صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
کد خبر: 2433
گزارشگر: 213
۱۷۹۷
۰
۰
۲
در ایالت پنسیلوانیا

برپایی یادبود واقعه 11 سپتامبر با حضور ترامپ و جو بایدن

برپایی یادبود واقعه 11 سپتامبر با حضور ترامپ و جو بایدن
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، همسرش ملانیا و جو بایدن، نامزد حزب دمکرات روز گذشته در ایالت پنسیلوانیا در مراسم یادبود قربانیان سقوط پرواز شماره ۹۳ «یونایتد» حملات تروریستی یازدهم سپتامبر حضور یافتند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به همراه همسرش ملانیا روز گذشته با حضور در منطقه سقوط پرواز شماره ۹۳ «یونایتد» در شنکسویل در ایالت پنسیلوانیا نسبت به قربانیان حملات تروریستی یازدهم سپتامبر ادای احترام کرد.

 ترامپ در سخنرانی خود در محل سقوط پرواز ۹۳ خطوط یونایتد یاد در حدود سه هزار نفر که در حملات یازدهم سپتامبر در نیویورک، ویرجینیا، و پنسیلوانیا کشته شدند، گرامی داشت.

عاملان حملات تروریستی یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱ که اعضای سازمان القاعده بودند با ربودن چهار فروند هواپیمای مسافربری – تجاری برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک و پنتاگون را هدف قرار دادند.


هواپیمای چهارم، پرواز ۹۳ یونایتد عازم سانفرانسیسکو بود اما مهاجمان با تغییر مسیر این هواپیما قصد داشتند به واشینگتن حمله کنند. مسافران این هواپیما، پس از آگاه شدن از قصد هواپیماربایان با این افراد درگیر شدند و این هواپیما در میان جنگل‌های شنکسویل سقوط کرد.

دونالد ترامپ در سخنرانی خود در مراسم قربانیان ۱۱ سپتامبر در شنکسویل گفت، قهرمانان پرواز ۹۳ همواره به ما یاد آوری خواهند کرد که مهم نیست که چه خطری ، تهدیدی ، سخت‌هایی پیش روی است، آمریکا همیشه قیام می‌کند، به پا خواهد ایستاد و مبارزه خواهد کرد.

مایک پنس، معاون اول رئیس جمهوری آمریکا نیز روز جمعه با حضور در محل برج‌های تجارت جهانی در شهر نیویورک به قربانیان این حادثه ادای احترام کرد.

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ نیز در محل حملات ۱۱ سپتامبر در شهر نیویورک حضور یافت.

حضور همزمان جو بایدن و مایک پنس در محل حملات ۱۱ سپتامبر در نیویورک مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفت. جو بایدن با زدن آرنج خود به آرنج مایک پنس به شیوه دوران کرونا احوالپرسی کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، جو بایدن نیز عصر روز جمعه به شنکسویل رفت و ضمن ادای احترام به قربانیان با خانواده های تعدادی از آنها صحبت کرد./

https://www.asianews.ir/u/1Ii
اخبار مرتبط
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، اعلام کرد که به دنبال امارات متحده عربی، بحرین نیز با اسرائیل صلح می‌کند و آن را یک روز موفقیت‌آمیز تاریخی دیگر بیان کرد.
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، به دلیل کمک به ایجاد صلح بین إسرائیل و امارات کاندیدای دریافت جایزه صلح نوبل شد.
رییس جمهوری آمریکا روز گذشته اعلام کرد که صربستان متعهد شده سفارت خود در اسرائیل را به اورشلیم منتقل کند و جمهوری کوزوو و اسرائیل نیز برای برقراری مناسبات میان خود به توافق رسیده‌اند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه روز گذشته از رهبران جمهوری اسلامی ایران خواسته است نوید افکاری، کشتی‌گیر ایرانی و نایب قهرمان نوجوانان ایران را اعدام نکنند.
تیفانی ترامپ، دختر دونالد ترامپ طی یک ویدیوی تبلیغاتی مردم امریکا را برای رای دادن به پدرش ترغیب کرد.
یک دیپلمات اروپایی گفت: تروئیکای اروپایی مذاکراتی با واشنگتن درباره سناریوهای پس از بازگشت مفروض تحریم‌ها علیه ایران داشته‌اند.
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: دسترسی ایران به سلاح‌های پیشرفته، آینده صلح و ثبات در خاورمیانه را به دچار خطر می کند و ناقضان تحریم تسلیحاتی ایران، تحریم خواهند شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید