صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۵
کد خبر: 6332
گزارشگر: 306
۳۳۶
۰
۰
۰
مسئول بسیج رسانه استان یزد

رسانه ها با شفافیت رسالت خود را انجام دهند

رسانه ها با شفافیت رسالت خود را انجام دهند
یزد - رئیس بسیج رسانه استان از نمایندگان رسانه‌ها خواست که با شفافیت و اهتمام بیشتری در چارچوب واقعیت های اجتماعی و با بیان حقایق به دور از سیاست‌ زدگی‌ِ جناح‌های قدرت، رسالت تاریخی خود را انجام دهند

 


آسیا نیوز / یزد ؛ سرهنگ « علی‌محمد پارسائیان »روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج رسانه شهرستان بافق افزود: نسبت به نقش و تأثیرگذاری رسانه‌ها برای رسیدن جامعه به قله‌ های ترقی و تعالی شکی نیست.

وی اضافه کرد: در ایران اسلامی با عنایت به ارزش و اعتباری که رهبر معظم انقلاب به مساله رسانه‌ها و به ویژه فضای مجازی قایل هستند باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی در ادامه بـه بخش پنجم گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: ایـن بخـش  شـامل حـوزه علم و پژوهش، حـوزه معنویـت و اخـلاق،  اقتصـاد، عـدالت و مبـارزه بـا فسـاد، اسـتقلال و آزادی، عـزت ملـی و روابـط خـارجی و حـوزه سـبک زنـدگی است که ایفـای نقـش رسـانه در هـر حـوزه مفید و تاثیرگذار است.

وی در ادامه به نقش برجسته حضرت زینب (س) در پیام رسانی مکتب عاشورا اشاره و خاطرنشان کرد: این رسالت نمونه بارزی از آگاه سازی جامعه است اگر اطلاع رسانی نمی شد رویداد مهم کربلا در همان سرزمین می ماند و اینگونه جهانی نمی شد.

پارسائیان به همسویی رسانه ها با گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه باید تا حد امکان نسبت به بیان خدمات نظام اسلامی در ۴۲ سال اخیر و همچنین تلاش در حوزه تمدن سازی برای داشتن ایرانی آباد، آزاد و دستیابی کشورمان به فرهنگ و تمدن دیرپای ایران زمین و احیای آن بکوشند.

به گفته مسوول بسیج رسانه استان یزد، دنیا به ویژه کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند تا ارزش‌های دینی و فرهنگ غنی اسلام را از بین ببرند و فرهنگ و ارزش‌های بی هویت خود را جایگزین آن کند.

این مسوول با بیان اینکه بسیج رسانه بیش از ۱۰ سال است که در کشور فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: این فعالیت با هدف ارایه نرم افزار دینی است که انتقال ارزش‌ها آن به دنیا از سوی رسانه‌ها انجام می شود.

وی، جبهه واحد رسانه ای زیر پوشش بسیج رسانه را برای ایجاد همفکری ، هم افزایی، همدلی و همسویی و امیدآفرینی در جامعه ، ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دنیا به روش های مختلف در پی

ناامیدی مردم از طریق فشار تحریم های ظالمانه و گرانی است که رسانه ها باید با خِرد جمعی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گفته پارسائیان جذب نیرو، آموزش، تحلیل و تولیدِ محتوا و توانمندسازی خبرنگاران در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد که با حمایت و همکاری اصحاب رسانه محقق می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق هم در این آیین با بیان اینکه سال ۹۷ ۱۳ خورشیدی بود که کلیدواژه « بیانیه گام دوم انقلاب» با صدور بیانیه‌ای از سوی  مقام معظم رهبری در جامعه رواج پیدا کرد، گفت: در این بیانیه‌، انقلاب اسلامی به‌عنوان « آغازگر عصر جدید عالم» و « زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی» معرفی شد.

سرهنگ محسن نصیری افزود:ایجاد تمدن نوین اسلامی نیازمند توجه ویژه مردم، مسئولان به ویژه جوانان و نوجوانان است و نقش رسانه در تحقق این بیانیه، اهمیت ویژه ای دارد.

وی در این مراسم از خدمات علی عبداللهی مسئول پیشین قدردانی و مهدی آخوندی را به عنوان رییس جدید بسیج رسانه شهرستان بافق معرفی کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

رسانه ها با شفافیت رسالت خود را انجام دهند , سرهنگ علی‌محمد پارسائیان مسئول بسیج رسانه استان یزد  , مهدی آخوندی رییس بسیج رسانه شهرستان بافق , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/40z
اخبار مرتبط
یِزد - از بسیج رسانه انتظار میرود از نظر فکری، ترویج تفکر بسیج، مطالبه گری، همکاری و هم افزایی بین جامعه، امید آفرینی و بیان واقعیت های نظام، فعالیت داشته باشد
یزد - نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر امسال با حضور اصحاب رسانه استان یزد برگزار می شود که نفرات برگزیده این جشنواره به مرحله کشوری اعزام می شوند
یزد ، در عصری که هرکس میتواند با تلفن همراه در دستش تولید خبر کند نمی‌توان نقش خبرنگاران را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نادیده گرفت و شما بزرگواران میتوانید در زمینه مباحث مورد نیاز کشور و بیان نقاط قوت و ضعف کمک کار مسئولان باشید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید