صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۸
کد خبر: 6336
گزارشگر: 213
۵۵۳
۰
۰
۱۱
نمادهای منفی اول آبان کدامند

علت سرخ پوشی بازار سهام در نخستین روز آبان

علت سرخ پوشی بازار سهام در نخستین روز آبان
معاملات امروز بورس در حالی آغاز شده که هفته گذشته شاخص کل نتوانست روند صعودی اول هفته خود را حفظ کند و در نهایت بدون تغییر در کانال یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحدی قرار گرفت و سه نماد پارس، شپدیس و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

به گزارش آسیانیوز، در آغاز معاملات این هفته بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی یک درصدی در ۳۰ دقیقه ابتدایی مواجه شد. این در حالی است که افت شاخص کل هم‌وزن هم حدود یک درصد است.

در آغاز معاملات این هفته بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی یک درصدی ( ۱۴ هزار واحدی) در ۳۰ دقیقه ابتدایی مواجه شد. این در حالی است که افت شاخص کل هم‌وزن هم حدود یک درصد بود.

معاملات امروز بورس در حالی آغاز شده که هفته گذشته شاخص کل نتوانست روند صعودی اول هفته خود را حفظ کند و در نهایت بدون تغییر در کانال یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحدی قرار گرفت.

در معاملات امروز سه نماد پارس، شپدیس و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و فولاد هم با اثر مثبت ۳۶۰۰ واحدی نتوانسته از منفی شدن شاخص جلوگیری کند.

با وجود سرخپوشی اکثر گروه‌های بازار، تقریبا در همه گروه‌ها نمادهای سبزپوش هم وجود دارد. در گروه محصولات دارویی هم دلر، با تشکیل صف خرید بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

پارس با قیمت ۱۹۳۱۰ تومان و پارسان با قیمت ۳۳۶۲ تومان نزدیک به حداقل قیمت روزانه، دو نمادی هستند که از گروه محصولات شیمیایی جزء نمادهای شاخص‌ساز بورس هستند.

ارزش معاملات در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار بیش از یکهزار میلیارد تومان به ثبت رسیده که می‌تواند نکته امیدوارکننده‌ای برای بازار امروز باشد./

تجارت نیوز
https://www.asianews.ir/u/412
اخبار مرتبط
در حالی که تصاویر و گزارش ها از پلمپ ساختمان بورس تهران حکایت دارند، روابط عمومی این سازمان می‌گوید که تنها پارکینگ ساختمان پلمب شده است.
تغییرات در اعضای شورای عالی و مدیر عامل بورس در مقابل احتمال ارزانی بیشتر دلار و شدت گرفتن خروج سرمایه از بورس هرکدام به نوبه خود باعث افزایش نااطمینانی در بازار سهام شده‌اند.
مجید عشقی، قائم مقام سابق شرکت بورس کالای ایران و دانش آموخته دانشگاه امام صادق به عنوان رییس بعدی سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.
هیئت دولت، علی صالح آبادی، رئیس پیشین سازمان بورس را به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی کرد.
امروز شاخص کل در کمتر از یک ساعت حدود ۰٫۵ درصد رشد داشته است؛ در حالی که در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در ادامه روند صعودی خود در این هفته حدود پنج هزار واحد مثبت شده و به سطح یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی رسیده است
براساس بررسی متغیرهای اقتصاد کلان و البته متغیرهای مرتبط با بازار سرمایه، به نظر می‌رسد که وضعیت بازار سرمایه کشور در ارزنده‌ترین وضعیت یک و نیم‌سال گذشته قرار دارد و بسیاری از متغیرهای اقتصادی، نشان از ارزان بودن بسیاری از سهام‌های موجود در بازار دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید