صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۹
کد خبر: 6182
گزارشگر: 213
۱۹۸۱
۰
۰
۱۱
واریز یارانه مهر ماه؛ سه شنبه؛ ۲۰ مهرماه

یارانه ۲۰۰ هزار تومانی در راه است

یارانه ۲۰۰ هزار تومانی در راه است
در حالی که به گفته برخی مسوولان ذیربط یارانه جدید ۲۰۰ هزار تومانی، پس از ابلاغ به وزارت رفاه، اجرایی خواهد شد، یکصد و بیست و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهرماه، روز سه شنبه، ۲۰ مهرماه نیز به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام‌کرد: یکصد و بیست و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه، ساعت ۲۴ روز سه شنبه ،۲۰ مهرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

--------------------------

بیشتر بخوانید:

یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به خانوارها اختصاص داده شد

-----------------------------------------------

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و بیست و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه جاری به‌ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۲۰ مهرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

همچنین طبق اطلاعیه این سازمان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، این ماه شانزدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

-------------------------

بیشتر بخوانید:

«افشاگری» یارانه های پنهان
---------------------------------------------

طبق آخرین آمار موجود بیش از ۶ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۸۰ سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی، از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

همچنین اقتصاد آنلاین نوشته است یارانه جدید ۲۰۰هزار تومانی، به محض ابلاغ رسمی به وزارت رفاه، اجرایی خواهد شد. در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی در مورد یارانه جدید 200هزار تومانی مطرح شد؛ در این خبر ذکر شده بود که برای خانوارهای پنج دهک اول کارت اعتباری معیشتی صادر می‌شود که مبلغ آن نیز در هر ماه به ازای هر نفر بین 150 تا 200هزار تومان خواهد بود.

از دیگر جزییات این یارانه اینکه یارانه مذکور شامل پنج دهک اول است؛ سه دهک اول 200هزار تومان به ازای هر نفر و دو دهک بعدی نیز 150هزار تومان در ازای هر نفر دریافت خواهند کرد.

البته باتوجه به آنچه تاکنون منتشر شده و آنطور که رئیس جمهوری توضیح داده است، این یارانه، یک یارانه بلاعوض مانند یارانه نقدی و معیشتی نیست؛ بلکه وامی است که با سود دو درصد پرداخت خواهد شد.

وزارت رفاه نیز در پاسخ به این سوال که داستان یارانه 200 هزار تومانی چیست و چه زمانی پرداخت می‌شود گفته است: به محض اینکه دستور به وزارتخانه ابلاغ شود، اجرای آن عملی خواهد شد و باید منتظر ماند تا دستور ابلاغ شود./

https://www.asianews.ir/u/3wy
اخبار مرتبط
افرادی که در مراسم قرعه‌کشی خودرو برنده خواهند شد، می توانند از یارانه بلاعوض ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی برخوردار شوند.
در هفته جاری دو واریزی یارانه نقدی مهر و حقوق بازنشستگان انجام خواهد شد.
یارانه نقدی مهر ماه روز بیستم مهر واریز می‌شود؛ این در حالی است که تغییرات در مبالغ یارانه ها از پایان پاییز سال جاری رخ می دهد؛ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همزمان با واریز یارانه نقدی از روز بیستم آغاز می‌شود.
در حالی که قرار است تصمیم دولت مبنی بر برای افزایش یارانه‌ها از جمله یارانه یک میلیون تومانی و طرح‌های حمایتی محقق شود، براساس گفته ها و شنیده ها مجلس چه برنامه ای برای حدف برخی یارانه ها دارد.
در حالی که برخی از مسوولان معتقدند یارانه ها تاثیری در سطح معیشت مردم ایران ندارد، رئیسی در برنامه‌های انتخاباتی خود بار‌ها به کم بودن مبلغ یارانه نقدی اشاره کرده است و به نظر می رسد افزایش یارانه ها تا پایان پاییز امسال از برنامه های دولت است.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: بیست و سومین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ دهم مهر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید