صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۳
کد خبر: 7689
گزارشگر: 213
۲۴۸۰
۰
۰
۴
عکس دسته جمعی هنرمندان با حضور بکتاش آبتین

بازیگر زن معروف جوان و زیبا ماند!

بازیگر زن معروف جوان و زیبا ماند!
بازیگر معروف زن در سن ۶۰ سالگی جوانی و زیبایی قابل توجهی دارد و عکسی هم از او در جمعی از شاعران و هنرمندان با حضور بکتاش آبتین انتشار یافته است.

به گزارش آسیانیوز، بازیگر معروف زن در سن ۶۰ سالگی جوانی و زیبایی قابل توجهی دارد و عکسی هم از او در جمعی از شاعران و هنرمندان(همراه با زنده یاد یاد بکتاش آبتین)  انتشار یافته است.این بازیگر خوش سیمای سینما و تلویزیون در این عکس خوش درخشیده است .

فاطمه گودرزی در جمع هنرمندان با حضور بکتاش آبتین

 گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است.

وی اولین بار در 16 مرداد سال 1362 طعم مادر شدن را با به دنیا آوردن پسرش چشید.عکس جدیدی از فاطمه گودرزی در فضای مجازی منتشر شد./

 

رکنا
https://www.asianews.ir/u/51f
اخبار مرتبط
«در پناه تو» به گارگردانی حمید لبخنده نخستین سریال بعد از انقلاب بود که به دلایل بسیاری ساختار شکن و سد شکن محسوب شد و روایت عشق سه مرد به یک دختر را بیان می‌کرد که پس از سانسورهای گسترده، بالاخره در سال ۱۳۷۴ از شبکه ۲ پخش شد.
یکی از بازیگران زن با انتشار عکس هایی در اینستاگرام درباره جدایی حدیث فولادوند از رامبد شکرآبی نوشت.
حمید لبخنده، کارگردان شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و خالق سریال اجتماعی و عاشقانه «در پناه تو« در دهه ۷۰، به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی، چشم از جهان فروبست.
ماکان بند بیانیه ای در اعتراض به رفتار عجیب بازیگر زن در کنسرت منتشر کرده است.
در حالی که جیمز فرانکو، بازیگر معروف به اتهام مجبور کردن شاگردانش به سکس گروهی و روابط غیر اخلاقی دیگر متهم شده بود، به تازگی در یک پادکست اعلام کرده که در یک مدرسه بازیگری روابط غیراخلاقی داشته است.
برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی ایران در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور چه برنامه گفت و گویی ترتیب داده شد؟ جوانان کشتی‌گیر که افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند چند بار به تلویزیون آمدند و واقعا اسم جوان دانشمند، مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود و بعد جامعه فهمید که چه کسی را از دست داد!
محمدرضا گلزار که این روزها چهره اش را به شکلی نامتعارف تغییر داده است؛ به تازگی تصویری از خود با موهای بلوند شده منتشر کرد.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید