صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۸
کد خبر: 5811
گزارشگر: 213
۱۱۴۹۶
۰
۰
۶
آیا همه گروههای جامعه واکسن دریافت می کنند

آغاز واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در تهران

آغاز واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در تهران
همزمان با شدت گرفتن واردات واکسن و افزایش ظرفیت واکسیناسیون در برخی مناطق تهران و برخی شهرستان‌ها تزریق واکسن بدون محدودیت سنی در حال انجام است.

به گزارش آسیانیوز، از روز گذشته واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در برخی مراکز تزریق واکسن در تهران و برخی شهرستان ها آغاز شده است.

واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در کدام مناطق تهران انجام می شود؟

همزمان با شدت گرفتن واردات واکسن و افزایش ظرفیت واکسیناسیون در برخی مناطق تهران و برخی شهرستان‌ها تزریق واکسن بدون محدودیت سنی در حال انجام است، اما همین روند باعث ازدحام و شلوغی در برخی مراکز شده است.

بنابر گزارش ها در مراکز واکسیناسیون پارک قیطریه تهران، فرهنگ سرای رسانه، بوستان گفت و گو، پارک سرخه حصار، فرهنگسرای پردیس، کهریزک و دژبانی فاطمی واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در حال انجام است.

جی پلاس همچنین از واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در شهرهای استان لرستان، سیستان و بلوچستان، قم و برخی شهرهای استان خوزستان خبر داد.

در پی انتشار اخباری از این دست ازدحام بسیار زیادی مقابل این مراکز در تهران تشکیل شد.

همزمان خبری از سوی کانال تلگرامی صداوسیما مبنی بر تکذیب واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در پارک قیطریه منتشر شد اما با حضور میدانی خبرنگار مشخص شد که به افراد بدون ثبت نام قبلی نیز واکسن تزریق می شود./

https://www.asianews.ir/u/3n9
اخبار مرتبط
سازمان غذا و داروی آمریکا احتمالا به زودی واکسن کرونا برای کودکان را تایید خواهد کرد.
متخصص بیماری‌های عفونی گفت: استفاده بی‌رویه از دگزامتازون و آنتی‌بیوتیک فرد را مستعد ابتلا به قارچ سیاه می‌کند.
در حالی که امسال کشور عراق تنها پذیرای ۳۰ هزار زائر ایرانی آن هم با سفر هواپیمایی و احیانا بلیط ۴.۵ میلیون تومانی است، یک مقام مسوول در این باره گفت مردم تحت هیچ شرایطی به مرزها مراجعه نکنند و هیچ موکبی در مرزها یا مسیر منتهی به مرزها مستقر نشده است و همه مرزها در ایام اربعین بسته است
قانون باید از حقوق تبعیت کند و طبق اصول اخلاق زیستی، حکومت‌ها نمی‌توانند حقوق فطری و کرامت انسان‌ها را در جهت منافع سیاسی نقض کنند؛ یا به عنوان مثال اگر فردی دستورالعملی تصویب کند که واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع شود و یا در واردات واکسن تعللی کند که موجب مرگ هزاران نفر در روز شود، قطعا از مصادیق جرم دولتی است.
همچنانکه اعلام شد متولدین ۱۳۵۵ و ماقبل می‌توانند برای ثبت نام واکسن کرونا از طریق سامانه اقدام کنند، وزیر بهداشت از لغو محدودیت سنی برای همه سنین در دریافت واکسن خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید