صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۴
کد خبر: 6408
گزارشگر: 213
۵۳۲
۰
۰
۲
یارانه ها چگونه تا پایان پاییز زیاد می شود

آخرین وضعیت «افزایش یارانه های نقدی» از زبان وزیر کار

آخرین وضعیت «افزایش یارانه های نقدی» از زبان وزیر کار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین وضعیت حذف یارانه افراد پردرآمد و پرداخت آن به افراد کم‌درآمد توضیح داد.

به گزارش آسیانیوز، حجت الله عبدالملکی در حاشیه تکریم وحید قبادی دانا، رییس سابق سازمان بهزیستی و معارفه علی‌محمد قادری رییس جدید سازمان بهزیستی کشور در رابطه با حذف یارانه‌ افراد ثروتمند و پرداخت آن به افراد کم‌برخوردار اظهار کرد: تا زمانی که بانک اطلاعاتی اقتصادی تکمیل نشود، نمی‌توانیم فرآیند حذف و اضافه را انجام دهیم.

--------------------------------------

بیشتر بخوانید:

جزییات کمک معیشتی پاییز/خانوارها منتظر یارانه نقدی ۶۰۰ و ۸۰۰ هزار تومانی باشند

--------------------------------------------
وی گفت: البته در دولت قبل فرآیند راه‌اندازی سامانه‌ها شروع شد اما کامل نیست به طوری که اطلاعات برخی خانواده‌ها به سال 98 برمی‌گردد و تا تکمیل این سامانه‌ها نمی‌توانیم حذف و اضافه‌ای در باب یارانه‌ها انجام بدهیم.

----------------------------

بیشتر بخوانید:

اعطای کارت اعتباری و یارانه جدید

--------------------------------------------------- 

وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی افزود: با حذف یارانه‌ها برخی از خانوارها شکایتی به دیوان عدالت شده است.


بدالملکی در رابطه با افزایش یارانه نقدی نیز گفت: تصمیم‌گیری در نظام یارانه‌ها با دولت است، البته از گذشته نیز در این خصوص صحبت‌هایی شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

------------------------

بیشتر بخوانید:

یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به خانوارها اختصاص داده شد

-----------------------------------------------

به نقل از تسنیم، این وزیر همچنین درباره خط فقر نیز گفت: معیارها متفاوت است و استاندارد مشخصی نداریم و در معاونت رفاهی وزارتخانه تأکید شده است این معیار استاندار محاسبه شود./

https://www.asianews.ir/u/430
اخبار مرتبط
در ادامه اختلال ها در ارایه بنزین هوشمند در کشور، براساس آخرین گزارش‌ها امروز ۶ آبان، ۱۸ جایگاه در تهران بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند و مردم می‌توانند با استفاده از کارت و سهمیه سوخت خود، بنزین ۱۵۰۰ تومانی بزنند. اما در بقیه جایگا‌ه‌ها همچنان سوخت آزاد موجود است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طرح اختصاص ارز یارانه به مصرف کننده را در دستور کار مجلس اعلام کرد که بر اساس این طرح کارت های اعتباری برای مردم صادر خواهد شد و هر فرد سرانه خاص به خود را خواهد داشت.
فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران، اختلال بنزین را ناشی از یک حمله سایبری گسترده اعلام کرد که همه چهار هزار و ۳۰۰ جایگاه سوختی در ایران را دچار وقفه در عرضه سوخت کرده است؛ این در حالی است که تصاویر شبکه‌های اجتماعی نشان می دهد که روی بیلبوردها پرسش های اعتراض آمیز نوشته شده است.
در حالی که گفت و شنودهای مجازی کاربران از هک شدن سامانه بنزین یارانه ای حکایت دارد، استاندار تهران اعلام کرده است مردم بابت اختلال در کارت های سوخت نگرانی نداشته باشند؛ وزارت نفت نیز در این باره برای مشترکین پیامک ارسال کرده است.
جدیدترین اخبار از افزایش مبلغ یارانه نقدی تا پایان فصل پاییز حکایت دارند و آخرین وعده های رییس جمهور حاکی از آن است که یارانه دهک‌های چهارم و پنجم هم نفری ۱۵۰ هزار تومان است و هر خانوار چهار نفره در آذرماه باید منتظر یارانه ۸۰۰ تا۶۰۰ هزار تومانی باشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افراد کم درآمد در اولویت دریافت کارت اعتباری هستند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در یک برنامه تلویزیونی گفت که حدود ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری و آنی دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید