صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۸
کد خبر: 2625
گزارشگر: 213
۱۸۸۲
۰
۰
۱
به مدت 14 روز

ترامپ و ملانیا به قرنطینه رفتند

ترامپ و ملانیا به قرنطینه رفتند
ساعتی پس از آن که رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد به دنبال مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، دستیار خود، باید خود را قرنطینه کند، دونالد ترامپ خبر داد که خود و همسرش نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.

تست کرونای ترامپ و همسرش مثبت اعلام شد


ساعتی پس از آن که رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد به دنبال مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، دستیار خود، باید خود را قرنطینه کند، دونالد ترامپ خبر داد که خود و همسرش نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.

دونالد ترامپ در توییتی نوشته بود که به دنبال مثبت شدن تست کووید ۱۹ هوپ هیکس، او و ملانیا ترامپ، همسرش، تست کرونا داده‌اند و منتظر نتیجه تست خود هستند.

رئیس جمهوری آمریکا در این توییت تاکید کرده بود که او همسرش فرایند قرنطینه را آغاز می‌کنند.


حال دونالد ترامپ در توییتی دیگر خبر داده است که تست کرونای خود او و ملانیا، همسرش، نیز مثبت شده است.

او در این توییت نوشته است که به اتفاق همسرش قرنطینه را فورا آغاز می‌کند و «ما با هم بر این بیماری فائق خواهیم شد».

در همین حال برخی از منابع خبری در آمریکا این احتمال را مطرح کرده‌اند که مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، نیز باید به قرنطینه برود، چرا که او در دو روز گذشته همراه آقای ترامپ بوده و احتمال مثبت شدن تست او نیز هست.

یک منبع مطلع کاخ سفید پیشتر اعلام کرده بود که تست کرونای هوپ هیکس، یکی از مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا مثبت اعلام شده است.

به گزارش رویترز، هوپ هیکس سه‌شنبه به همراه دونالد ترامپ و دیگر مقامات ارشد کاخ سفید با هواپیمای ریاست جمهوری، «ایر فورس وان»، به محل مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری در کلیولند اوهایو رفته بود.

در همین زمینه٬ تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که هوپ هیکس در هلی‌کوپتری که دونالد ترامپ را از کاخ سفید برده، هم همراه رئیس جمهوری آمریکا بوده است.

به نقل از آسوشیتدپرسد٬ هوپ هیکس یک دستیار نزدیک دونالد ترامپ است و در بسیاری از سفر همراه رئیس جمهوری آمریکا بوده است.

در همین حال برخی از گزارش ها حاکی است که هوپ هیکس پس از کلیولند اوهایو به همراه رئیس جمهوری آمریکا برای شرکت در یک گردهمایی انتخاباتی به مینه‌سوتا رفته بود. طبق این گزارش، هوپ هیکس چهارشنبه به هنگام بازگشت به واشینگتن علائم بیماری کووید ۱۹ داشت.

هوپ هیکس هم اکنون در منزل در قرنطینه است.

پیش از این نیز شماری از دستیاران ارشد دونالد ترامپ نیز به کرونا مبتلا شده بودند، اما رئیس جمهوری آمریکا خود را قرنطینه نکرده بود.

براساس دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در آمریکا کسانی که در معرض ویروس کرونا یا فردی مبتلا به این ویروس قرار گرفته‌اند باید به مدت ۱۴ روز خود را قرنطینه کنند..تست کرونای ترامپ و همسرش مثبت اعلام شد/

https://www.asianews.ir/u/1Lg
اخبار مرتبط
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در نخستین مناظره تلویزیونی خود بر سر دیوان عالی آمریکا، کووید- ۱۹، سوابق دو نامزد، اقتصاد، تغییرات اقلیمی، مسائل نژادی و خشونت در شهرها و یکپارچگی انتخابات به بحث و جدل پرداختند.
بلومبرگ نوشت که دولت ترامپ در حال بررسی تحریم‌های جدید برای قطع اقتصاد ایران از جهان خارج و تحریم بیش از 12 بانک است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا «ایمی برت» را به عنوان نامزد پیشنهادی خود برای عضویت در دیوان عالی آمریکا معرفی کرد.
رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به اینکه در جنگ نامرئی با ویروس چینی هستیم و این سازمان باید چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا در خصوص اقداماتش پاسخگو کند، درباره ایران هم گفت که ما از توافق بسیار بد هسته‌ای با ایران خارج شدیم.
دونالد ترامپ گفت: نامزد خود برای جانشینی قاضی «روث گینزبرگ» را تا روز جمعه یا شنبه هفته جاری اعلام خواهد کرد و گزینه او قاضی زن است.
یک مقام آمریکایی گفته است ایالات متحده روز دوشنبه ۳۱ شهریور لیست تحریم‌های جدیدی را علیه ده‌ها فرد مرتبط با برنامه هسته‌ای، موشکی و نظامی ایران منتشر کند.
یک نامه حاوی ماده سمی ریسین برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ارسال شد که اداره تحقیقات فدرال آمریکا، پلیس اف بی ای، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده تا مشخص کند این نامه از کجا ارسال شده است.
نحوه ورود کاندیداها به صحنه های انتخاباتی و نوع لباس پوشیدن آنها، از نکاتی است که غیر از سوابق، پیشینه، چگونگی سخنرانی یا تحصیلات و خلق و خو، حایز اهمیت است و در نظر گرفته می شود.. در این باره و در خصوص حدود توجه به لباس پوشیدن دونالد ترامپ و جو بایدن، کاندیداهای انتخاباتی جدید آمریکا، با فرامرز فرمانی، طراح لباس و استایلیست گفت و گویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:
خبرگزاری رویترز نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا قصد دارد با صدور فرمان اجرایی تمهیداتی را برای مجازات ناقضان تحریم تسلیحاتی ایران اعلام کند.
شنبه و یکشنبه 29 و 30 شهریور است چه اتفاقی در راه است که حسن روحانی، رئیس دولت دوازدهم گفته است با پیروزی ملت ایران همراه است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید