صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۱
کد خبر: 7764
گزارشگر: 213
۱۱۴۲
۰
۰
۴
در آستانه بازی های جام حذفی

فرهاد مجیدی کرونا گرفته است؟

فرهاد مجیدی کرونا گرفته است؟
در آستانه بازی های جام حذفی تست اولیه کرونای فرهاد مجیدی و دو نفر دیگر از اعضای کادرفنی مثبت اعلام شده است، ولی باشگاه استقلال خبر دیگری را دراین باره بیان کرده است.

به گزارش آسیانیوز، تست اولیه کرونای «فرهاد مجیدی» و دو نفر دیگر از اعضای کادرفنی مثبت اعلام شده و اعضای باشگاه استقلال منتظر جواب تست دوم هستند.

----------------

بیشتر بخوانید

ابراز احساسات بازیکن مردمی فوتبال ایران+عکس
------------------------------

تا ساعت ۲۰ امشب جواب تست دوم بازیکنان و کادرفنی باشگاه استقلال اعلام می‌شود تا تکلیف این تیم برای دیدار برابر پیکان در جام حذفی مشخص شود.

تیم فوتبال استقلال تهران طبق برنامه و در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کشور باید فردا (سه‌شنبه) به مصاف تیم پیکان تهران برود.

در همین حال باشگاه استقلال اعلام کرد، تست کرونای فرهاد مجیدی منفی است و خبر ابتلای سرمربی استقلال به ویروس کرونا صحت ندارد.

این در حالی است که سرمربی استقلال امروز در نشست خبری پیش از بازی با پیکان شرکت نکرده است./

https://www.asianews.ir/u/53e
اخبار مرتبط
وریا غفوری، کاپیتان استقلال مدتی است به دلیل مصدومیت از میادین مسابقات دور است و در این باره احساساتش را در قالبی به تصویر برده است.
استقلال در پیروزی اخیر موفق شد در ۱۰ بازی اخیر رقابت‌های لیگ برتر، بدون شکست به کار خود ادامه دهد و با ۵ پیروزی و ۵ تساوی در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد؛ حال باید دید فرهاد مجیدی برای رکوردی تاریخی چه چیزی برای رو کردن آماده کرده است؟
در حالی که هنوز شایعات زیادی درباره فرهاد مجیدی در فضای مجازی وجود دارد، او با انتشار یک عکس خواسته تا به این شایعات پایان دهد.
قاضی دادگاه با صدور حکمی از بانک مرکزی در خواست کرده تا حدود ۸ میلیارد تومان از دارایی‌های باشگاه استقلال را در هر حسابی به حساب دادگستری واریز کند.
در جلسه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با مجیدی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در جهت تثبیت و حمایت از کادر فنی، درخصوص تمدید مدت قرارداد وی تا پایان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توافق حاصل شد.
همچنانکه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حمایت از سرمربی استقلال تمایل به ادامه همکاری با او دارد، دلیل جریمه فرهاد مجیدی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شد.
همچنانکه خبر ناگهانی محرومیت فرهاد مجیدی و منع ورود او به ورزشگاه با شوک عجیب در جامعه ورزشی و برخی شایعات و اخبار غیر دقیق منتشر شد، امروز احمد مددی مدیرعامل این باشگاه استعفا کرد.
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید