صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۸
کد خبر: 15742
گزارشگر: 213
۷۶۲
۰
۰
۱
امروز رخ داد

حمله به مسکو/عکس ها

حمله به مسکو/عکس ها
امروز مسکو، پایتخت روسیه هدف حملات شدید اوکراین قرار گرفت.

به گزارش آسیانیوز، مقامات روسیه ، حمله پهپادی اوکراین به مسکو را عملیات تروریستی توصیف کردند.
مسکو مورد هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

گزارش منابع خبری نشان می دهد دو پهپاد به ساختمان های مسکو اصابت کردند اما خسارت مادی اندکی به جای گذاشتند. مقامات روسیه می گویند این ساختمان ها مسکونی نبودند و هیچ خسارت انسانی ثبت نشد.

----------------

بیشتر بخوانید

پوتین شکست خورد/ارسال بمب های خوشکی به اوکراین!

------------------------------------

وزارت دفاع روسیه هم گفت نیروی دفاع هوایی این کشور بامداد امروز با حمله پهپادی اوکراین به مسکو، مقابله کرد. به گفته ارتش روسیه، در این عملیات، دو پهپاد اوکراین نابود شدند.

حمله اوکراین به مسکو

شهردار مسکو هم گفت: حدود ساعت 4 بامداد امروز، پهپادها با دو ساختمان غیرمسکونی در این شهر برخورد کردند اما خسارت جانی یا آسیب مادی زیادی به جای نماند. در مسکو، تلاش پهپادهای اوکراینی برای حمله به ساختمان های غیر مسکونی خنثی شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه هم امروز (دوشنبه) اعلام کرد که اوکراین با استفاده از دو پهپاد سعی کرد یک حمله تروریستی به تاسیسات مسکو انجام دهد که هر دو پهپاد با امواج الکترونیک نابود شدند و تلفات جانی نداشتند.

حمله اوکراین به مسکو

در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "صبح روز 24 ژوئیه (دوشنبه)، تلاش رژیم کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی با دو هواپیمای بدون سرنشین به تاسیسات غیرمسکونی در شهر مسکو خنثی شد. با استفاده از جنگ الکترونیک، دو پهپاد اوکراینی سرکوب و سقوط کردند. این حمله تلفاتی نداشت".

به گزارش عصر ایران، خبرگزاری روسی اسپوتنیک اضافه کرد: قبل از این هم پنج هواپیمای بدون سرنشین در منطقه پایتخت روسیه سرنگون شدند. دو پهپاد در نزدیکی روستای "والویوا" منهدم شد، آنها در یک میدان باز سقوط کردند و یک پهپاد دیگر در منطقه "کوبینکا". علاوه بر این، سامانه پدافند هوایی دو پهپاد را در حومه مسکو سرنگون کرد.

روسیه از 5 اسفند 1400 حمله نظامی گسترده ای را علیه اوکراین آغاز کرد و این جنگ همچنان ادامه دارد. روسیه تاکنون توانسته است 4 منطقه شرقی اوکراین را اشغال و به خاک خود اضافه کند./


https://www.asianews.ir/u/b4c
اخبار مرتبط
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز گفت دولت جو بایدن به هیچ توافق واقعی با ایران نزدیک نیست.
به دنبال واکنش‌ها به بیانیه روزهای اخیر روسیه و شش کشور حوزه خلیج فارس در خصوص ارجاع اختلاف تهران و ابوظبی بر سر مالکیت سه جزیره به دیوان لاهه، رئیس مجلس و برخی رسانه ها به آن واکنش نشان دادند.
جو بایدن با بیان اینکه عضویت اوکراین در ناتو قطعی است، گفت پوتین شکست خورد؛ این در حالی است که اوکراین به تازگی از آمریکا و کشورهای دیگر بمب خوشه ای دریافت کرده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا چهار شرکت و یک فرد مرتبط با گروه واگنر، مزدوران روسی، را مورد تحریم قرار داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید