صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۲
کد خبر: 6607
گزارشگر: 213
۶۴۶
۱
۰
۵
جزییات پرداخت سنوات و پاداش مستمری بگیران تامین اجتماعی

پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ از امروز واریز می شود

پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ از امروز واریز می شود
براساس اعلام تامین اجتماعی پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 99 از امروز آغاز شده است.

به گزارش آسیانیوز، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 99 آغاز شد.

------------------

بیشتر بخوانید:

«واگذاری بانک رفاه» یعنی اختلال حقوق بازنشستگان/دولت و مجلس «حق دخالت» در داخل سازمان را ندارند!
--------------------------------

 گفته می‌شود بر اساس اقدامات صورت گرفته پاداش بازنشستگان سال ۹۹‌ در چند استان از امروز شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۵ به بعد پرداخت خواهد شد.(ایلنا)

-----------------

بیشتر بخوانید:

واریز «وام ۷ میلیونی» برای همه بازنشستگان تامین اجتماعی

-----------------------------------------------------

این در حالی است که کانون بازنشستگی استان تهران در حالی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سخن گفت که خبر اعطای بسته حمایتی را رد کرد؛ همچنین آخرین وضعیت پرداخت وام به همه بازنشستگان نیز مشخص شده است.


به گزارش آسیانیوز، براساس آخرین پی‌گیری‌ها، مرحله آخر وام بازنشستگی کشوری و لشگری در ماه آینده واریز می‌شود اما تامین اجتماعی‌ها هنوز فرصت ثبت‌نام دارند. آیا از کمک معیشتی بازنشستگان خبری هست؟

دو گروه بازنشستگی در کشور وجود دارد، گروه اول دولتی‌ها هستند که صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری موظف است به آنها تسهیلات بدهد. گروه دوم نیز بیمه شده‌های تامین اجتماعی هستند.

افراد عضو صندوق بازنشستگی لشگری و کشوری وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند. طبق اعلام این صندوق درخواست ۱۳۰ هزار نفر برای وام بازنشستگی تایید شد. قرار شد وام این افراد در شش مرحله پرداخت شود که آخرین مرجله آن مربوط آذر ماه می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/489
اخبار مرتبط
رئیس کانون بازنشستگی استان تهران در حالی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سخن گفت که خبر اعطای بسته حمایتی را رد کرد؛ همچنین آخرین وضعیت پرداخت وام به همه بازنشستگان نیز مشخص شده است.
در پی افزایش انتقادها نسبت به واگذاری بانک رفاه و مختل شدن روند پرداخت حقوقی بازنشستگان یک فعال کارگری گفت بانک رفاه حق‌الناس کارگران و در هر دوره‌ای تصمیماتی که دولت‌ها درمورد منابع تامین اجتماعی می‌گیرند بر نگرانی صاحبان اصلی این دارایی‌های سازمان می‌افزاید.
در حالی که پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان کشوری به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی در سایت پرداخت می شود، به تازگی مهلت ثبت نام آن تمدید شده است.
در حالی که شنیده ها حاکی از وصول بدهی دولت به تامین اجتماعی است، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تهران از ثبت‌نام برای دریافت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تا پایان آبان ماه خبر داد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه، برای بازنشستگان استان در نظر گرفتیم که با اعتبار جدید اختصاص یافته و تمام بازنشستگان متقاضی وام ۷ میلیونی قرض‌الحسنه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.
عضو هیئت مدیره کانون‌های شوراهای اسلامی کار سراسر کشور با تاکید بر اینکه ۹۸درصد سهام بانک رفاه برای کارگران و کارفرمایان است، گفت: دولت نباید هیچ دخل و تصرفی در این بانک داشته باشد و این مساله پرداخت حقوق بازنشستگان را با مخاطرات مواجه می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
شیرزاد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
0

باسلام و ارادت خدمت ملت شریف و بزرگ ایران.مسیولین محترم سازمان برنامه و بودجه ...حسب وظیفه برنامه مدون پرداخت پاداش بازنشستگان و زمان پرداخت هر استان را در اسرع وقت اعلام کنید.باتشکر


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید