صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۹
کد خبر: 15933
گزارشگر: 306
۳۴۴
۰
۰
۲

دستگیری زوج سارق در ابرکوه

دستگیری زوج سارق در ابرکوه
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان "ابرکوه" از دستگیری زوج سارقی خبر داد که خودرو پژو207 را سرقت کرده بودند

آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ "محمدحسن حسینی"در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت به عنف یک دستگاه خودرو پژو 207 در شهر"آباده" استان "فارس" بلافاصله اجرای طرح ضربتی کنترل خودروهای عبوری در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه و ایستگاه بازرسی "فراغه" خودرو سرقتی را در کمترین زمان در محورهای موصلاتی شهرستان کشف و زن و شوهر سارق را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه افزود: زوج سارق که دارای سابقه کیفری بودند با تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان و نهایتا به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ حسینی در پایان خاطرنشان کرد: سهل انگاری مالکان خودرو و عدم رعایت نکات امنیتی از عوامل زمینه ساز سرقت است.

عامل فروش داروهای تقلبی در اینستاگرام دستگیر شد

سرپرست پلیس فتا استان یزد از شناسایی و دستگیری شخصی که با درج آگهی جعلی در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به فروش محصولات آرایش بهداشتی تقلبی می‌کرد خبر داد.

سرهنگ "حسن ابوالحسینی" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به خرید محصولات آرایشی بهداشتی کرده و پس از دریافت اجناس خریداری شده متوجه عدم اصالت کالا و تقلبی بودن آن شده است، موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر و به همراه مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته به پلیس فتا منتقل شد.

سرپرست پلیس فتا استان یزد افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات جمع آوری به جرم خود اعتراف کرد و گفت ابتدا با تبلیغات گسترده و اغوا کننده و درج تصاویر محصولات آرایشی و بهداشتی معروف در شبکه‌های اجتماعی، موفق به ترغیب شهروندان به پرداخت مبلغ اجناس شده و در ادامه اقدام به ارسال محصولات تقلبی و بی‌کیفیت کرده است.

سرهنگ ابوالحسینی با بیان اینکه برخی افراد در فضای مجازی بدون داشتن مجوز و با تبلیغات جعلی سعی در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و خارج از نظام چرخه وزارت بهداشت دارند، افزود: شهروندان بابت تهیه اقلام آرایشی و بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت، به جهت اینکه دچار بیماری های مختلف پوستی و چشمی نشوند از طریق فروشگاه ‌های معتبر و شناخته شده اقدام کنند.

سرپرست پلیس فتا استان یزد در پایان گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره 096380 یا سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی با کارشناسان ما در میان بگذارند.

دستگیری سارقان به عنف در اشکذر

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از شناسائی و دستگیری 3 سارق به عنف در کمتر از 72ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مهدی گل محمدی" در تشریح این خبر اظهارداشت: با توجه به اعام خبر سرقت به عنف چهار دستگاه موبایل و مبلغ 150میلیون ریال وجه نقد از یک گلخانه در روستای "چرخاب" موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی 3 سارق سابقه دار غیربومی را شناسائی و در یک عملیات منسجم در کمتر از 72ساعت آنها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی اشکذر ضمن اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس از متهمان خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

 گل محمدی یادآور شد: پلیس با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی و ... مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان شبکه هوایی برق شهری و سیستم ریلی در میبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان شبکه برق هوایی و خطوط ریلی راه آهن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمد حسین نبی پور" اظهار داشت: در پیسرقت از شبکه برق هوایی دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی میبد با همکاری عوامل پلیس راه آهن در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه 3 سارق سیم های برق شهری و خطوط ریلی را دستگیر کردند.

نبی پور افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان انواع کابل های برق کشف و سارقان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و در ادامه روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به اینکه سارقان اموال مسروقه را در یکی از شهرستان های همجوار به فروش می رسانده اند خاطرنشان کرد اقدامات در خصوص دستگیری 2 مالخر ادامه دارد.

سرهنگ نبی پور در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هنگام مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس حاصل کنند.

کشف تریاک در یزد

  فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 134 کیلو و200گرم تریاک در یزد خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کنترل محورهای مواصلاتی یزد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در 48 ساعت گذشته و در چند عملیات جداگانه موفق به کشف 134 کیلو و 200 گرم تریاک در بازرسی از خودروهای عبوری شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در این خصوص 18 قاچاقچی دستگیر و پس از تحقیقات اولیه و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پلیس در مقابله با قاچاقچیان موادمخدر که باعث تباهی جوانان و فروپاشی خانواده ها می شوند ازهیچ کوششی دریغ نکرده و قاطعانه با این افراد برخورد می کند.

دستگیری سارق داخل خودرو در مجومِرد

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 5 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "مهدی گل محمدی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر مجومِرد شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 اشکذر با انجام اقدامات خاص پلیسی، فردی را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

گل محمدی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در انجام تحقیقات به عمل آمده به 5 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده روانه زندان شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در خاتمه  با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم  نتیجه تعامل  با  شهروندان است افزود: بدون مشارکت وهمراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و  شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیس هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله به 110 اطلاع دهند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

دستگیری زوج سارق در ابرکوه

https://www.asianews.ir/u/b9h
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان"ابرکوه"از دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی دراین شهرستان خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان بهاباد 87 کیلوگرم تریاک کشف کردند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید