صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۵
کد خبر: 15946
گزارشگر: 306
۲۱۹
۰
۰
۲
فرمانده انتظامی یزد خبر داد

65 در صد از مجرمین خارج از استان هستند / بالاترین سرمایه ما اعتماد مردم است

65 در صد از مجرمین خارج از استان هستند / بالاترین سرمایه ما اعتماد مردم است
یزد - فرمانده انتظامی با بیان اینکه 65 در صد از مجرمین خارج از استان هستند از تماس ۳۴۰ هزار و ۴۹۶ نفر به ۱۱۰ استان خبر داد و آن را نشانه اعتماد مردم به پلیس خواند که ۱۲۴ هزار مورد از آنها عملیاتی شده است

آسیانیوز / یزد ؛ سردار « عباسعلی بهدانی فرد» در نشست با اصحاب رسانه ضمن  تقدیر از حماسه آفرینی مردم سوگوار دارالعباده و فعالیت رسانه‌ها در پوشش اخبار عزاداری ‌ماه محرم در استان و تبریک روز خبرنگار با ارائه گزارشی از دستاوردهای چهار ماهه پلیس استان در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد : هر چند دشمن در این ایام به دنبال ناامنی در کشور بود ولی خوشبختانه با حماسه آفرینی مردم در عزاداری‌های امسال در مقایسه با سالهای گذشته، سوگواری‌های دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با امنیت کامل برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه امروز پلیس و رسانه در برقراری امنیت و احساس امنیت در جامعه کنار یکدیگر قرار دارند و به مثابه دو بال هستند امنیت مردم را خط قرمز پلیس خواند و گفت : مسئله امنیت یک مقوله بسیار مهمی است و حتی حضرت ابراهیم(ع) نیز هنگامی که خانه خدا را می‌ساخت از خداوند خواست آن سرزمین را سرزمینی امن قرار دهد لذا امنیت از مسائل دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه برابر گزارشهای رسیده در بسیاری از جرائم خشن از جمله سرقت مسلحانه موردی را در یزد  نداشتیم گفت :  خوشبختانه با توجه به عملکرد نیروی انتظامی استان طی چهار ماهه اخیر اکنون یزد از استانهای امن کشور محسوب می‌شود.

بهدانی فرد گفت: در صدور گذرنامه با توجه به در پیش بودن اربعین از شنبه آینده شعبه دوم صدور گذرنامه در فرودگاه نیز مستقر خواهد شد تا به طور میانگین طی سه تا پنج روز آن را تحویل مراجعان کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت : براساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته توسط ایسپا، پلیس پس از فرهنگیان بیشترین رضایتمندی مردم کشورمان را در بین سایر بخشها به خود اختصاص داده  که برای ارتقای این رضایتمندی موکداً تلاش داریم واضافه نمود دراستان نیز قطعاً نمره پلیس بالاتر از ۷۰ است .

بهدانی فرد حدود ۶۰ درصد از سرقتهای استان را جزو سرقتهای خرد دانست و از کشف ۷۰ درصد از سرقتهای به عنف در استان طی این مدت خبر داد و در ادامه  افزود : در این مدت انهدام ۱۶ باند سرقتهای به عنف، ۱۲ باند سازقان منزل، مجازه و قاپ زنی داشته ایم که ۶۵ درصدآنها کشف شده است .

این مقام انتظامی از مصالحه ۷۶ درصد از پرونده‌های کلاتتری‌های استان با اقدامات مشاوره‌ای خبر داد و افزود: در حوزه عفاف و حجاب اقدامات خوبی صورت گرفته و ۲۲ هزار و ۷۲۱ مورد پیامک در زمینه کشف حجاب در داخل خودرو داشته ایم که عمدتا مربوط به مسافران بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف ۲۹۵ فقره پرونده کلاهبردی و جعل ؛ کشف ۷۱۰۰  کیلوگرم مواد مخدر ؛ انهدام ۱۴ باند مواد مخدر ؛ افزایش ۲۰ درصد ی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر ؛ رشد ۴۰ در صدی دستگیری معتادان متجاهر ؛ کشفیات ۱۳۵ میلیارد تومان قاچاق کالا ؛ کاهش ۱۳ درصد متوفیان تصادفات برون شهری ؛ افزایش ۱۳ درصدی متوفیان تصادفات درون شهری ؛  کاهش ۵ درصدی جان باختگان حوادث ترافیکی ؛ رشد ۵۶ درصدی جرائم حوزه پلیس فتا ؛ دستگیری افزون بر ۱۰ هزار نفر اتباع غیرمجاز؛  عودت حدود ۹۰ میلیارد تومان وجوه کلاهبرداری و سرقتهای اینترنتی به مردم از طریق پلیس فنای استان ؛ دستگیری باند سارقان اینترنتی که از ۶۰ نفر سرقت کرده بودند؛ کشف ۱۰۰ درصد از قتلهای اتفاق افتاده در استان ؛ کشف تنها یک مورد سرقت مسلحانه از کلینیک ترک اعتیاد و دستگیری بلافاصله عوامل غیربومی آن ؛ دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اینترنتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال که از بیش از ۳۰۰ نفر در کشور کلاهبرداری کرده بودند  را از اشراف اطلاعاتی و از جمله  اقدامات  پلیس استان  در چهار ماهه اخیر دانست و تصریح داشت :  پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره از مردم، با مردم و در کنار مردم است و برای روشنگری افکار عمومی در کنار اصحاب رسانه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از مصالحه ۷۶ درصد از پرونده‌های کلاتتری‌های استان با اقدامات مشاوره‌ای خبر داد و افزود: در حوزه عفاف و حجاب اقدامات خوبی صورت گرفته و ۲۲ هزار و ۷۲۱ مورد پیامک در زمینه کشف حجاب در داخل خودرو داشته ایم که عمدتا مربوط به مسافران بوده است.

بهدانی فرد با تاکید بر اینکه  اعتماد مردم بالاترین سرمایه برای پلیس است  افزود : معتقدیم هرچه با مردم شفاف تر و صریح‌تر صحبت کنیم، مردم نسبت به پلیس اعتماد بیشتری خواهند داشت .

سید محمد جواد عرفانفر

 

65 در صد از مجرمین خارج از استان هستند / بالاترین سرمایه ما اعتماد مردم است ، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده نیروی انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/b9v
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان "ابرکوه" از دستگیری زوج سارقی خبر داد که خودرو پژو207 را سرقت کرده بودند
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان"ابرکوه"از دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی دراین شهرستان خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید