صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۲
کد خبر: 6445
گزارشگر: 213
۶۵۰
۰
۰
۲
پرداخت یارانه ماه جاری

زمان واریز و «جزییات» یارانه معیشتی آبان

زمان واریز و «جزییات» یارانه معیشتی آبان
یارانه معیشتی طبق روال ماه‌های گذشته ۱۰ آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و مبلغ آن براساس تعداد اعضای هر خانوار واریز می‌شود.
به گزارش آسیانیوز، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها زمان واریز یارانه معیشتی آبان ماه را اعلام کرد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص واریز یارانه آبان ماه اظهار کرد: بیست و چهارمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ فردا دهم آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

یارانه معیشتی طبق روال ماه‌های گذشته ۱۰ آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. مبلغ این یارانه براساس تعداد اعضای هر خانوار واریز می‌شود و سرپرستان مبلغی بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان را دریافت می‌کنند.

واریزی‌ها یارانه معیشتی به حساب خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، حدود ۶۰ میلیون نفر این یارانه را می‌گیرند.

هفت میلیون خانوار که یارانه معیشتی بنزین را می‌گیرند یک سال پیش مرحله دوم وام کرونا را دریافت کردند. این وام یک میلیون تومانی بود و مقرر شد که اقساط آن از یارانه خانوار کسر شود. مبلغ هر قسط این وام نیز ۳۵ هزار تومان است. بر این اساس «یازدهمین قسط» این وام نیز از یارانه معیشتی این ماه خانوارها کسر می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/43z
اخبار مرتبط
پنج روز پس از بروز اختلال در شبکه توزیع سوخت ایران به دلیل حمله سایبری، کماکان ۲۲۰۰ پمپ بنزین به سامانه هوشمند وصل نشده‌اند و در بسیاری از جایگاه‌ها خبری از بنزین ۱۵۰۰ تومانی هم نیست؛ این در حالی است که بسیاری از مردم به دلیل عدم توان خرید بنزین آزاد نگران هستند.
در حالی که اخباری مبنی بر حذف یارانه ثروتمندان و ازدیاد مبلغ یارانه کم درآمدها از بحث های داغ این روزهاست که احتمالا تا پایان پاییز مشخص خواهد شد، معاون حقوقی وزیر اقتصاد پیش‌بینی کرد بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یارانه ۴۳۰ هزار تومانی به خانوارها پرداخت شود!
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین وضعیت حذف یارانه افراد پردرآمد و پرداخت آن به افراد کم‌درآمد توضیح داد.
در ادامه اختلال ها در ارایه بنزین هوشمند در کشور، براساس آخرین گزارش‌ها امروز ۶ آبان، ۱۸ جایگاه در تهران بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند و مردم می‌توانند با استفاده از کارت و سهمیه سوخت خود، بنزین ۱۵۰۰ تومانی بزنند. اما در بقیه جایگا‌ه‌ها همچنان سوخت آزاد موجود است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طرح اختصاص ارز یارانه به مصرف کننده را در دستور کار مجلس اعلام کرد که بر اساس این طرح کارت های اعتباری برای مردم صادر خواهد شد و هر فرد سرانه خاص به خود را خواهد داشت.
فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران، اختلال بنزین را ناشی از یک حمله سایبری گسترده اعلام کرد که همه چهار هزار و ۳۰۰ جایگاه سوختی در ایران را دچار وقفه در عرضه سوخت کرده است؛ این در حالی است که تصاویر شبکه‌های اجتماعی نشان می دهد که روی بیلبوردها پرسش های اعتراض آمیز نوشته شده است.
جدیدترین اخبار از افزایش مبلغ یارانه نقدی تا پایان فصل پاییز حکایت دارند و آخرین وعده های رییس جمهور حاکی از آن است که یارانه دهک‌های چهارم و پنجم هم نفری ۱۵۰ هزار تومان است و هر خانوار چهار نفره در آذرماه باید منتظر یارانه ۸۰۰ تا۶۰۰ هزار تومانی باشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افراد کم درآمد در اولویت دریافت کارت اعتباری هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید