir/u/b3i
اخبار مرتبط
رپیام‌رسان مشهور تلگرام در اقدامی جدید، قابلیت دریافت مبالغ به صورت رمزارزهای بیت‌‌کوین و تتر و TON برای کاربران خود را فعال کرده است.
یک کشاورز کانادایی باید به دلیل یک سوءتفاهم ناشی از ارسال یک استیکر ۵۶هزار و ۵۰۰ یورو به یک خریدار محصول خود بپردازد.
در سال ۱۴۰۲ لیست پربازدیدترین کانال‌های تلگرامی تغییر کمی داشت؛ تقریبا مخاطبان کانال‌های خود را شناخته‌اند و به همین خاطر پرمخاطب‌شدن یک کانال جدید سخت‌تر از گذشته شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید