صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۹
کد خبر: 4047
گزارشگر: 213
۵۷۹
۰
۰
۸
ثبت تقاضای وام تا ۲۵ فروردین در پورتال دانشجویی صندوق رفاه

جزییات پرداخت وام دانشجویی اعلام شد

جزییات پرداخت وام دانشجویی اعلام شد
تا ۲۵ فروردین ماه ثبت تقاضای وام شهریه توسط دانشجویان در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان فعال است و سقف شهریه از یک میلیون تا ۵ میلیون در مقاطع مختلف تعیین شده است.

تا ۲۵ فروردین ماه ثبت تقاضای وام شهریه توسط دانشجویان در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان فعال است و سقف شهریه از یک میلیون تا ۵ میلیون در مقاطع مختلف تعیین شده است.

ثبت تقاضای وام شهریه توسط دانشجویان در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir فعال بوده و ضروری است تمام دانشجویان متقاضی و واجد شرایط نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

به گزارش آسیانیوز به نقل از مهر، مهلت درخواست وام‌های تحصیلی، ضروری (بر اساس رویدادهای تعیین شده توسط صندوق رفاه دانشجویان) ودیعه مسکن متأهلی، شهریه و وام ویژه دکتری (از منابع صندوق) برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شده است. سقف وام شهریه صندوق رفاه در مقطع کارشناسی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، و در مقطع دکتری ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است./


https://www.asianews.ir/u/26Y
اخبار مرتبط
نماینده وزارت اقتصاد گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی و کارت اعتباری سهام عدالت نیاز به ضامن ندارند و شبکه بانکی تلاش کرد خدماتی برای دارندگان سهام عدالت طراحی کند تا بتوانند نیاز‌های اساسی‌ و خردشان را مبتنی بر دارایی‌شان برطرف کنند.
مذاکره شرکت سپرده گذاری مرکزی با بانک ها برای ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت در جریان است و پیش بینی می شود قبل از پایان سال برخی بانک ها بتوانند این کارت های اعتباری را ارائه دهند؛بر این اساس هم افرادی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند و هم افرادی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می توانند با طی مراحل قانونی با وثیقه کردن همان ۶۰ درصد سهامی که آزاد شده، کارت اعتباری دریافت کنند.
بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای بهمن تا ۲۵ بهمن ماه مهلت دارند برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی اقدام کنند و بعد از این مهلت تعیین شده برای ثبت نام، دیگر تا پایان سال مهلتی برای ثبت نام وام مشخص نمی‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع وام ۱۲ درصد به تمام واحدهایی که در دوران کرونا آسیب دیده بودند اختصاص پیدا کرد.
​بانک مسکن در بازه زمانی سالروز تاسیس بانک و دهه فجر از یک اهرم تسهیلاتی جدید برای شارژ مالی متقاضیان خرید مسکن کمک می گیرد و در این راستا با هدف کمک به خانه دارشدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را از 25 دی ماه تا 22 بهمن ماه در دستور کار قرار داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید