صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۵
کد خبر: 4971
گزارشگر: 2
۲۸۴۰
۰
۲
۵
NorthWest International

اعطای مدرک روزنامه‌نگاری دانشگاه NorthWest به نوید جمشیدی

اعطای مدرک روزنامه‌نگاری دانشگاه NorthWest به نوید جمشیدی
نوید جمشیدی، روزنامه‌نگار و سردبیر وبسایت خبری-تحلیلی آسیانیوز، پس از گذراندن دوره‌های غیر حضوری و موفقیت در آزمون‌های دانشگاه معتبر NorthWest (نورث وست)، موفق به اخذ گواهینامه روزنامه‌نگاری از این دانشگاه بین‌المللی شد.

دانشگاه بین المللی نورث وست، دانشگاهی بدون مرز های جغرافیایی، معتبر و قانونی در اتحادیه اروپا و دارای دفاتر منطقه ای در آمریکا ، گرجستان ، هندوستان ، آلمان ،  عمان ، ترکیه ، عراق و آذربایجان می باشد. در یک نگاه کلی، دانشگاه نورث وست را می‌توان به یک دانشگاه بدون مرز با امکانات و قابلیتهای فراوان در زمینه پذیرش دانشجویان از سراسر دنیا در اکثر رشته های تحصیلی موجود و تسهیل و تسریع در اعطای مدارک تحصیلی با هزینه های منطقی و قابل قبول تعریف کرد که در این راستا آماده ارایٔه خدمات در عرصه بین المللی می‌باشد.

این دانشگاه دارای چندین موسسه شریک در کشورهای خارجی است و این امر به عنوان پاسخی به تقاضای زیاد در حوزه تحصیلات عالی توسط علاقه مندان به تحصیل در کشورهای مختلف انجام شده است. کلیه مدارک ارائه شده در دانشگاه قانونی و تایید شده هستند و این دانشگاه برنامه های آموزش از راه دور را نیز ارائه می نماید. دانشگاه بین الملی NorthWest همچنین متعهد است که در جهت توسعه صلح، سعادت انسان و رفاه بشر تلاش نماید، بنابراین دانشگاه علاوه بر فعالیت آموزشی و تحقیقاتی، همواره به دنبال فرصت برای مشارکت در اقدامات صلح آمیز علمی در نهاد های بین المللی و ملی نیز می‌باشد.

نوید جمشیدی، تحلیلگر مسایل ایران و سردبیر وبسایت خبری-تحلیلی آسیانیوز نیز، پس از طی مراحل، در ماه می سال ۲۰۲۱ موفق به اخذ تادییه روزنامه‌نگاری از این دانشگاه بین‌المللی شد.

مدرک نورث وست، یک مدرک بین المللی و معتبر است، غیر قابل کپی و دارای هولوگرام است، قابل ترجمه و استعلام گیریست و مواردی همچون نام و نام خانوادگی، نام دوره، مدت دوره، نمره و تاریخ پایان دوره بر روی آن درج می‌شود.Navid Jamshidi

 

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/30x
اخبار مرتبط
دهکده جهانی قصد دارد تا به ۵۰۰ نفر، به صورت رایگان، آموزش مهارتی، به همراه گواهینامه دانشگاه بین المللی «نورث وست» ارائه نماید.
امروز شاخص کل بورس تهران در لحظات آغازین با ریزش ۱۵ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد ایستاد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید