صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۵
کد خبر: 3542
گزارشگر: 213
۱۲۲۲
۰
۰
۲
استقرار نیروهای گارد ملی آمریکا در کنگره و ساختمان های دولتی

محافظت شدید از جو بایدن در روز تحلیف!

محافظت شدید از جو بایدن در روز تحلیف!
پس از حمله ششم ژانویه شماری از طرفداران دونالد ترامپ، رییس‌ جمهوری، به ساختمان کنگره حالا سطح حفاظت از کنگره و ساختمان‌های دولتی بیشتر شده است. با وجود آن‌که همه مقام‌های ارشد ایالات متحده حمله به کنگره را محکوم کردند و حتی خود دونالد ترامپ هم این حمله را غیر قابل قبول خواند، اما حالا شهردار و پلیس واشینگتن ترجیح داده‌اند که با استقرار نیروهای گارد ملی سطح حفاظت را بالاتر ببرند.

واشینگتن تحت تدابیر شدید امنیتی برای برگزاری مراسم سوگند جو بایدن، رییس جمهوری جدید آمریکا آماده می‌شود. پس از حمله ششم ژانویه شماری از طرفداران دونالد ترامپ، رییس‌ جمهوری، به ساختمان کنگره حالا سطح حفاظت از کنگره و ساختمان‌های دولتی بیشتر شده است.

با وجود آن‌که همه مقام‌های ارشد ایالات متحده حمله به کنگره را محکوم کردند و حتی خود دونالد ترامپ هم این حمله را غیر قابل قبول خواند، اما حالا شهردار و پلیس واشینگتن ترجیح داده‌اند که با استقرار نیروهای گارد ملی سطح حفاظت را بالاتر ببرند.

تشدید تدابیر امنیتی برای محافظت از ‌بایدن
با نزدیک‌تر شدن به ساختمان‌های کنگره و کاخ سفید، نیروهای نظامی بیشتر دیده می‌شود. در منطقه‌ای که همیشه حتی در دوران کرونا محل عبور و مرور گردشگران بود، تنها شمار محدودی از اهالی محل یا خبرنگاران در حال عبور و مرور هستند. اطراف ساختمان‌های دولتی با حصار پوشانده شده و در پشت حصار نیروهای گارد ملی مستقر شده‌اند.

حضور این سطح از نیروهای گارد ملی و خودروهایشان در سطح شهر واقعه‌ای است که برای بسیاری از ساکنان پایتخت آمریکا غیرمترقبه بوده است؛ اما بسیاری از افراد می‌گویند با حضور آن‌ها احساس امنیت و آرامش بیشتری می‌کنند./

https://www.asianews.ir/u/1Zi
اخبار مرتبط
مجلس نمایندگان آمریکا برای دومین‌بار ظرف ۱۳ ماه گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری این کشور را به اتهام «تحریک به شورش» استیضاح کرد.دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا است که دو بار توسط مجلس نمایندگان استیضاح می‌شود.
دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با انتقاد از تلاش نمایندگان دموکرات کنگره برای استیضاح او اعلام کرد که این اقدام موجب خشم بسیار خواهد شد.
در حمایت از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، طرفدارانش حساب‌های توییتری خود را حذف کردند و خداحافظ توییتر ترند اول ایالات متحده آمریکا شد.
به دنبال بیرون راندن هواداران دونالد ترامپ از ساختمان کنگره در واشینگتن، شامگاه چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه نشست مشترک قانون‌گذاران مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده برای شمارش آرای الکترال نامزدهای انتخابات سوم نوامبر ریاست‌ جمهوری از سر گرفته شد.
نشست مشترک قانون‌گذاران مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده برای شمارش آرای الکترال نامزدهای انتخابات سوم نوامبر ریاست‌جمهوری هم اکنون با ریاست مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری، در جریان است؛ در حالی که هوادران نگران و خشمگین ترامپ بعد از سخنرانی وی در اعتراض به نتایج انتخابات پله های وروردی و بالکن کاخ سفید را احاطه کردند و سد امنیتی را شکستند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که در تجمع هواداران خود در واشنگتن سخنرانی خواهد کرد.
انتخابات میاندوره‌ای جورجیا برای برگزیدن دو سناتور جدید مجلس سنای آمریکا روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید