صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۱
کد خبر: 5053
گزارشگر: 213
۴۱۷۷
۰
۰
۹
مجموعه نمایش خانگی دیگر کارگردان «مرد هزار چهره»

«سریال جدید» مهران مدیری بعد از دورهمی

«سریال جدید» مهران مدیری بعد از دورهمی
مهران مدیری این روزها قصد آماده ساختن هشتمین سریال خانگی خود را دارد که بعد از مجموعه دورهمی به آن می پردازد.

به گزارش آسیانیوز مهران مدیری این روزها قصد آماده ساختن هشتمین سریال خانگی خود را دارد که بعد از مجموعه دورهمی به آن می پردازد.

وی  این روزها به واسطه حضور همزمان در سه پروژه «دراکولا»، «خاتون» ومسابقه «دورهمی» فعالیت می کند و قصد دارد در آینده و بعد از یک فراغت کوتاه از کارهای در حال انجام، هشتمین سریالش در شبکه خانگی را به شکل اختصاصی برای نماوا کارگردانی کند.

به نقل از برنا سریال جدید این کارگردان از نظر موضوع با «هیولا» و «دراکولا» ارتباطی ندارد./

https://www.asianews.ir/u/33l
اخبار مرتبط
خواهر بابک خرمدین در پی انتشار خبرهایی درباره ساخت مستندی درباره برادرش، از رییس سازمان سینمایی درخواست کرد تا پروانه ساخت این مستند باطل شود.
اسیانیوز/ فرماندار لنگرود به خاطر انتشار فیلم غیراخلاقی از او عزل شد .
بودجه های بالا برای ساخت فیلم های به اصطلاح فاخر، افزایش بی ضابطه دستمزد بازیگران تا گران شدن تجهیزات و دستمزد عوامل فیلم از دلایل بالا رفتن بودجه ساخت فیلم ها در سینماست؛ اما مسئله اینجاست که با وجود بالارفتن هزینه های تولید میزان مخاطبان روزانه سینما کاهش یافته است.
برگزارکنندگان جشنواره کن که مهم‌ترین جشنوارهٔ سینمایی جهان است، فیلم‌های منتخب امسال خود را اعلام کردند و علاوه بر آنکه «قهرمان»، تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی به بخش مسابقهٔ جشنوارهٔ امسال راه یافته است، فیلم کوتاهی از جعفر پناهی نیز در این جشنواره به نمایش در می آید.
وکیل خواهر بابک خرمدین گفت از کسانی که به انتشار مسائل مربوط به این پرونده در فضای مجازی، نشر اکاذیب و طرح ادعاهای واهی یا ساخت فیلم و مستند بدون دستور مقام قضائی اقدام کرده‌اند شکایت می‌کند؛ این در حالی است که دوستان و دانشجویان این هنرمند نیز در مراسم یادبود او تاکید کردند که مردم به شایعات درباره «بابک» بی توجه باشند.
کلوئی ژائو، سینماگر رنگین‌پوست زن، در نود و سومین دوره جوایز اسکار توانست با کسب اسکار بهترین فیلم با نام «دیار خانه‌به‌دوش‌ها» (عشایر)، بهترین کارگردانی تاریخ‌ساز شود.
در پی انتشار بیانیه ۱۸ سینماگر ایرانی علیه سند همکاری ایران و چین و علی‌رغم انتشار خبرهایی مبنی بر فشار بر آنان برای پس گرفتن امضای خود، ۴۳ سینماگر و نویسنده دیگر هم به امضاکنندگان این بیانیه پیوستند.
۱۸ فیلم‌ساز ایرانی در بیانیه‌ای قرارداد ایران و چین را برخلاف منافع ملی و «فاقد وجاهت و مشروعیت» خواندند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید