صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۵
کد خبر: 3672
گزارشگر: 213
۳۹۲۳
۱
۰
۳
مهلت ثبت نام تا 25 بهمن

تشریح جزییات و مهلت وام 5 میلیونی به بازنشستگان

تشریح جزییات و مهلت وام 5 میلیونی به بازنشستگان
بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای بهمن تا ۲۵ بهمن ماه مهلت دارند برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی اقدام کنند و بعد از این مهلت تعیین شده برای ثبت نام، دیگر تا پایان سال مهلتی برای ثبت نام وام مشخص نمی‌شود.

بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای بهمن تا ۲۵ بهمن ماه مهلت دارند برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی اقدام کنند و بعد از این مهلت تعیین شده برای ثبت نام، دیگر تا پایان سال مهلتی برای ثبت نام وام مشخص نمی‌شود.

تجمع بازنشستگان

ثبت نام وام 5 میلیون تومانی بازنشستگان تا کی مهلت دارد؟

 جی پلاس؛ رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان توضیحاتی داد.

علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای بهمن تا ۲۵ بهمن ماه مهلت دارند برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی اقدام کنند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه بعد از این مهلت تعیین شده برای ثبت نام، دیگر تا پایان سال مهلتی برای ثبت نام وام مشخص نمی‌شود، گفت: ۴ هزار نفر از بازنشستگان ماه گذشته وام ۵ میلیون تومانی را با حقوق دی ماه دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران تصریح کرد: لیست بازنشستگان را بعد از ثبت نام به سازمان تامین اجتماعی ارسال می‌کنیم و این سازمان بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد، اگر اطلاعات درست بود و افراد وام قبلی را به طور کامل تسویه حساب کرده و ضامن کسی هم نشده بودند، لیست آن‌ها برای واریز به بانک رفاه ارسال می‌شود./

تجمع بازنشستگان

https://www.asianews.ir/u/21o
اخبار مرتبط
مبلیغ عیدی کارکنان دولت و بازنشستگان در سال جاری یک میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شد.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از تصمیم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای اعمال کلیه سوابق بیمه‌ای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور در محاسبه مبلغ متناسب‌سازی خبر داد.
مجلس انقلابی تصمیم گرفته نرخ ارز را در سال ۱۴۰۰، به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان برساند با این استدلال که بساطِ رانتِ ارز ۴۲۰۰ تومانی از جامعه برچیده شود و این در حالیست که همه کارشناسان اقتصادیِ دلسوز طبقه‌ی کارگر هشدار می‌دهند که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تثبیت نرخ ارز رسمی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی فاجعه‌ی معیشتی دوسال و چندماهِ اخیر را به اوج می رساند و در مجموع همه فعالان کارگری تاکید دارند که افزایش ۱۰۰ درصدی دستمزد هم دیگر مکفی نیست!
نماینده کارگران در شورایعالی کار، محمدرضا تاجیک می‌گوید: در این شرایط که افزایش صد درصدی مزد نمی‌تواند دستمزد را به خط فقر برساند، متاسفانه در جلسات کمیته مزد، باب جدیدی توسط کارفرمایان گشوده شده است؛ نمایندگان کارفرما به خاطر اینکه حرفی ندارند در جلسه بزنند و هرجور قرار باشد سبد معیشت محاسبه شود، بازهم از دو برابر دستمزد فعلی بیشتر است، به بیراهه می‌روند و مباحث عجیب و غریب مطرح می‌کنند.
رییس سازمان برنامه و بودجه با مستمری بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری در صفحه اینستاگرام گفت‌وگوی زنده داشت و گفت: برای بازنشستگان تأمین اجتماعی با ۳۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده سرانه براساس تعداد ۳.۴ میلیون نفری آن ها حدود ۸.۸ میلیون تومان است و طی آخرین مذاکرات صورت گرفته سازمان برنامه و بودجه به سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد داد که مرحله دوم همسان سازی را نیز براساس منابع پیش بینی شده در دستور کار قرار دهد که در این رابطه برای سال آینده مصوباتی نیز داشته ایم.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: بازنشسته کارگری ۴۰ سال در تولید جان کنده است و امروز باید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق بگیرد اما بازنشسته دولت، ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، گفت: مجلس به گونه‌ای عمل می‌کند که یک بخش از جامعه اینقدر چاق شود که بترکد و یک بخش از جامعه اینقدر لاغر که استخوان از پوستش بیرون بزند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: شکاف بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری با دستور رئیس جمهور به زودی ترمیم می‌شود و ما نیاز به انجام متناسب سازی دیگری داریم و درباره افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و حقوق فعلی بازنشستگان همراه با مبالغ مربوط به متناسب‌سازی مشمول افزایش سالیانه است.
در ادامه اعتراضات اخیر به وضعیت معیشتی در ایران، ده‌ها نفر از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در تهران و برخی شهرهای دیگر از جمله اصفهان و کرج دست به تجمع زدند.
حیات و ممات سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بیمه‌ای و بازنشستگی کشور به رد دیون دولت بستگی دارد. فعالان کارگری معتقدند میزان بدهی دولت به سازمان از مرز ۳۰۰ هزار میلیارد تومان گذشته است و علیرغم بحرانی شدن اوضاع، دولت اهتمامی برای پرداخت این بدهی انباشته ندارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
یونسعلی احمدیان احمدآباد
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
0

بخدا من نه بدهی دارم نه ضمانت ۵میلیون وام درخواست کردم میخوام ودیه مسکن بدم چرا نمیدین خسته شدم داغون شدم چرا نمrدینp


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید