صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۳
کد خبر: 3660
گزارشگر: 213
۱۴۹۹
۰
۰
۲
فردا ارایه می شود

تشریح آخرین وضعیت و نقدینگی عرضه اولیه «کزغال»

تشریح آخرین وضعیت و نقدینگی عرضه اولیه «کزغال»
چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام “شرکت شرکت زغال سنگ پروده طبس” در نماد «کزغال» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

فردا؛ چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام “شرکت شرکت زغال سنگ پروده طبس” در نماد «کزغال» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

عرضه اولیه کزغال

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۶۰ سهم و در در بازه قیمتی ۱۹۵۰ تا ۲۰۵۰ تومان بوده و حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای خرید این سهم ۱۲۳ هزار تومان است.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه که به مناسبت عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار اول انجام شد، گفت: شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در سال ۸۶ با سرمایه شش میلیون تومان به ثبت رسیده است. سرمایه این شرکت طی دو مرحله افزایش سرمایه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به ترتیب به رقم ۵۰ میلیارد تومان و سپس ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی، زغال‌سنگ پروده طبس دارای به‌روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های دنیا در زمینه استخراج و تولید زغال‌سنگ است و این شرکت طی شش سال متوالی از سال‌های ۹۲ تا ۹۸ رکورددار تولید زغال در کشور بوده است./


https://www.asianews.ir/u/21d
اخبار مرتبط
عرضه اولیه سهام شرکت زغال‌سنگ پروده طبس با نماد "کزغال" چهارشنبه این هفته در بورس انجام می‌شود .
همانطور که پیش‌بینی می‌شد معاملات امروز با فشار عرضه همراه بود و شاخص کل بیش از ۳ درصد ریزش کرد، اما دلیل ریزش بورس چیست؟ بورس مثبت می‌شود؟ به عقیده برخی کارشناسان کاهش قیمت دلار و از طرفی جو منفی و بی‌اعتمادی حاکم بر بازار سرمایه از دلایل اصلی ریزش بورس محسوب می‌شوند
گروهی از سهام‌داران بازار بورس تهران با تجمع مقابل سازمان بورس شعار «‌مرگ بر مفسد اقتصادی» سر دادند. همچنین عکس‌هایی نیز از پرتاب تخم مرغ به ساختمان بورس منتشر شده است.
مدیر عامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در خصوص آخرین وضعیت عرضه اولیه این شرکت در فرابورس ایران گفت: شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در هیات پذیرش مورد پذیرش قرار گرفته و در حال انجام مقدمات عرضه اولیه است و به نظر می‌رسد تا بهمن ماه عرضه اولیه شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید