صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۵
کد خبر: 7955
گزارشگر: 213
۱۵۶۶
۰
۱
۳
حراج ایرانخودرو در موج انتقادها

آغاز فروش یارانه ای خودرو+قیمت ها

آغاز فروش یارانه ای خودرو+قیمت ها
خودروسازی‌ها در حالی به فروش خودروهای خود به قیمتی کمتر از بازار ادامه می‌دهند که کیفیت خودروهای ساخته شده در چند هفته اخیر انتقادات بسیاری را به همراه داشته است؛ همچنانکه در حادثه تصادف زنجیره‌ای در جاده بهبهان-رامهرمز، حدود ۶۰ خودرو آسیب دیدند و رئیس پلیس راهور کشور، به دلیل باز نشدن خودرها برای مسوولان خط و نشان کشید.

به گزارش آسیانیوز، علی‌رغم انتقادات به دو خودروسازی بزرگ کشور، همچنان فروش خودرو یارانه‌ای به صورت زنجیره‌وار ادامه دارد. امروز آخرین مهلت برای ثبت‌نام در طرح توزیع یارانه شرکت خودروسازی سایپا است.

با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ثبت‌نام خودرو در طرح‌های فروش خودرو یارانه‌ای همچنان توسط دو خودروسازی بزرگ کشور به صورت زنجیره‌وار ادامه دارد.

خودروسازی‌ها در حالی به فروش خودروهای خود به قیمتی کمتر از بازار ادامه می‌دهند که کیفیت خودروهای ساخته شده در چند هفته اخیر انتقادات بسیاری را به همراه داشته است.

-----------------

بیشتر بخوانید

آغاز محدودیت های جاده ای با جریمه های یک میلیون تومانی!
------------------------------------

در حادثه تصادف زنجیره‌ای در جاده بهبهان-رامهرمز، حدود ۶۰ خودرو آسیب دیدند. به گفته رئیس پلیس راهور کشور، ایربگ هیچ یک از این خودروها باز نشد.

به نقل از تجارت نیوز، در جدیدترین طرح فروش خودرو، شرکت خودروسازی سایپا فروش فوق‌العاده خود را از روز گذشته آغاز کرده است، متقاضیان ثبت‌نام باید به سامانه ثبت‌نامی به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

در طرح یارانه بهمن، شرکت خودروسازی سایپا خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا EX ۲ رینگ فولادی، سایپا SE ۱۵۱ موتور M ۱۳ و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و تیبا sx با موتور M۱۵ عرضه می‌شوند.

حلقه قبلی زنجیره فروش خودرو یارانه‌ای توسط شرکت خودروسازی ایران‌خودرو اجرا شد. جدیدترین طرح توزیع یارانه جدید ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۰) از روز سه‌شنبه پنجم بهمن ماه آغاز شد و تا پایان روز گذشته یعنی پنج‌شنبه، هفتم بهمن ادامه داشت.

ثبت‌نام در طرح خودرو یارانه‌ای ایران‌خودرو نیز همانند طرح‌های قبلی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه ثبت‌نامی ایران‌خودرو انجام شد.

 کوییک با گیربکس معمولی با قیمت ۱۶۵ میلیون و ۸۳۸ هزار عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در بازار، حدود ۱۹۵ میلیون تومان است.

----------------

بیشتر بخوانید

«جزییات» و مبلغ وام خرید خودرو از کدام بانک‌ ها؟
-------------------------------------------------


کوییک R با گیربکس معمولی در این طرح ۱۷۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان است، اما در بازار ۱۹۹ میلیون تومان قیمت دارد.

تیبا EX2 رینگ فولادی با قیمت ۱۲۵ میلیون و ۷۷ هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت آن در بازار ۱۸۵ میلیون تومان است.

سایپا SE 151 نیز در این طرح حدود ۱۴۷ میلیون تومان قیمت دارد.

متقاضیان کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک هم باید آن را به قیمت ۲۷۴ میلیون و ۶۶۴ هزار تومان بخرند که اختلاف قیمت زیادی با بازار ندارد.

در این طرح قیمت تیبا SX موتور M15 نیز ۱۱۸ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان است اما در بازار ۱۸۰ میلیون تومان قیمت دارد./

https://www.asianews.ir/u/58k
اخبار مرتبط
جانشین پلیس راهور ناجا با توجه به وضعیت جدید قرمز و نارنجی شهرها گفت: اعمال جریمه خودروهای شخصی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی بدون تاییدیه واکسن و یا نداشتن پی سی آر مثبت در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان خواهد بود.
جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده است؛ این در حالی است که در حادثه تصادف بهبهان به دلیل کیفیت پایین محصولات داخلی ایربگ هیچ کدام از خودروها باز نشد.
در حالی که نارضایتی از قیمت‌ها چه از جانب خودروساز و چه از جانب خریدار ادامه دارد، با اینحال همچنان طبق روال هر هفته فروش‌های فوق‌العاده خودرو پابرجاست.
لیست مالیات بر خودروها منتشر شد.
اگر قصد خرید خودرو دارید و پول کافی ندارید، به جز خرید قسطی خودرو راه دیگری وجود ندارد.
روند قیمت ها در بازار خودرو ریزشی شده است و خودروهای پراید، پژو، دنا و سمند شاهد کاهش قیمت ها بودند.
یزد- فرمانده انتظامی استان توصیه و هشدارهای پیشگیری از سرقت خودرو را به شهروندان ارائه کرد
به نظر می رسد برنامه ایران خودرو برای کاهش تولید گروه های پژو ۲۰۶ است که البته همه گروه های پژو از خط تولید حذف نخواهند شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید