صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۵
کد خبر: 6617
گزارشگر: 213
۵۹۵
۰
۰
۹
در نوزدهمین دوره جشنواره

فیلم کوتاه «دریا» به فستیوال فیلم لندن رفت

فیلم کوتاه «دریا» به فستیوال فیلم لندن رفت
فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان در نوزدهمین دوره فستیوال فیلم کوتاه »لندن» شرکت خواهد کرد.

به گزارش آسیانیوز، فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان در ادامه حضور جهانی خود و پس از شهر نیویورک این‌بار در نوزدهمین دروه فستیوال فیلم کوتاه »لندن» شرکت خواهد کرد. این جشنواره مورد تایید آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا (Bafta) است که در کشور انگلستان برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم کوتاه لندن به عنوان مکان برتر نمایش فیلم های پیشرو، نوآورانه و مستقل کشور انگلستان به رسمیت شناخته شده است. این جشنواره به عنوان مرکز تجمع و گردهمایی استعدادهای خلاق جوان؛ و تاریخ مهمی در تقویم سینمایی کشور انگلستان به شمار می‌آید.

فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی، صحرا رمضانیان بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

فیلم کوتاه «دریا» به فستیوال فیلم لندن رفت/asianews

همچنین آرش رمضانی مدیر فیلمبرداری، پویا حقیقی تدوین و صدا، مصطفا صادقی دستیار فیلمبردار، مصطفا آرین راد طراح گرافیک و مجتبی رحامیان عکاس و تصویربردار پشت صحنه در اثر حضور دارند و ایلیا شمس و محمدکاظم شیران تهیه کنندگان این فیلم هستند و مجموعه‌ی آموزشی و هنری CNG TV لندن (انگلستان) حامی مالی و معنوی این اثر است.

فستیوال بین المللی فیلم کوتاه لندن از تاریخ 14 تا 23 ژانویه 2022 (24 دی تا 3 بهمن 1400) برگزار می‌شود./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/48j
اخبار مرتبط
رامین پرچمی، بازیگر سریال تابوشکن «در پناه تو»، در سال های اخیر مانند بسیاری از همکاران خود با بی‌رحمی فضای هنری مواجه و مدتی حضورش کمرنگ شد و احوال بازیگر جوان به ناخوشی گرایید؛ در این حال برخی از دوستان و همکارانش برای وی آستین بالا زده اند.
وقتی ورود به دنیای بازیگری از کف کوچه و بازارهای هر حومه شهر و روستا ممکن است آغاز شود و جلوی دوربین رفتن و به اصطلاح معروف شدن در هر طبقه اجتماعی و با هر پیشینه روانی، قبل از وارد شدن به یک به اصطلاح حرفه، تایید نمی شود، اشخاصی با انواع نقص ها و روحیات متناقض و بیمارگونه ممکن است مدتی ذهن بخشی از افکار عمومی و گروه های ناآگاه و بعضا ساده لوح اجتماعی را به خود مشغول و انرژی فکری آنان را تخلیه کنند.
حضور بازیگر مردمی در ترکیه/پرستو صالحی بازیگر مردمی ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرد، سالروز تولدش را علنی کرد و جشن گرفت.وی چندی پیش در صفحه فیسبوکش نوشته است اگه نگم دق می کنم! همش می گن چرا کم کاری؟ کدوم بازیگری هست که دلش نخواد دیده بشه؟
عزت‌الله مهرآوران، بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته شانزدهم مهر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت؛ این در حالی است که وی پس از تزریق دو دوز واکسن به این بیماری مبتلا شد و بارها گفته بود در شرایط کرونایی به اجبار و با وحشت کار می کند.
روزنامه کیهان به اظهارات یک بازیگر زن در یک برنامه تلویزیونی درباره حجاب و مسایل دیگر انتقاد کرد.
امین تارخ از سانسور چهره میهمان زن برنامه «پیشگو» به شدت انتقاد کرد.
ویروس کرونا در ایران قربانی دیگری از میان هنرمندان گرفت؛ این بار سیامک اطلسی، بازیگر و کارگردان و صداپیشۀ پیش‌کسوت، که صبح یک‌شنبه، چهارم مهرماه، در پی ابتلا به این ویروس در ۸۵ سالگی درگذشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید