صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۸ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۰
کد خبر: 15830
گزارشگر: 213
۲۹۴
۰
۰
۰
زلنسکی در تازه ترین اظهارات تاکید کرد

جنگ در داخل روسیه

جنگ در داخل روسیه
زلنسکی گفت: به مرور، جنگ به قلمرو روسیه، به مراکز مهم و پایگاه‌های نظامی آن برمی‌گردد و این مطلقا منصفانه است.
به گزارش آسیانیوز، رییس جمهور اوکراین در بازدید از یکی از مناطق غربی این کشور مدعی شد که دامنه جنگ به سمت روسیه گسترش پیدا کرده است.

به نقل از شبکه العربیه، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین روز یکشنبه در جریان بازدید از شهر غربی ایوانو-فرانکیفسک گفت: حملات روسیه در میدان جنگ با شکست مواجه شده است. امروز پانصد و پنجاه و دومین روز «عملیات ویژه» است که در آن، رهبری روسیه انتظار داشت یک الی دو هفته طول بکشد.

زلنسکی ادامه داد: به مرور، جنگ به قلمرو روسیه، به مراکز مهم و پایگاه‌های نظامی آن بر می‌گردد و این روندی گریزناپذیر، عادی و مطلقا منصفانه است.

ایسنا نوشت در ساعات گذشته امروز، پهپادهای اوکراینی پایتخت روسیه را هدف قرار دادند. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک پهپاد در هوا تخریب شد و دو پهپاد دیگر نیز در این شهر ساقط و منهدم شدند.

ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز گفت که نیروی هوایی این کشور ۴۴ پهپاد اوکراینی را طی روز گذشته سرنگون کرد.

علاوه بر این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین تلاش کرده بود شبانه با ۲۵ پهپاد به تاسیساتی در کریمه حمله کند که ۱۶ فروند از این پهپادها توسط نیروی هوایی منهدم شدند و ۹ فروند دیگرشان از طریق جنگ الکترونیکی ساقط شدند./  
https://www.asianews.ir/u/b6p
اخبار مرتبط
وال‌استریت ژورنال گزارش داد که عربستان سعودی قرار است در ماه اوت، میزبان مذاکرات صلح اوکراین با حضور کشورهای غربی و در حال توسعه باشد.
امروز مسکو، پایتخت روسیه هدف حملات شدید اوکراین قرار گرفت.
به دنبال واکنش‌ها به بیانیه روزهای اخیر روسیه و شش کشور حوزه خلیج فارس در خصوص ارجاع اختلاف تهران و ابوظبی بر سر مالکیت سه جزیره به دیوان لاهه، رئیس مجلس و برخی رسانه ها به آن واکنش نشان دادند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید