صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۳
کد خبر: 2836
گزارشگر: 213
۹۲۲
۰
۰
۱
وضعیت آغازین بازار سرمایه

بورس 6 آبان؛ ریزش ۱۵ هزار واحد در چند دقیقه

بورس 6 آبان؛ ریزش ۱۵ هزار واحد در چند دقیقه
امروز شاخص کل بورس تهران در لحظات آغازین با ریزش ۱۵ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد ایستاد.

 شاخص کل بورس تهران با ریزش ۱۵هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات بازار سرمایه با ریزش 15هزار واحدی (معادل 1/1- درصد کاهش) در ارتفاع یک میلیون و 320 هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز با افت 1300 واحدی( معادل 0/3 درصد کاهش) ، 382 هزار و 974 واحد را ثبت کرد.

به نقل از اقتصاد نیوز، «فولاد»، «فملی» و «شپنا»سه نماد با بیشترین اثر منفی بر شاحص بورس بودند.

این در حالی است که  ارزش معاملات 1,635 میلیارد تومان و حجم معاملات 2.02 میلیارد سهم و نیز در فرابورس ارزش معاملات 721 میلیارد تومان و حجم معاملات با 436 میلیون سهم همراه بود./


https://www.asianews.ir/u/1OD
اخبار مرتبط
زمان زیادی تا انتخابات امریکا نمانده است و بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا با خروج سرمایه و صف‌های فروش همراه شده است، اما چه سناریوهایی بعد از انتخابات آمریکا مطرح است؟
با اینکه سیگنال‌ها برای بورس این هفته مثبت بود اما با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند نزولی پیدا کرد، دلیل نزولی شدن شاخص کل چه بود؟ روند بازار سهام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چگونه خواهد بود؟
​بعد از پشت سر گذاشتن هفته‌ای که دلار بیش از هفت درصد کاهش قیمت داشت، به نظر می‌رسد این هفته نیز جدال سیگنال‌های مثبت و منفی برای تاثیرگذاری در بازار ارز ادامه خواهد یافت اما در نهایت کدام یک وضعیت دلار را در هفته پیش رو تعیین خواهند کرد؟
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۷هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۱۲هزار واحد قرار گرفت.
در ادامه روند کاهش ارزش بورس تهران امروز شاخص بورس تهران با کاهش ۵۰ هزار واحدی به یک میلیون و ۴۶۲ هزار واحد در مقایسه با سه ماه اخیر رسید.
در حالی که بورس تهران از نیمه مردادماه امسال تاکنون در مسیر سقوط قرار گرفته است؛ شاخص کل بورس تهران روز یکشنبه، ۲۷ مهرماه با افتی ۴۷ هزار واحدی به حدود ۱.۵ میلیون واحد رسید که نسبت به روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.
سخنگوی شورای عالی بورس گفت: در جلسه شورای عالی بورس درباره فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت‌های تامین سرمایه تصمیم‌گیری شد.
محمد شریعمتداری گفت: تا پایان سال ۹۹ هر ماه یک شرکت از زیرمجموعه‌های شستا را برای واگذاری در بورس آماده می‌کنیم و در مجموع ۲۰ شرکت قابل واگذاری در تامین اجتماعی است که ۱۲ شرکت از آنها زیرمجموعه شرکت شستا قرار دارند.
امروز معامله‌گرها ۷۷۰میلیارد تومان سهام بانک ملت خرید و فروش کردند و بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت.
در جریان معاملات بورس امروز و در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۹هزار و ۲۱واحدی (۱.۸درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۹درصدی مواجه شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید