صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۴
کد خبر: 6355
گزارشگر: 213
۶۶۵
۰
۰
۲
علت جان باختن چند زن و مرد در استان البرز

مرگ تلخ سه شهروند در کرج

مرگ تلخ سه شهروند در کرج
چند زن و مرد در کرج در منزل شخصی شان به دلیل استفاده غیر اصولی از وسایل گاز سوز و استنشاق گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش آسیانیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: سه نفر در کرج به دلیل استفاده غیر اصولی از وسایل گاز سوز و استنشاق گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

------------------------------

بیشتر بخوانید:

شیوع طاعون در ایران+عکس
------------------------------------------------------
محمدرضا فلاح نژاد روز یکشنبه افزود: جانباختگان در یک واحد مسکونی در منطقه آق تپه مهرشهر کرج ساکن بودند که صبح امروز براثر استفاده غیر اصولی از وسایل گازسوز عدم نصب دودکش آبگرمکن دیواری در طبقه همکف ساختمان چهار طبقه دچار گازگرفتگی شدند.

وی ادامه داد: جانباختگان ۲ مرد ۴۷ ، ۱۶ ساله و یک زن ۳۵ ساله هستد که با حضور نیروهای عملیاتی موقعیت ایمن سازی و اسجاد تحویل عوامل انتظامی شد .

----------------------

بیشتر بخوانید:

«قارچ سیاه» در تهران

-----------------------------------------------------

مدیرکل مدیریت بحران استاندرای البرز افزود:: طی مکاتبه ای و مصوبه ای در ستاد پیشگیری از بحران استان از دفتر فنی استانداری خواسته شد که به همراه شرکت گاز، اداره کل راه وشهرسازی،نظام مهندسی ساختمان ،موسسه استاندارد و شهرداران، ضمن بررسی علل این گونه اتفاقات تدابیری برای کاهش حادثه در روزها وماه های آینده بیندیشند.


وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان هم به عنوان متولی سلامت باید تدابیری داشته باشد./


رکنا
https://www.asianews.ir/u/41k
اخبار مرتبط
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به اینکه طاعون نشخوارکنندگان خاصیت واگیری بالایی دارد، تاکید کرد: اگر شیوع بیماری در استان پیشگیری نشود به دلیل تردد دام‌های اهلی در منطقه و زمان خروج دام‌های عبوری، شاهد تلفات گسترده‌ای خواهیم بود.
ابوالحسن بنی‌صدر، اولین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران، امروز، ۱۷ مهرماه، در ۸۸ سالگی در پاریس درگذشت؛ او بعدها از مخالفان جمهوری اسلامی شد؛ در حالی که گفته شده این یاری رسان به تحقق انقلاب اسلامی عقاید عجیبی داشته است.
عزت‌الله مهرآوران، بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته شانزدهم مهر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت؛ این در حالی است که وی پس از تزریق دو دوز واکسن به این بیماری مبتلا شد و بارها گفته بود در شرایط کرونایی به اجبار و با وحشت کار می کند.
گوریلی که با عکس سلفی در یک پارک ملی کنگو معروف شد؛ پس از یک بیماری طولانی در آغوش آندره بائوما، محیط بانش درگذشت و عکس او بار دیگر مشهور شد.
علی گلستانه، هنرمند سرشناس نقاش، صبح چهارشنبه به علت عوارض ناشی از ابتلا به کرونا درگذشت.
در حالی که کارشناسان بارها فاجعه کرونایی دیگر پس از بازگشت مسافران کربلا به کشور را هشدار داه بودند و پزشکان شیوع گونه‌های جدید ویروس و شکل‌گیری خیز ششم را از نگرانی های جدی در کشور بیان کرده اند، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم هم گفت فردی که واکسن نزند، قربانی پیک ششم کرونا خواهد بود.
در حالی که کارشناسان بارها فاجعه کرونایی دیگر پس از بازگشت مسافران کربلا به کشور را هشدار داه بودند، رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین امروز از شناسایی صدها مورد ابتلا به کرونا در میان زائران بازگشته از عراق خبر داده است؛ همچنانکه پزشکان شیوع گونه‌های جدید ویروس و شکل‌گیری خیز ششم را از نگرانی های جدی در کشور بیان کرده اند.
در حالی که همچنان وزارت بهداشت از انتشار اخبار واقعی درباره بیماری مسری و کشنده قارچ سیاه آماری منتشر نمی کند، نماینده مجلس گفته است: علت فوت بیماران قارچ سیاه را در گواهی فوتشان نمی‌نویسند تا برای پزشک و بیمارستان مشکل پیش نیاید!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید