صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۲
کد خبر: 6198
گزارشگر: 213
۳۲۰۶
۰
۰
۴
اعلام بخشنامه افزایش درآمد

افزایش حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۱ ابلاغ شد

افزایش حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۱ ابلاغ شد
در نشست کمیته بیمه و درمان استان قزوین بخشنامه عیدی پایان سال ۱۴۰۱ در بودجه پیشنهادی معادل ۱۶,۵۰۰,۰۰ ریال به طور على الحساب پیش‌بینی می‌شود و مبلغ قطعی پاداش، پایان سال به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

به گزارش آسیانیوز، نشست کمیته بیمه و درمان استان قزوین به منظور بیان مسایل فیمابین جامعه کارگری و کارفرمایی و تعامل افزونتر با محافل برون سازمانی تشکیل شد.

----------------------

بیشتر بخوانید:

عملکرد دولت رئیسی «ضد کارگری و ضدمردمی» است؟!

--------------------------------------------

در یکی از بندهای این بخشنامه آمده است:‌ تمامی شرکت‌های دولتی از جمله شرکت‌هایی که دارای قوانین و مقررات خاص پرداخت حقوق و مزایا هستند، افزایش ضریب ریالی حقوق را به طور على الحساب ده (۱۰) در‌صد لحاظ نمایند؛ رقم قطعی ضریب به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید، افزایش حقوق و دستمزد مشمولان قانون کار على الحساب ده (۱۰) درصد لحاظ شود، رقم قطعی افزایش به تصویب شورای عالی کار خواهد رسید.

 

------------------------------

بیشتر بخوانید:

«متناسب‌سازی حقوق» برای همه اقشار/تکلیف همسان سازی مستمری بازنشستگان چه شد؟!

---------------------------------------------------------

در بخش دیگری از این بخشنامه به نقل از ایلنا، عیدی پایان سال ۱۴۰۱ در بودجه پیشنهادی معادل ۱۶,۵۰۰,۰۰ ریال به طور على الحساب پیش‌بینی می‌شود، مبلغ قطعی پاداش، پایان سال به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید./




https://www.asianews.ir/u/3xd
اخبار مرتبط
همچنانکه چندی پیش طرح «لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» از دو فوریت خارج شد،به تازگی ۱۰۰ نماینده مجلس برای تبدیل مجدد آن به لایحه دو فوریتی، امضا جمع کردند.
در حالی که روز گذشته استاندار خوزستان حاضر به دیدار با کارگران معترض نشد، کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در ادامه‌های اعتراض‌های ۵ ساله خود به وضعیت این مجتمع، در یک تجمع اعتراضی مقابل فرمانداری شهر شوش، عملکرد دولت ابراهیم رئیسی را «ضد مردمی و ضد کارگری» بیان کردند.
براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.
کارآمدی قوانین اقتصادی هر کشور، از زیرساخت‌های گسترش اقتصادی به شمار می‌رود و بحث اصلاح قانون کار مربوط به چند ماه اخیر نیست، بلکه از همان روزهایی که قانون کار تصویب شد، شکل گرفت.
کمیته دفاع از کارگران اعتصابی شرکت‌های پیمانی فعال در عسلویه و دیگر نقاط ایران با انتشار بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم «به ویژه از کارگران شرکت نفت، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها» خواستند که به این اعتصاب بپیوندند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید