صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۵
کد خبر: 5374
گزارشگر: 213
۹۹۹
۰
۰
۲
ابراهیم رئیسی از نبوسیدن دست رهبر انقلاب ابراز تاسف کرد

مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری برگزار شد

مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری برگزار شد
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز، سه‌شنبه، ۱۲ مرداد، با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
به گزارش آسیانیوز، مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه، ۱۲ مرداد، با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.

ابراهیم رئیسی در این مراسم پس از دریافت حکم تنفیذ از رهبر جمهوری اسلامی، از اینکه نتوانسته است به دلیل شرایط کرونا، دست رهبر انقلاب را ببوسد، ابراز تاسف کرد و گفت بوسیدن دست رهبر «شرط ادب و احترام» است.

او همچنین در سخنرانی خود وعده داد که دنبال لغو تحریم‌های اقتصادی باشد و یک برنامه فوری برای حل مشکلات مردم در ۱۰ محور مانند تورم، کسری بودجه و کرونا اجرایی کند.

آقای رئیسی همچنین با انتقاد از سیاست‌های دولت روحانی، گفت برنامه‌های دولتش طبق «بیانیه گام دوم» که رهبر ایران نوشته است، پیش خواهد رفت.

بیانیه گام دوم، پیام مفصل رهبر جمهوری اسلامی که ۲۴ بهمن سال ۹۷ به مناسبت «چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی» صادر شد و در آن بر محورهایی چون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، حراست از استقلال، آزادی و عزت ملی تأکید شد.

با وجود تاکید رهبر جمهوری اسلامی بر پیگیری و اجرایی شدن این بیانیه، در سه سال گذشته گزارشی از راهکارهای معطوف و برآمده از این بیانیه منتشر نشده است.

مراسم تنفیذ امسال با توجه به محدودیت‌های دوره کرونا با شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد و رهبر جمهوری اسلامی شخصا حکم تنفیذ را به ابراهیم رئیسی داد.

بر اساس اعلام قبلی، مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی نیز ۱۴ مرداد ماه در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/3b6
اخبار مرتبط
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی خود که شامگاه دوشنبه ۱۱ مرداد پخش شد، با انتقاد دوباره از مصوبه هسته‌ای مجلس گفت به این زودی‌ها توافقی صورت نمی‌گیرد.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در کلاب هاوس اعلام کرد تا چند هفته دیگر و تا دوم مرداد حدود سه میلیون آسترازنکا و یک و نیم میلیون سینوفارم به دستمان می رسد و در مجموع ۸.۵ میلیون نفر واکسینه می‌شود.
از نحوه همکاری مجلس با موضوع لایحه دائمی شدن همسان‌سازی این روزها اخبار تازه و عجیبی به گوش می رسد و ظاهرا نمایندگان با ایجاد موانع در مسیر تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی قصد دارند آن را از دستور کار خارج سازند تا تعهد مالی برای دولت بعدی ایجاد نشود.
روزنامه کیهان امروز در سرمقاله امروزش از سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم خواسته که مرگ رسمی برجام را اعلام کند؛ این در این در حالی است که وزیر خارجه آمریکا گفت که حل اختلاف‌های باقی مانده در مذاکرات وین برای احیای برجام به تصمیم رهبر جمهوری اسلامی بستگی دارد.
فائزه هاشمی گفت: اصولگرایان دشمنی زیادی با آقای روحانی پیدا کرده‌اند و می خواهند تقصیرات خودشان را به هر دلیلی به گردن آقای روحانی بیندارند.
یکی از وعده‌های معیشتی ابراهیم رییسی اعطای کارت اعتباری معیشت خانوار است که در این طرح پنج دهک اول جامعه به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ گروه اول شامل سه دهک اول جامعه هستند که به صورت ماهانه ۲۰۰ هزار تومان و گروه دوم دهک‌های چهار و پنج هستند که ماهانه ۱۵۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر دریافت می‌کنند.
محمد خاتمی گفت: وجود بالاترین درصد رأی‌های باطله در انتخابات 1400، نشانه دلسردی و نومیدی مردم و فاصله آنان با حکومت است.
اولین نشست خبری ابراهیم رییسی در جایگاه رییس‌جمهوری دولت سیزدهم واکنش‌های زیادی بین کاربران توییتر داشت و بسیاری از کاربران از همان دقایق شروع نشست، واکنش‌ خود را نسبت به مواضع رییسی توییت کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید