صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
کد خبر: 6362
گزارشگر: 306
۴۲۵
۰
۰
۰

تکرار افتخارآفرینی مخابرات منطقه یزد در حوزه ارتباطات سیار کشور

تکرار افتخارآفرینی مخابرات منطقه یزد در حوزه ارتباطات سیار کشور
یزد - مخابرات منطقه یزد در آخرین ارزیابی شرکت ارتباطات سیار ایران در تابستان سال جاری موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد
                                            
 
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد : در این ارزیابی مخابرات منطقه یزد برای چندمین بار موفق به کسب رتبه نخست کشوری در ارزیابی نگهداری سایتهای موبایل در سطح کشور گردید.
 
شایان ذکر اینکه مخابرات منطقه یزد با کسب امتیاز ۹۹/۸ موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد و مناطق مرکزی ، سمنان ، همدان و اصفهان به ترتیب رتبه های دوم تا پنجم این ارزیابی را کسب کردند.
 
همچنین لازم به ذکر است مخابرات منطقه یزد در زمینه بهینه سازی سایتهای ارتباطات سیار نیز با کسب امتیاز 100 به اتفاق مناطق مخابراتی خراسان شمالی و کرمانشاه موفق به کسب رتبه برتر کشوری گردید.
 
زارع مدیریت مخابراتی منطقه یزد ضمن پیامی از سختکوشی و تلاش مجدانه مدیر و همکاران حوزه ارتباطات سیار استان و همکاری سایر کارکنان منطقه یزد در کسب این موفقیت ها تقدیر و تشکر نمود.

 

سید محمد جواد عرفانفر

تکرار افتخارآفرینی مخابرات منطقه یزد در حوزه ارتباطات سیار کشور  , زارع مدیریت مخابراتی منطقه یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/41q
اخبار مرتبط
یزد - به منظور گسترش ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت بر بستر فیبرنوری، از ابتدای سال 726 سرویس تلفن ثابت و 176 سرویس تانوما در سطح مراکز شهرستان ها واگذار شد
یزد - مخابرات منطقه یزد در ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال 1400 شرکت مخابرات ایران حایز رتبه نخست کشور شد
یزد - سایت جدید طرح (USO) تلفن همراه در روستای زربند شهرستان اشکذر راه اندازی شد
یزد - در حال حاضر تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف است
یزد - با توجه به شرایط فعلی جامعه در خصوص انتشار ویروس کرونا، مخابرات منطقه یزد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود، تمامی مدارس شهری استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل نمودند
یزد - مدیر مخابرات منطقه با اعلام این خبر افزود: با تلاش های متخصصان مخابرات منطقه یزد در هفته دولت سال جاری، 96پروژه مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر 352 میلیارد ریال در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد
به منظور تسهیل در امر واکسیناسیون و مشارکت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی یزد،باشگاه فرهنگی،ورزشی مخابرات منطقه یزد پایگاه واکسیناسیون مردمی شد.
یزد - مخابرات منطقه در ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال 1400 حایز رتبه سوم کشور شد/ظرفیت شبکه دیتای دو روستای استان افزایش یافت.
یزد ، شبکه دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی(wireless) در مناطق ییلاقی ده بالا و طزرجان از توابع شهرستان تفت نصب و راه اندازی شد.
در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کاهش تردد های غیر ضروری، خدمات در محل تلفن ثابت برای اولین بار در کشور اجرا خواهد شد.
یزد - در ارزیابی یک ساله ی شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه یزد با افتخار در صدر مناطق مخابراتی کشور ایستاد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید