صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۵ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۴۳
کد خبر: 7382
گزارشگر: 213
۳۶۵۹
۰
۰
۵
بازیگر زن معروف درباره جدایی اش گفت

طلاق بهنوش بختیاری با یک جمله!+عکس

طلاق بهنوش بختیاری با یک جمله!+عکس
بهنوش بختیاری با پست یک عکس به گونه ای از ماجرای جدایی اش سخن گفته است.

به گزارش آسیانیوز، بهنوش بختیاری عکسی را از خود در اینستاگرام و با توجه به متنی در که در زیر عکس نوشته است این گمان میرود که وی از همسرش جدا شده است. تا کنون این خبر تایید و یا تکذیب نشده است.

ماجرای جدایی عجیب بهنوش بختیاری با یک جمله!

بهنوش بختیاری 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران به دنیا آمد. بختیاری در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی دارای مدرک کارشناسی است.

بهنوش بختیاری و ماجرای ازدواج او
بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرد. محمدرضا آرین نویسنده است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

ماجرای عکس های مخلفی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت می دادند!
بهنوش بختیاری چندین بار در برنامه های مختلف و با انتشار پست هایی در اینستاگرام درباره عدم رضایت همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شد که در ادامه آنها را می بینید.

بهنوش بختیاری در مورد تصویر بالا گفت: این شخص، همکار من در کمپانی هستند که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست.

سرپرستی سه فرزند از بهزیستی توسط بهنوش بختیاری

بختیاری یک سال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد. یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد./فرتاک نیوز

https://www.asianews.ir/u/4t4
اخبار مرتبط
اخبار تازه رسیده از جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی حکایت دارد.
برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی ایران در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور چه برنامه گفت و گویی ترتیب داده شد؟ جوانان کشتی‌گیر که افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند چند بار به تلویزیون آمدند و واقعا اسم جوان دانشمند، مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود و بعد جامعه فهمید که چه کسی را از دست داد!
بهاره رهنما که اغلب با موضوعی واقعی یا کذب سبب جنجالی تازه در فضای مجازی می شود، به تازگی تصویری نسبتا غمکین را از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از شوهرش هم تعریف کرده است.
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.
بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند و به هر بهانه و ترفند تلاش می کند دیده شود و در اینستاگرام جنجال به پا کند.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید