صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

اخبار اجتماعی

جزییات تولد یک شوگرددی ایرانی در خارج+فیلم و عکس
پارتی ایرانی با رونمایی از کیک مستهجن
به تازگی فیلمی از جشن تولد مرد ایرانی موسوم به یک شوگرددی در خارج از کشور در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که از در این میهمانی از یک کیک مستهجن رونمایی می شود.
 
مرا تیرباران کنید!
انگیزه نخستین زن ایرانی قاتل
موضوع و حواشی زندگی نخستین زن محکوم شده به اعدام در دادگاه کیفری ایران و علت اعدام او در سال 1351 جالب توجه و تامل آور است و خواسته او از نحوه اجرای حکم، تیرباران بوده است.
 
مسافران کشتی سانچی زنده هستند!
نشانه های اهالی مفقود شده کشتی
تماس‌ها، شماره‌های مشکوک، قبض موبایل و صدایی که از داخل نفتکش منتشر شد، دلخوشی‌هایی است که بازماندگان کشتی سانچی به بازگشت مسافران مفقود شده امیدوار باشند.
 
لغو آموزش حضوری در مدارس/خبر معاون آموزش و پرورش
آخرین وضعیت بازگشایی مدرسه ها
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا زمانی که ستاد ملی کرونا تصمیم جدیدی در مورد نحوه فعالیت مدارس نگیرد، آموزش حضوری مدارس تداوم پیدا خواهد کرد.
 
مدرسه ها تعطیل می شود/اعتراض شدید خانواده ها به بازگشایی حضوری مدارس
همزمان با پیک ششم و شیوع اومیکرون
در حالی که خطر شیوع ترکیبی کرونای نوع «اومیکرون» و «دلتا» توسط جامعه چزشکی هشدار داده شده است، انتقاد خانواده ها از بازگشایی حضوری مدارس شدت گرفته است.
 
مرگ دو مأمور سپاهی در درگیری مسلحانه با افراد مسلح زاهدان
امروز رخ داد
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد که شامگاه شنبه، نیروهای این قرارگاه در منطقه زاهدان با افراد مسلح درگیر شدند که بر اثر آن دو نیروی سپاهی جان خود را از دست داده‌اند.
 
ادامه پرونده هولناک کلینیک آنورکتال
تازه ترین وضعیت قضایی کلاهبرداری در کلینیک پزشکی
حدود یک ماه گذشته و به دنبال گزارش آسیانیوز مبنی بر کلاهبرداری هولناک در کلینیک پزشکی آنورکتال، اطلاع رسانی و نگرانی مراجعه کنندگان، منجر به شکایت قضایی از این کلینیک شد که با پی گیری های دیگر این رسانه، در ادامه به روند قضایی و برخورد دست اندرکاران این مجموعه پزشکی با ضوابط قانونی پرداخته شده است.
 
دیوارپوش گزینه‌ای عالی برای پیاده سازی ایده شما در فضای داخلی
دکوراسیون داخلی منزل
آشنایی با انواع دیوارپوش می‌تواند به شما در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یاری دهد، در ادامه به بررسی بهترین انواع دیوارپوش که این روزها در بازار موجود هستند می‌پردازیم.
 
شروع زمستانی تهران با هوای برفی و یخی
هجوم سرمای شدید به پایتخت
آخرین داده های هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران و کاهش دما در پایتخت تا ۸درجه سانتیگراد از فردا شب، ۲ دی ماه، خبر دادند.
 
تازه ترین وضعیت حادثه برخورد قطارهای مترو تهران/ علت انسانی دلیل برخورد دو قطار+فیلم
فاجعه تصادف دو قطار در تهران
براساس برخی گزارش ها بدلیل علت انسانی قطار عادی خط ۵ مترو تهران-کرج زودتر از موعد وارد ریل اصلی و باعث برخورد ۲ قطار عادی و سریع السیر شده است.
 
علت حادثه برخورد دو قطار مترو تهران کرج/فیلم و عکس
تشریح حادثه برخورد قطارهای مترو تهران و گلشهر
علت حادثه برخورد دو قطار/صبح امروز دو رام قطار متروی تهران-کرج در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه حدود بیست نفر از مسافران مجروح شدند یا بد حال هستند.
 
آیا کانادا به ایرانیان اقامت دائم میدهد؟
اقامت دائم کانادا
آیا شرایط گرفتن اقامت دائم کانادا برای ایرانی‌ها وجود دارد؟ شهروندان ایرانی از چه روش‌هایی می‌توانند اقامت دائم کانادا را بگیرند؟ بهترین روش های اخذ اقامت دائم کانادا را اینجا بخوانید.
 
سفر با ۲۵ ریال به ایران !
ارزان بودن سفر به ایران
در روز های که صنعت گردشگری بعد از گذارندن روزهای تیره کرونایی، به روز های پررونق خود بر می گردد، آمار و ارقامی در مورد سفر به ایران ارائه شده که واکنش های زیادی را به همراه داشته است. در این امار اشاره شده که عراقی ها تنها با ۲۰ دلار و عمانی ها با ۲۵ ریال می توانند به ایران سفر کنند، در حالی که مسافرت از سبد خانواده های ایرانی در حال حذف شدن است.
 
لغو کریسمس بهتر از مرگ است!
دبیرکل سازمان جهانی بهداشت در مواجهه با اومیکرون هشدار داد
تدروس آدهانوم، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: روند گسترش سویه اُمیکرون همچنان ادامه دارد و ضرورت دارد تا افراد مراسم و دورهمی‌های کریسمس را لغو کنند.
 
شیوع اومیکرون در ایران/تزریق دز سوم به همه افراد بالای ۱۸ سال
تاکید به عدم تاخیر در واکسیناسیون
در حالی که احتمال شیوع با قدرت سرایت بالای سویه اومیکرون در کشور گزارش می شود،، معاون بهداشت وزارت بهداشت تامید کرد که تمام افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با رعایت همین فاصله زمانی برای تزریق دوز سوم به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند.
 
لغو فوری تجمع کنسرتی و شب یلدایی/اومیکرون در ایران است/غلبه ویروس بر کل کشور در دو هفته+فیلم
هشدار جدی دکتر پیام طبرسی در یک ویدیو درباره هجوم کرونای جدید
دکتر پیام طبرسی عضو کمیته علمی کرونا گفت ضرورت دارد که تجمع کنسرت ها و مهمانی های شب یلدا به دلیل هجوم گونه اومیکرون لغو شود.
 
یک جمله قدرتمند چیه؟
جدیدترین مقاله اختصاصی کوین ترودو برای آسیانیوز
اگه می‌خواید چیزهایی توی زندگی‌تون تغییر کنه، شما باید چیزهایی رو توی زندگی‌تون تغییر بدید؛ این یه جمله قدرتمنده.
 
اخبار طلاق بهاره رهنما؛ «نه» به مرد متاهل!
جنجال جدید رهنما درباره جدایی اش
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.
 
رفتار «شرم آور» شرکت دخانیات با خبرنگاران!
اهالی رسانه در انجام مسوولیت محتاج دیگران نیستند
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اینستاگرام نوشت: در معارفه رییس شرکت دخانیات به خبرنگاران سیگار دادند؛ نمی‌دانم این طنز ماجرا بوده یا واقعا عزیزان زیادی در نقش خود فرورفته اند!
 
راز محبوبیت عمو داوود چه بود؟/ بیلبورد خداحافظی مردم با اولین پیتزا فروش تهران+تصاویر
عمو داوود می گفت مخ زدن ممنوع!
داوود فرجی پور، معروف به عمو داوود اولین پیتزا فروش تهران درگذشت؛ او سبک کاری و صمیمیت خاصی در کارش داشت و به دلایلی خاطره انگیز شد.
 
مسدود شدن راه‌های منتهی به پل خواجو برای جلوگیری از برپایی نماز مردمی
فضای امنیتی در اطراف زاینده رود اصفهان
در حالی که براساس یک فراخوان مردمی تجمع و برگزاری نماز در بستر خشک زاینده رود وعده داده شده بود، پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد که تمام مسیرهای منتهی به پل خواجو در شهر اصفهان روز جمعه بسته خواهد بود,
 
برگی از یک کلاهبرداری هولناک در «کلینیک آنورکتال»
جعل سربرگ های یک آزمایشگاه در کلینیک پزشکی در تهران
چند روز گذشته و در ‌پی ارسال گزارش هایی مشخص شد که کلینیک پزشکی «انورکتال»، اقدام به جعل سربرگ های یک آزمایشگاه می کرده است که این موضوع هولناک به طرز اتفاقی، توسط یکی از مراجعه کنندگان رویت و افشاگری شد.
 
«ابهام» باقی مانده در مرگ مشکوک آزاده نامداری+فیلم
جشن تولد مجری جوان بر سر مزارش
سالگرد تولد آزاده نامداری، مجری تلویزیون که فروردین امسال درگذشت، بر سر مزارش برگزار شد و درباره این مرگ مشکوک مقام قضایی در یک ویدیو توضیحاتی داده است.
 
فروشگاه آنلاین اسباب بازی؟ از بورد گیم تا LEGO ...
خرید اسباب بازی آنلاین
همه ما می‌دانیم بازی کردن با کودکان موجب شادی و نشاط کودک و ما می‌شود. استفاده از اسباب‌بازی‌های متنوع در دنیای امروزی علاوه بر سرگرم نمودن کودکان می‌تواند در رشد مهارت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها نقش به سزایی داشته باشد. در این بین با پیشرفت تکنولوژی و استفاده اکثر مردم از اینترنت موجب شده تا فروشگاه‌های آنلاین اسباب بازی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
 
آغاز محاکمه یک «هیولا» به دلیل «دلالی سکس»
محاکمه گیزیلین مکسول به اتهام کارچاق کنی و قاچاق دختران
محاکمه گیزیلین مکسول به اتهام کارچاق‌کنی و همدستی در بهره‌کشی جنسی از دختران دادگاهی می‌شود؛ این در حالی است که یکی از چهار شاهد کلیدی دادگاه او را "هیولا و شیطان مجسم" خوانده است.
 
مردان با چه زنانی نمی توانند ازدواج کنند؟
مردها نباید از همه زنان خواستگاری کنند
مردان نمی‌توانند از هر زنی که بخواهند خواستگاری کنند، زیراکه در این زمینه موانعی وجود دارد.
 
واکسیناسیون دوز سوم «همه افراد بالای ۱۸ سال» به دلیل شیوع اُمیکرون
نگرانی دبیر کمیته علمی کشوری کرونا از سرایت اُمیکرون
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا از موافقت این کمیته با تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای افراد بیشتر از ۱۸ سال در کشور خبر داد و گفت: مواردی از واریانت اُمیکرون در کشورهای مختلف شناسایی شده و به دلیل سرایت بالای این نوع جهش، نگرانی هایی وجود دارد.
 
سکس؛ انگیزه اغفال زنان در سایت همسریابی!
دختر جوانی ماجرای فریب خوردنش را در سایت همسریابی افشا کرد
دختر جوانی با مراجعه به پلیس تهران درباره اغفال شدنش از سوی یک مرد در سایت همسریابی توضیحاتی داد و طرح شکایت کرد.
 
خصوصیت «زنان خشونت دیده» چیست؟
سخن جنجالی کارشناس امور خانواده
یک کارشناس امور خانواده و زنان با اشاره به اینکه فقدان گفت‌وگو در خانواده‌ها یکی از مسائلی است که منجر به خشونت خانگی می‌شود، گفت: زنان نباید به هیچ وجه خشونت را تحمل کنند و درباره خصوصیات زنان خشونت دیده توضیحاتی داد.
 
آیا آرمان به دلیل «عدم رضایت ولی دم» اعدام شد؟
علی رغم هشدارهای جهانی جان کودک مجرم را چوبه دار گرفت
علی رغم هشدارهای فراوان نهادهای مدافع حقوق بشر که روز سه‌شنبه هشدار داده بودند، آرمان عبدالعالی بامداد امروز به اتهام قتل دوست‌دخترش، غزاله شاکر در اسفند ۹۴، اعدام شد.
 
بازگشایی حضوری مدارس با اعلام آموزش و پرورش قطعی شد
شرایط بازگشایی حضوری مدارس و وضعیت سامانه شاد
پس از دو سال آموزش مجازی دانش‌ آموزان، روز گذشته سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که از امروز (اول آذر) مدارس ابتدایی و متوسطه اول به صورت حضوری بازگشایی می‌شوند.
 
«علت» درگیری در پردیس سینمایی کوروش+ویدیوی تصاویر
اتفاقات هولناک در اکران «تجدید نظر» و هیجان کاذب دهه هشتادی ها!
شب گذشته در پردیس سینمایی کوروش، در مراسم اکران یک فیلم سینمایی طرفداران «آرش و مسیح» خوانندگان مطرح پاپ حضور داشتند و ظاهرا اغلب آنها دهه هفتاد و هشتادی بودند که این مراسم با درگیری هایی همراه شد.
 
«جزییات» آغاز محدودیت‌های هوشمند کرونایی از هفته آینده
عادی انگاری کرونایی به پایان می رسد
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه عادی انگاری کرونا در کشور زیاد شده است، گفت: محدودیت‌های هوشمند کرونایی از هفته آینده در کشور اجرا می‌شود.
 
جهانی بدون مرز با پاسپورت دومینیکا
تابعیت دومینیکا
امروزه پاسپورت‌ها مرزهای دنیا را تعیین می‌کنند. برای بودن در دنیای بدون مرز که نه، ولی برای بودن در دنیایی با حداقل مرزکشی نیاز به پاسپورتی دارید که بتوانید به هرچه تعداد کشور بیشتر بدون نیاز به ویزا سفر کنید.
 
مدارس در چه «شرایطی» قرار است باز شوند؟! ناکافی بودن محرز پروتکل ها!
سردرگمی کارزار حضوری شدن مدرسه ها
با توجه به اعلام بازگشایی حضوری مدارس، بلاتکلیفی مردم در میان سیاست‌گذاری‌های مسئولان وزارت آموزش و پرورش و تصمیم‌گیری‌ مدیران مدارس است، اگر بنا بر ارائه آموزش حضوری است، با چه ساز وکاری به این موضوع نظارت خواهد شد؟ اگر مدرسه‌ای به سمت بازگشایی حضوری نرفت، خانواده‌ها از چه طریقی می‌توانند موضوع را پیگیری و گزارش کنند؟
 
قاتل و پدر «بابک خرمدین» در زندان جان داد
اکبر خرمدین درگذشت
اکبر خرمدین که به اتهام قتل و مثله کردن سه نفر از اعضای خانواده در زندان به‌سر می‌برد، صبح روز یک‌شنبه، ۳۰ آبان در زندان رجایی‌شهر کرج فوت کرده است.
 
درمان نازایی با راه رفتن مردان روی بدن زنان+ ویدئو
مردان روی کمر زنان قدم زدند
در مراسمی عجیب در منطقه دامتاری در ایالت چتیسگر هند چند مرد هندو بر پشت چند زن متاهل به منظور باردار شدن راه می روند.
 
«شرایط جدید» طرح ترافیک با پلیس یگان ویژه!
جزییات طرح ترافیک تازه در پایتخت
در حالی که زمان پایانی طرح ترافیک هفته گذشته تا ساعت ۱۸ اعلام شده بود، امروز گفته شد که طرح ترافیک از فردا ضمن استفاده بیش از پیش مرکز کنترل ترافیک راهور و نیز مرکز فرماندهی پلیس، از ظرفیت سایر پلیس‌های تخصصی مانند پلیس پیشگیری و پلیس امداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ استفاده خواهد شد.
 
فال های پنج شنبه؛ ۲۷ آبان از زبان کائنات چه می گویند؟
زمزمه جهان هستی را بشنوید
احوال امروزتان(پنج شنبه ۲۷ آبان) را از زبان کائنات بشنوید و فال روزانه تان را با خود همراه کنید و اسرار را بشناسید!
 
فال های سه شنبه؛ ۲۵ آبان از زبان کائنات چه می گویند؟
حال و احوال امروز شما از زبان فال ها
احوال امروزتان را از زبان کائنات بشنوید و فال روزانه تان را با خود همراه کنید و اسرار را بشناسید!
 
«شاد بودن» جهانمان را تغییر می دهد!
افراد شاد رازهایی دارند
اقدامات یک فرد شاد می تواند اثری متناوب ایجاد کند که جهان را به معنای واقعی کلمه تغییر دهد؛ تغییری باشید که می خواهید ایجاد کنید!
 
این مدارک لازم را برای اکسپرس اینتری کانادا آماده کنید!
کمبود نیروی کار در استرالیا
سیستم اکسپرس اینتری یکی از محبوب‌ترین و سریعترین روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا است. افراد ماهری که می‌خواهند در کانادا کار و زندگی کنند، با ثبت نام در سیستم اکسپرس اینتری و وارد کردن مشخصات خود در پروفایلشان می‌توانند در لیست متقاضیان قرار بگیرند.
 
شرط های «اجباری» بازگشایی حضوری مدرسه ها تا پایان سال
غیبت دانش‌آموزان باید اطلاع داده شود
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت که حضور دانش آموزان در مدارس تا پایان سال پیرو شرایطی است و مدیران مکلفند غیبت دانش‌آموزان را به خانواده‌ها اطلاع دهند و به تدریج بر روند گسترش آموزش‌های حضوری نظارت داشته باشند.
 
سفر با هواپیما، قطار و اتوبوس فقط پس از دو دوز واکسن!
ارائه کارت واکسن و گواهی منفی پی. سی.آر برای ناوگان عمومی
استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند هواپیما، قطار و اتوبوس تنها با ارائه کارت واکسن و گواهی منفی پی. سی.آر ممکن می‌شود.
 
«علت» قتل عام خانوادگی در بیدگل
عامل قتل دسته جمعی دستگیر شد
فرماندهی انتظامی آران و بیدگل از دستگیری عاملان قتل خانوادگی در یک روستای این شهرستان خبر داد.
 
تجربه ای متفاوت در سفر به شادترین کشورها
جذاب ترین مقاصد توریستی
بی‌شک سفر به کشورهایی که بالاترین میزان رضایت را در میان شهروندان دارند؛ جذاب خواهد بود. زیرا این شوق و اشتیاق به گردشگران و توریستان نیز منتقل خواهد شد و مسافرت را برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم مطلبی را در همین پیرامون آماده کنیم و شما را با جذاب ترین مقاصد توریستی آشنا کنیم.
 
«تغییر» طرح ترافیک تهران/اجرای طرح ترافیک از ۶:۳۰ تا ۱۸
طرح ترافیک پایتخت در نیمه دوم سال
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: مصوب شد که همزمان با بازگشایی کامل مدارس از اول آذر ماه، ساعت اجرای طرح ترافیک را در نیمه دوم سال از ۶:۳۰ تا ۱۸ تغییر کند.
 
دفاع از طالبان در تهران منجر به قتل شد!
عصبانیت مرد جوان در تهران به دلیل حمایت دوستش از طالبان
مرد جوانی در تهران که در جریان مشاجره و به دلیل دفاع دوستش از طالبان، مرتکب قتل وی شده بود، با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.
 
علت زیاد شدن سلاح در پایتخت
تعداد اسلحه در تهران
سردار حسین رحیمی گفت: متاسفانه حجم سلاح در پایتخت زیاد شده است.
 
علت تیراندازی جوانان ۳۰ و ۳۵ ساله در غرب تهران
افشای انگیزه تیراندازی و شلیک در غرب تهران
رئیس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری دو جوان که در حال تیراندازی بودند خبر داد.
 
«انفجار موبایل» در پمپ بنزین و مرگ ۲ جوان+ویدیو
فیلم آتش گرفتن موبایل ها در جایگاه سوخت
انفجار در پمپ بنزین جان ۲ جوان موتورسوار را گرفت.
 
هزینه رزرو هتل شایگان کیش
کیش، جزیره‌ای زیبا
کیش جزیره‌ای زیبا در دل خلیج‌فارس بوده و به نوعی بهترین جزیره کشور برای گردش محسوب می‌شود. تعداد گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، بسیار زیاد است و به همین دلیل هتل‌های زیادی در آن ساخته‌اند. یکی از هتل‌های لوکس جزیره کیش، هتل شایگان است. اگر می‌خواهید با این هتل مجلل آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.
 
چرا مادر آلمانی ۵ فرزند خود را کشت؟
اختلاف و جدایی زن و شوهر به فاجعه انجامید
دویچه وله نوشت زنی که در شهر زولینگن آلمان زندگی می‌کرد، سه پسر و سه دختر خردسالش را کشت.
 
زمان بازگشایی مدارس در آبان ماه قطعی شد/شرط مدارس حضوری چیست
آموزش و پرورش پایه های تحصیلی حضوری را اعلام کرد
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تازه‌ترین تصمیمات برای حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس را اعلام کرد.
 
واکسن خارجی تمام شد!
آخرین محموله وارداتی به کشور واکسن روسی بود
آخرین محموله واکسن وارداتی اسپوتنیک روسی بود که به کشور وارد شد و تا اطلاع ثانوی هیچ واکسنی به ایران وارد نخواهد شد.
 
آیا مهاجرت کاری به کانادا همراه با خانواده امکان پذیر است؟
مهاجرت به کانادا
در حال حاضر یکی از بحث ‌های داغ این روزهای ما، مهاجرت کاری به کانادا می باشد. یکی از دلایلی که سبب شده است تا مهاجران علاقه زیادی به کار کردن در کانادا داشته باشند، این است که این کشور از مهاجرانی که برای کار به این کشور می آیند، پشتیبانی می کند.
 
دوباره اعدام؟؛ سرنوشت آرمان عبدالعالی در سحرگاه چهارشنبه/ادامه تلاش های عفو بین الملل
کودک مجرم برای چهارمین بار هم در معرض اعدام
سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرده است که آرمان عبدالعالی، کودک مجرم، برای چهارمین بار در سه هفته اخیر برای اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده است
 
حرف های مجری زن سابق در صدا و سیما در فروشگاه و گلایه از «وضع مالی» خرابش+ویدیو
مشکلات صبا راد در ترکیه
مجری زن سابق در صدا و سیمای ایران از وضع مالی ناخوبش گلایه کرده است.
 
حکم اعدام آرمان عبدالعالی برای «چهارمین بار» آماده اجرا شد!
ادامه ترس و وحشت کودک مجرم در مواجهه با مرگ
آرمان عبدالعالی که روز 28 مهر از طناب دار رهایی یافت و اشک شوق در چشم ها برانگیخته شد، حال برای چهارمین بار در یک ماه اخیر به سوییت انفرادی برای اجرای حکم اعدام منتقل شد و گفته شده قرار است این حکم در هفته جاری اجرا شود؛ این در حالی است که نهادهای حقوق بشری و بین المللی بارها خواستار توقف این حکم شده اند.
 
«افراد مخالف» واکسیناسیون کرونا از چه می ترسند؟+ویدیو
برخی از مردم دلایلی برای واکسن نزدن دارند
برخی از مردم دلایلی برای واکسن نزدن دارند و در این باره موضوعات بسیاری را توجیه می کنند.
 
انگیزه مزاحمت برای زنان تنها
اظهارات پلیس درباره متهمان
رئیس پلیس فتای استان کرمان از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت برای زنان تنها خبر داده است.
 
راهنمای رزرو اقامتگاه با بهترین کیفیت از سایت جاباما
رزرو اینترنتی محل اقامت
سفر یکی از راه‌های خوب ارتقای کیفیت زندگی است. با فاصله گرفتن از روزمرگی و کسب تجربه‌های تازه، در هر شرایطی که باشیم برای ادامه مسیر زندگی انرژی تازه به دست می‌آوریم. یکی از گزینه‌هایی که باعث آرامش ما در طول سفر است، اقامت در محل مناسب با کیفیت خوب خدمات است.
 
زمان «قطعی» بازگشایی حضوری مدرسه ها مشخص شد
حضوری شدن مدرسه های ابتدایی مسکوت مانده است
بازگشایی مدرسه های ابتدایی مسکوت است/مسوولان هماهنگی‌ با ستاد ملی مقابله با کرونا زمان بازگشایی دوره های مختلف دبیرستانی را در آبان و آذر اعلام کردند.
 
چرا ۸۰ درصد زنان ایران «قربانی» خشونت خانگی شدند؟
علت خشونت علیه زنان در ایران
یافته‌های یک کار مطالعاتی در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد زنان این مناطق در ایام اخیر حداقل با یک نوع خشونت مواجه شده‌اند.
 
تیراندازی و قتل در آرایشگاه مردانه+ویدیو از لحظه هولناک
حمله به آرایشگاه
مشتری آرایشگاه مردانه هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفت.
 
سرقت از مردان تهرانی توسط باند دخترانه
دخترانی که با چاقو پسران را تهدید می کنند
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از اعضای باند 3 نفره خبر داد که پس از طرح دوستی با مال باختگان تلفن همراهشان را با تهدید سرقت می کردند.
 
مرگ تلخ سه شهروند در کرج
علت جان باختن چند زن و مرد در استان البرز
چند زن و مرد در کرج در منزل شخصی شان به دلیل استفاده غیر اصولی از وسایل گاز سوز و استنشاق گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
 
راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران کیش در دوران کرونا
سفر با هواپیما در ایام کرونا
برای اطلاع از نحوه خرید بلیط هواپیما تهران کیش در ایام کرونا بهتر است با قوانین آن آشنا شوید تا بتوانید با خیالی راحت و بدون دردسر سفر را آغاز کنید.
 
پیک «خطرناک» کرونا و «مخالفت» مجلس با لغو دورکاری/آیا مدارس در آخر آبان حضوری می شوند؟
کارزار بازگشایی مدرسه ها و موج جدید بیماری در ماه دوم پاییز
همچنانکه خبرها حاکی از لغو دور کاری هاست و از بازگشایی قطعی مدارس هم در آخر آبان سخن به میان آمده، کارشناسان و پزشکان پیک ششم کرونا را بسیار خطرناک توصیف کرده اند.
 
«علت» توقف حکم آرمان عبدالعالی چه بود؟/ادامه تلاش های جهانی برای جلوگیری از اعدام کودک مجرم‎
دلایل عدم اجرای حکم اعدام
وکیل آرمان عبدالعالی، کودک‌مجرم از توقف حکم اعدام او خبر داد و در این باره به بیان دلایلی پرداخت.
 
راهنمایی سفر با تور قشم
سفر به جزیره ای زیبا
جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس است که سالانه میزبان بیش از پنج میلیون مسافر می‌شود. قشم در چند سال اخیر ظرفیت و زیرساخت گردشگری خود را به‌خوبی ارتقا داده و کنار جزیره کیش رقابتی جذاب را در گردشگری به وجود آورده‌ است. ازاین‌رو سالیانه تورهای زیادی به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.
 
سرنوشت آرمان عبدالعالی بعد از انتقال به انفرادی/احتمال زنده بودن غزاله شکور+ویدیو
ادامه تلاش ها برای نجات کودک مجرم
در حالی که وکلای آرمان عبدالعالی به دلایل مختلف از جمله کودک مجرم بودن و احتمال زنده بودن غزاله شاکر، خواستار توقف حکم اعدام وی شده اند، به پدر آرمان عبدالعالی روز اعدام فرزندش ابلاغ شده است.
 
«چگونگی» دریافت و ثبت دُز سوم واکسن کرونا/چه واکسن هایی تزریق ی شود؟
در چه شرایطی دُز تقویتی واکسیناسیون کووید 19 را انجام دهیم
با گذشت شش ماه از دریافت نوبت دوم واکسن، افراد می‌توانند به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند؛ دُز سوم را دریافت و در سامانه به ثبت برسانند.
 
«امیدواری» نسل جوان عربستان به آینده/آوازه «آزادی های انسانی» و رونق گردشگری پس از اقدامات محمدبن سلمان
نگاه خیره جهان به اقدامات مترقی شاهزاده سعودی
ولیعهد عربستان سعودی که خودش در جوانی به سر می‌برد، با ایجاد آزادی‌های اجتماعی نسل جوان را به آینده امیدوار کرده است.
 
آغاز موج «خطرناک کرونا» پس از اختلاط جمعیتی و پیاده روی اربعین
از پایان ماه محرم پیک ششم بیماری رقم خورده است
مقام پزشکی، بهداشتی گفت با توجه به اختلاط جمعیتی قابل ملاحظه در ماه محرم ناشی از سفرهای داخلی و راهپیمایی اربعین این نگرانی هست که هنوز موج پنجم تمام نشده، موج ششم آغاز شود.
 
دخترها و پسرهای دهه شصت وام ۲۴۰ میلیونی ازدواج می گیرند
افزایش مبلغ وام ازدواج جوانان
در حالی که وام ازدواج افراد بالای ۲۵ سال برای هر یک نفر ۷۰ میلیون تومان است، به تازگی اعلام شد که مجموع وام ازداج برای دهه شصتی ها ۲۴۰ میلیون تومان خواهد بود.
 
علت «قتل ناموسیِ» زن جوان در رفسنجان
دختر مهمانسری به دلیل ارتباط با پسر به چاه انداخته شد
دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان امروز اعلام کرد که یک زن جوان به دلیل ناموسی به دست به عمق چاه پرتاب و کشته شده است که به گفته افراد محلی به دلیل ارتباط او با یک پسر بوده است.
 
«سازمان ملل» خواستار توقف فوری اعدام آرمان عبدالعالی شد
حکم اعدام کودک مجرم لغو شود
کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل خواستار لغو فوری اعدام آرمان عبدالعالی شدند و در بیانیه ای گفتند تمامی احکام اعدام مجرمان زیر سن ۱۸ سال باید لغو شود.
 
در آخرین برگ پرونده «غزاله شکور و آرمان عبدالعالی» چه رقم خواهد خورد؟/تلاش های جهانی برای جلوگیری از اعدام+ویدیو
پدر و مادر برای جلوگیری از اعدام کودکشان چه نوشتند
در حالی که تلاش های جهانی و حقوق بشری برای جلوگیری از اعدام آرمان عبدالعالی ادامه دارد، پرونده غزاله و آرمان به آخرین مرحله نزدیک شده است؛ پرونده آنها سال 92 با ناپدید شدن ناگهانی غزاله آغاز شد و آرمان به اتهام قتل غزاله به قصاص محکوم شد.
 
طاعون در تهران؟+عکس و اینفوگرافیک
ادامه نگرانی ها از شیوع بیماری در تهران
در حالی که در استان البرز تعدادی از نشخوارکنندگان در اثر طاعون تلف شدند؛ نگرانی هایی درباره شیوه این بیماری در میان دامها در تهران نیز به وجود آمده است.
 
کارهایی که پولدارها هر روز انجام می‌دهند!+عکس
پیشنهادهای بنیامین رضایی درباره پولدار شدن از قول «تام کارلی»
تام کارلی، نویسنده آمریکایی برای مدت ۵ سال عادات روزانه صدها فرد با وضع مالی متفاوت را دنبال کرد و در کتاب پرفروش Rich Habits نوشت که با توجه به عادات روزانه یک شخص می‌توان موقعیت مالی‌اش را پیش‌بینی کرد.
 
قاتل بابک خرمدین به کرونا مبتلا شد
خروج اکبر خرمدین از زندان رجایی شهر و ماجرای بیماری اش
پدر بابک خرمدین که به اتهام قتل پسر جوان، خواهر و شوهرخواهرش در زندان رجایی شهر به سر می‌برد، هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان رجایی کرج بستری شد و خبرهایی مبنی بر آزادی او شنیده می شود.
 
شیوع طاعون در ایران+عکس
آماده باش برای جلوگیری از گسترش تلفات دامی
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به اینکه طاعون نشخوارکنندگان خاصیت واگیری بالایی دارد، تاکید کرد: اگر شیوع بیماری در استان پیشگیری نشود به دلیل تردد دام‌های اهلی در منطقه و زمان خروج دام‌های عبوری، شاهد تلفات گسترده‌ای خواهیم بود.
 
انتشار ویدئوی خصوصی صبا راد!
تمایل مجری زن سابق تلویزیون به بلاگر شدن در چند سال اخیر
به تازگی ویدئوی جالب از حال و هوای زندگی خصوصی صبا راد مجری سابق صدا و سیما منتشر شده است.
 
«قرنطینه هوشمند» سبب محدودیت افراد می شود
با طرح هوشمند چه کسانی از فعالیت اجتماعی محروم می شوند
با اجرای قرنطینه هوشمند برخی از افراد از یک سری فعالیت ها و تعاملات اجتماعی دچار محدودیت می‌شوند.
 
مرگ گوریل با احساس؛ جهانی شد!
مشهور شدن محیط بان به خاطر در آغوش گرفتن گوریل
گوریلی که با عکس سلفی در یک پارک ملی کنگو معروف شد؛ پس از یک بیماری طولانی در آغوش آندره بائوما، محیط بانش درگذشت و عکس او بار دیگر مشهور شد.
 
واکسیناسیون نوجوانان و اظهار نظر «مبهم» مسوولان درباره معتبر بودن واکسن
خطر ادعاهای زودهنگام درباره واکسن های جدید داخلی
براساس ادعای عجیب رئیس سازمان غذا و دارو مبنی بر کاهش اثربخشی واکسن‌هایی همچون فایزر در مقابل سویه‌های جدید ویروس کرونا و اثر بخشی واکسن اسپایکوژن در مقابل سویه دلتا؛ مدیر گروه تحقیقات بالینی انستیتو پاستور ایران تاکید کرد که میزان کارایی این واکسن را نمی‌توان با این سرعت اعلام کرد.
 
«قربانیان جدید» کرونایی را چه چیزی رقم می زند؛ «بازگشت مسافران اربعین» یا «واکسن نزده ها»؟!
علت اصلی پیک ششم کرونا چیست
در حالی که کارشناسان بارها فاجعه کرونایی دیگر پس از بازگشت مسافران کربلا به کشور را هشدار داه بودند و پزشکان شیوع گونه‌های جدید ویروس و شکل‌گیری خیز ششم را از نگرانی های جدی در کشور بیان کرده اند، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم هم گفت فردی که واکسن نزند، قربانی پیک ششم کرونا خواهد بود.
 
اجازه تردد با کارت واکسن «شایعه» است
محدودیت های تردد برقرار است
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: درباره موضوع مجوز تردد بر اساس تزریق واکسن هیچ چیز جدیدی به پلیس ابلاغ نشده است و این موضوع صحت ندارد.
 
کارت واکسن «دیجیتال» را چگونه دریافت کنیم؟+لینک
صدور کارت واکسن دیجیتال به فارسی و انگلیسی
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ایران از آغاز صدور کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی برای همه‌ی ایرانیان خبر داد
 
لحظه وقوع «زلزله شدید» در کوهرنگ+فیلم
ویدئوی هولناک زلزله در چهارمحال و بختیاری
ویدئویی تکان دهنده از لحظه وقوع زلزله به بزرگی ۵.۷ ریشتر که شهر چلگرد از توابع شهرستان کوهرنگ را لرزاند، منتشر شده است؛ این زمین لرزه‌ در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری رخ داده و لحظه به لحظه آن گزارش شده است.
 
علت برخورد مرگبار دو کامیون در شمال تهران+تصاویر
تصادف کمپرسی ها منجر به جان باختن ۳ نفر شد
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:ساعت ۱:۵۴ امروز یک مورد حادثه تصادف در خیابان ولنجک، اطلاع داده شد و یکی از آن‌ها که بار نخاله داشت در حال حرکت از شمال به جنوب به دلیل نامشخصی از کنترل خارج شد و با کمپرسی دیگر برخورد شدیدی کرد.
 
دانش آموزران متوسطه از «آبان» آماده مدرسه رفتن بشوند+ویدیو
آغاز کلاس های حضوری از آبان و آذر سال جاری
وزیر بهداشت گفت: پیش بینی می شود که مقطع متوسطه از اواسط آبان ماه و مقطع دبستان پس از انجام بررسی های کارشناسی و احتمالا در آذرماه، بازگشایی شوند.
 
شیوع «گونه‌های جدید» کرونا با «آلودگی» زائران کربلا به ویروس
نگرانی رقم خوردن پیک ششم پس از راهپیمایی اربعین
در حالی که کارشناسان بارها فاجعه کرونایی دیگر پس از بازگشت مسافران کربلا به کشور را هشدار داه بودند، رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین امروز از شناسایی صدها مورد ابتلا به کرونا در میان زائران بازگشته از عراق خبر داده است؛ همچنانکه پزشکان شیوع گونه‌های جدید ویروس و شکل‌گیری خیز ششم را از نگرانی های جدی در کشور بیان کرده اند.
 
دلیل جالب وارد نشدن فایزر: امتحانش را پس نداده!
چرا فقط خانم های باردار فایزر بزنند
در حالی که مسوولان تصمیم گرفتند واکسن فایزر فقط باید به خانم های باردار تزریق شود، عضو کمیته ملی واکسن کرونا درباره عدم واردات فایزر به بیان عباراتی جالبی پرداخت و گفت: طرح مطالعاتی تزریق واکسن فایزر بر خانم‌های باردار متوقف شد؛ زیرا داوطلبین پروژه را رها کردند و این واکسن به این دلیل وارد نشد.
 
کمتر از ۱۲ ساله ها واکسینه نمی شوند
علت واکسینه نشدن کودکان
رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه برای واکسیناسیون دوازده سال به پایین، نظرات علمی مختلفی وجود دارد، لذا تا زمانی که به قطعیت علمی نرسیم، نباید اقدامی در این زمینه انجام شود.
 
افشای قبیله آدم خواران+تصاویر
قبیله وارانسی هندوستان چگونه آدم می خورند
تصاویری از قبیله ای آدم خوار در هند به دست آمده که نشان می دهند افراد آن واقعا آدم خوار هستند و به آن اعتقاد دارند.
 
درگیری دو پسر و قتل؛ به خاطر یک دختر!
نزاع دو دوست برای یک زن
نتیجه نزاع و درگیری دو پسر جوان به خاطر دوستی و علاقه به یک دختر به قتل یکی از آنان انجامید.
 
آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۸۸ و قبل از آن/دریافت کارت دیجیتال مسافران خارج رایگان است/لینک ثبت نام
چگونگی دریافت کارت واکسن دیجیتال
همچنانکه واکسیناسیون برای برخی از شهروندان تهرانی در منازل صورت می گیرد، بنا بر ظرفیت جدید سامانه واکسن از امروز تمامی متولدین ۱۳۸۸ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه ثبت نام واکسن، اطلاعات محل و زمان تزریق واکسن کرونا را دریافت کنند.
 
تزریق واکسن در «منازل تهرانی ها» چطور صورت می گیرد؟/ویدیو
آغاز واکسیناسیون کرونا در خانه ها
علیرضا زالی گفت: با ایجاد امکان بیشتر تزریق واکسن در منازل، کسانی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند می‌توانند با ثبت نام در سامانه ثبت درخواست واکسیناسیون تیم تزریق واکسن به منازل خواهند رفت.
 
آمار «بیماری کشنده» قارچ سیاه مخفی مانده است/نماینده مجلس گفت علت مرگ بیماران را در گواهی فوت نمی نویسند!
عدم اطلاع رسانی درباره بیماری مرگبار و مسری در ایران
در حالی که همچنان وزارت بهداشت از انتشار اخبار واقعی درباره بیماری مسری و کشنده قارچ سیاه آماری منتشر نمی کند، نماینده مجلس گفته است: علت فوت بیماران قارچ سیاه را در گواهی فوتشان نمی‌نویسند تا برای پزشک و بیمارستان مشکل پیش نیاید!
 
احتمال «فاجعه کرونایی» دیگر پس از بازگشت زائران؛ علی رغم هشدارها/در مرز شلمچه بیمارستان راه اندازی شد!
ورورد زمینی مسافران کربلا و پیش بینی مرگ و میر در پیک ۶ کرونا
همچنانکه وزیر راه و شهرسازی ایران، هفته گذشته گفته بود از زائران اربعین فقط «تست چشمی» گرفته می‌شود،وزیر کشور اعلام کرد که زائران زمینی و هوایی باید «تست پی‌سی‌آر» داشته باشند؛ این در حالی است که همراه با راه اندازی بیمارستان در مرز شلمچه رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین از افزایش ظرفیت بیمارستان های تهران خبر داده است و به نظر می رسد فاجعه کرونایی دیگری پس از بازگشت مسافران کربلا کشور را تهدید کند.
 
علت «مبهم» منتفی شدن واردات واکسن فایزر
چرخش سیاست شامل حال ورود واکسن معتبر نشد
در حالی که چندی پیش کیانوش جهانپور واردات واکسن فایزر را دروغ بزرگ عنوان کرد، بالاخره وزارت بهداشت از تغییر تصمیمات جدید و منتفی شدن واردات واکسن فایزر از بلژیک برای زنان باردار خبر داد.
 
ممنوعیت تردد شبانه به زودی لغو می شود
احتمال رفع منع تردد در روزهای آینده
استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه ۶۳ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۸ سال استان تهران دوز اول خود را دریافت کرده‌اند، پیشنهاد رفع محدودیت‌ها را می‌توان در نظر گرفت.
 
اجرای سراسری «قرنطینه هوشمند» در کشور
تفاوت قرنطینه عادی با هوشمند چیست
وزیر بهداشت گفت: در قالب طرح قرنطینه هوشمند، بسیاری از ممنوعیت ها و محدودیت ها در کشور برداشته شده و افرادی که واکسینه شده اند، می توانند از مزایای آن استفاده کنند.
 
گروهی از مدارس در آبان حضوری می شوند
پایان آموزش آنلاین مدرسه ها چه زمانی است
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و سخنگوی بازگشایی مدارس گفت: با بهبود شرایط جامعه به شکل تدریجی به سمت آموزش حضوری خواهیم رفت.
 
«علت» افزایش ناامیدی در پاندمی کرونا
افسردگی در روزگار کرونایی
بر اساس نتایج یک مطالعه، همه گیری بیماری کووید-۱۹ بیشترین میزان کاهش امید به زندگی را از زمان جنگ جهانی دوم به همراه داشته است.
 
«تشریح» جزییات آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰
دانش آموزان از ۴ مهر چگونه به مدرسه بروند
جزییات مراسم بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ اعلام شد.
 
کارزار «واکسن فایزر» در ایران و عدم تزریق آن به همه مردم!
ورود محدود واکسن معتبر به کشور و محرومیت مردم از دریافت آن
معاون بهداشت وزارت بهداشت در مورد واردات واکسن فایزر و اینکه به همه مردم تزریق نخواهد شد، توضیحاتی داد؛ این در حالی است که از سال گذشته ارسال واکسن های معتبر به همه کشورها از تاکیدات مهم سازمان های بهداشت جهانی در دوران پاندمی کرونا بود.
 
مرگ زن جوان در «اتاق لیزر»
مرگ مغزی زن جوان بعد از لیزرتراپی
به دنبال مرگ زن جوان بعد از عمل لیزرتراپی، بازپرس جنایی از کمیسیون پزشکی خواست تا علت این حادثه را مشخص و اعلام کند.
 
«آغاز طرح ضربتی» واکسیناسیون از فردا در تهران
شروع طرح تجمیعی واکسن کرونا از ۳۰ شهریور
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در تهران از فردا؛ ۳۰ شهریور خبر داد.
 
«افتتاح مراکز بزرگ شبانه روزی» واکسیناسیون در تهران
افزایش پایگاه های ۲۴ ساعته تزریق واکسن کرونا در پایتخت
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به راه اندازی چندین مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون در تهران گفت: در تهران علاوه بر پایگاه های واکسیناسیون مستقر در مراکز درمانی و بیمارستان ها، ۱۲۸ مرکز واکسیناسیون در حال فعالیت است که از این تعداد ۵۳ مرکز به صورت سه شیفت و هشت مرکز هم به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.
 
آغاز واکسیناسیون بالای ۱۸ ساله ها در تهران
همه گروه های سنی واکسینه می شوند
استاندار تهران گفت: از روز سه شنبه همه افراد هدف در گروه های بالای ۱۸ سال دز اول واکسن را دریافت می کنند.
 
واردات ۵۵ میلیون دُز واکسن در راه ایران
ورود میلیون ها دُز واکسن به ایران از ۲۵ شهریور
معاون فنی گمرک ایران گفت: امروز ۴۵۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد کشور می‌شود و با ورود این محموله حجم واکسن‌های وارداتی به ۵۵ میلیون دُز می‌رسد.
 
متولدان «۱۳۶۳ و قبل از آن» می توانند واکسینه شوند
آغاز ثبت نام واکسن گروه سنی جدید دهه ۶۰
سامانه واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۶۳ و قبل از آن باز شده است.
 
«کارت واکسن» برای رفتن به کدام مراکز ضروری است؟
کارت واکسیناسیون در همه مکان ها اجباری شد
ارائه کارت واکسن برای مسافرت ها، رفتن به سینما، مدارس، دانشگاه ها، دریافت خدمات بانکی و بسیاری دیگر از مراکز اجباری شده است.
 
«ادامه» منع تردد شبانه در کشور/مراجعه کنندگان واکسیناسیون جریمه نمی شوند
منع تردد شبانه لغو نشده است
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت با تاکید بر اینکه مصوبه ستاد ملی برای منع تردد شبانه تغییر نکرده است، گفت: منع تردد شبانه کماکان ادامه دارد.
 
«مادران» هم می توانند کارنامه بگیرند هم «ثبت نام» کنند!
تکذیب ممنوعیت دریافت کارنامه فرزندان از سوی مادران
مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در واکنش به ماجرای ممنوعیت دریافت کارنامه توسط مادران بیان کرد: به هیچ وجه چنین قانون و بخشنامه‌ای وجود ندارد و پدر یا مادر هر دو به عنوان، ولی دانش آموز در امور آموزشی و پرورشی فرزند خود مشارکت داشته باشد.
 
واکسیناسیون دانش آموزان کلید خورد
دریافت واکسن در سن مدرسه آغاز می شود
برنامه ما واکسیناسیون افراد در سن مدرسه یا ۶ تا ۱۸ سال است و برای این کار حدود ۱۳ میلیون دوز واکسن نیاز داریم که کارهای مقدماتی آن در واکسن‌های داخلی و وارداتی انجام شده است.
 
آغاز واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در تهران
آیا همه گروههای جامعه واکسن دریافت می کنند
همزمان با شدت گرفتن واردات واکسن و افزایش ظرفیت واکسیناسیون در برخی مناطق تهران و برخی شهرستان‌ها تزریق واکسن بدون محدودیت سنی در حال انجام است.
 
«اکبر خرمدین» نباید روی آزادی را ببیند!
آخرین وضعیت پدر بابک خرمدین درباره قصاص
پرونده جنجالی خرمدین‌ها که شاید یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود، حالا و با گذشت خانواده داماد او از قصاص، وارد مرحله‌ای تازه شده است.
 
واکسیناسیون ۲۴ ساعته منع تردد را «منتفی» کرد!
راه اندازی مراکز شبانه روزی دریافت واکسن و لغو ممنوعیت تردد
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به بحث مهم واکسیناسیون و سرعت آن و راه اندازی مراکز شبانه روزی، ممنوعیت تردد برداشته می‌شود.
 
ساعات کار مراکز واکسیناسیون تا «۸ شب» ادامه دارد
مردم تا عصر می توانند واکسن بزنند
وزیر بهداشت در بازدید از مرکز واکسیناسیون تهران گفت: مردم صبح خیلی زود و قبل از بازگشایی مراکز واکسیناسیون به این پایگاه‌ها مراجعه نکنند؛ چون ساعات کار این مراکز باید تا ساعت ۲۰ ادامه داشته باشد.
 
«شرط تازه» مسوولان برای حضوری شدن مدرسه ها
آخرین دستور درباره بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰
وزیر بهداشت گفت: بازگشایی مدارس در مهرماه منوط به واکسیناسیون دانش آموزان است که به واکسن خاصی با دز پایین تری نیاز دارد.
 
چرا پلیس در کرج به «مغز جوان در حال بازداشت» شلیک کرد؟
مامور نیروی انتظامی فردی را در یک نزاع خیابانی کشت
بر اساس ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی گزارش شاهدان عینی، مردی هنگام بازداشت با شلیک گلوله یک مامور نیروی انتظامی از فاصله نزدیک در کرج کشته شد و پلیس آن را اقدامی سهوی دانسته است.
 
مدارس و دانشگاه ها «غیرحضوری» خواهند بود
تصمیم نهایی درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از مهر ۱۴۰۰
تصمیم نهایی درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مجلس گرفته شد.
 
در دوران کرونا کدام هتل های کیش را رزرو کنیم؟
هتل‌هایی که در دوران کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند
هتل ارم کیش، هتل پارمیس کیش، هتل سورینت مریم و... تنها بخشی از هتل هایی ست که در دوران کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند.
 
دستور واکسیناسیون کرونا برای همه سنین
آغاز واکسیناسیون عمومی در کشور
همچنانکه اعلام شد متولدین ۱۳۵۵ و ماقبل می‌توانند برای ثبت نام واکسن کرونا از طریق سامانه اقدام کنند، وزیر بهداشت از لغو محدودیت سنی برای همه سنین در دریافت واکسن خبر داد.
 
بلاگر معروف اینستاگرام زنان را فریب داد؟!
جزییات ماجرای شاخ اینستاگرامی معروف به «جون دل»
براساس برخی اخبار بلاگر معروف اینستاگرام که چند وقتی با کلام انگیزشی بر سر زبان ها افتاده، طبق برخی اسناد یک کلاهبردار از آب درآمده و زنی را فریب داده است.
 
علت حلق آویز کردن چهار شهروند مشهدی چیست؟
کشف مرگ های همزمان در مشهد
جسد چهار شهروند مشهدی در حالت حلق آویز کشف شده است.
 
دستور «بازگشایی حضوری» مدارس با وجود مرگ و میر نوجوانان
اصرار مقام وزارت بهداشت بر بازشدن مدرسه ها از اول مهر
وزیر بهداشت درحالی بر بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد که بنابر آمار رسمی این وزارتخانه روز پنج‌شنبه، یازدهم شهریور، شمار بستری‌های جدید روزانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر و شمار جان‌باختگان روزانه ۵۹۵ نفر بوده است.
 
واکسیناسیون کارکنان فروشگاه های زنجیره‌ای و آنلاین؛ هتل‌داران و نانوایی‌ها
چه مشاغلی از اول مهر ماه واکسینه می شوند
برای مشاغلی مانند فروشگاه های زنجیره‌ای و آنلاین هتل‌داران و نانوایی‌ها نیز که در شرایط قرمز کرونا مشغول به فعالیت بوده‌اندبرنامه ریزی برای واکسیناسیون انجام شده است.
 
اثر بخشی سینوفارم قطعی است؟!
کدام واکسن ها در ایران نگران کننده است
در حالی که هنوز اطلاعات‌مان نسبت به واکسن‌ها و پلتفرم‌های مختلف واکسن ناقص است، سازمان جهانی بهداشت این واکسن‌ها را قبول کرده است.
 
کدام شاخ اینستاگرام دستگیر شد؟+فیلم
به دام افتادن شاخ طنزپرداز اینستاگرامی
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هر فردی بخواهد شئونات و فرهنگ درست زندگی کردن را در جامعه و فضای مجازی مختل کند، با او قاطعانه برخورد خواهد شد.
 
برخورد مرگبار تریلی با ۱۷ خودرو در جاده جاجرود
علت تصادف کامیون حامل بار با خودروهای سواری
حوالی ظهر امروز یک دستگاه تریلی حامل گندم به ۱۷ خودرو در جاده جاجرود برخورد کرد و منجر به تصادف مرگبار شد.
 
دولتی ها با «تعطیلات دو روزه آخر هفته» خداحافظی کنند
تعطیلات پنج شنبه ای ادارات لغو شد
هیئت دولت با لغو تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و بازگشت ساعات کاری آنها به روال قبل موافقت کرد.
 
آغاز فعالیت چند شغل از فردا
اتاق اصناف ایران از بازگشایی گروهی از مشاغل خبر داد
اتاق اصناف ایران اعلام کرد که از فردا یکشنبه تمامی مشاغل به استثنای ۷ گروه ذیل مجاز به فعالیت هستند.
 
«مرگ کودکان و نوجوانان» در همه نقاط ایران
جان باختن همه گروه های سنی بر اثر کرونا
برخی روسای شبکه های بهداشت و پزشکان متخصص در نقاط مختلف ایران از مرگ و میر کروکان و نوجوانان در شهرهای مختلف ایران خبر دادند.
 
واکسن فایزر و مدرنا وارد کشور می شود
رئیس سازمان غذا و دارو از مجوز واردات واکسن معتبر خبر داد
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: خرید و فروش واکسن در دنیا بین دولت‌ها صورت می‌گیرد؛ حتی فایزر اعلام کرد که ما فقط به دولت‌ها فایزر را تحویل دادیم و هیچ بخش خصوصی در خرید و فروش دخیل نیست.
 
ایران در آستانه کشتار آخرزمانی!
جولان بی رحمانه سویه دلتا در کشور
یکی از محققان کشور بر اساس تحلیل‌ داده‌ها معتقد است کشور با بحران بزرگی از شیوع سویه دلتا روبرو است و تا به قتلگاه آخرالزمانی تبدیل نشده است، باید مسوولان از جهان برای تامین واکسن‌های موثرتر کمک بخواهند.
 
ناامیدی بیش از ۵۰ درصد ایرانی ها به آینده کشور
نتیجه نگران کننده یک نظرسنجی درباره ایران
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۵۹ درصد شهروندان ایرانی امیدی به بهتر شدن وضعیت کشور در سال آینده ندارند.
 
«تشریح» جزییات منع تردد تا شهریور و تعطیلی اصناف
وضعیت تعطیلی تهران و مشاغل چگونه است؟
معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور و لازم‌الاجراست و هیچ گونه مجوزی از فردا (یکشنبه) صادر نخواهد شد و تمام مبادی ورودی و خروجی پایتخت مسدود است.
 
ثبت احوال فوتی‌های کرونا را حدود ۲۰۰ هزار نفر نشان می دهد
افشای آمار مرگ و میر کرونایی از زبان فعال سیاسی
عباس عبدی نوشت با انتشار داده‌های رسمی سازمان ثبت احوال کشور و میزان زاد و ولد تا نیمه مرداد ماه در اختیار عموم قرار گرفت و از طریق این آمار می‌توان به میزان دقیق مرگ و میر ناشی از کرونا پی برد و تاکنون در ایران ۱۹۴ هزار نفر در ایران در اثر کرونا جان باخته اند.
 
جزییات تعطیلی تهران/تشریح منع تردد
پایتخت چگونه تعطیل شد
بر اساس تصمیم ستاد، همه اداره‌ها، اصناف و بانک‌ها از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل اعلام شد.
 
بیماران بدحال در «ساعات اولیه» جانشان را از دست می دهند!
وضعیت فاجعه بار مرگ و میر از زبان پزشکان
مدیر بخش مراقبت‌های ویژه کرونای بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: اوضاع اصلا خوب نیست و خوب هم پیش نمی‌رود. در یک موقعیت کاملا وحشتناک قرار گرفته‌ایم و کرونا می‌تازاند.بیماران کرونایی زمانی که بدحال می‌شوند به بیمارستان مراجعه می‌کنن این مساله سبب شده تا ۴۰ درصد بیماران بیمارستان‌های قائم و امام رضا در ۲۴ تا ۳۶ ساعت ابتدایی فوت شوند.
 
«تاکسی ها» به جابجایی اموات فراخوانده شدند
وضعیت سیاه در مشهد و نبود امکانات حمل اجساد
رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بنا به درخواست سازمان فردوس‌ها، فراخوانی به رانندگان تاکسی‌های وَن برای کمک به بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان برای جابجایی اموات ارسال شده است.
 
چرا راننده متعصب زنان را زیر گرفت؟!
ادامه آزار و ناامنی زنان در خیابان ها
کانال خبری ارومیه که یک کانال تلگرامی برای پوشش خبرهای این شهر است، از دو بار زیر گرفته شدن یک زن در ارومیه توسط یک راننده پس از «تذکر حجاب» خبر داد.
 
سه داروی کرونا کمیاب شد/علت توزیع نشدن داروها چیست؟!
حاشیه های نبود داروهای ضروری کرونا
برای سه داروی کرونا صف‌های بسیار طولانی در مقابل داروخانه‌ها تشکیل شده است؛ در حالی که برخی پزشکان از موانع توزیع دارو به رغم وجود داروها سخن گفتند.
 
گم شدن کفش عروسی و ماجرای قتل چه بود؟
درگیری خونین در جشن عروسی منجر به مرگ شد
براساس گزارش پلیس به دنبال وقوع درگیری خونین در جشن عروسی در پیشوای ورامین یک نفر به قتل رسیده است.
 
«جزییات» محدودیت های تردد برای مراسم تحلیف رئیس جمهور
تشریح مسدودیت مسیرها و منع تردد از امشب در تهران
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به مراسم تحلیف سیزدهمین ریاست جمهوری در روز پنجشنبه، تمام فرعی‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی و تمامی محدوده‌های اعلامی از ساعت ۲۴ امشب، چهارشنبه مسدود می‌شود.
 
زن جوان به دلیل «مخالف با طلاق» به قتل رسید!
علت کشته شدن زن در آستانه طلاق چه بود
براساس گزارش اداره پلیس زن جوانی دارای سه فرزند که در آستانه طلاق بود، به قتل رسید.
 
کرونای «لامبدا» در ایران چه می کند؟/فاجعه مرگ و میر با جهش های ویروس
اظهارات پزشک درباره آخرین وضعیت تهاجمی کرونای جدید
یک پزشک متخصص گفت: هنوز به اوج و قله پیک پنجم نرسیده‌ایم و جهش‌های جدیدی مانند لامبدا هم می‌تواند وارد کشور شوند.
 
درگذشت بدلکار ایرانی شایعه بود؟
آخرین خبر درباره ابهام مرگ ارشا اقدسی
ارشا اقدسی که برای بازی و بدلکاری در یک فیلم خارجی مدتی است در بیروت به سر می‌برد، چند روز قبل در حین کار دچار سانحه و آسیب جدی مغزی شد.
 
علت طلاق عروس پس از چند روز
ازدواجی که فقط سه روز دوام داشت
براساس گزارش کلانتری طبرسی زن جوانی در پی درگیری و نزاع خانوادگی وارد کلانتری شد و گفت: زندگی مشترک من فقط سه روز طول کشید.
 
آیا واکسن ایرانی از مرگ و میر پیشگیری می کند؟!/علت مبهم مرگ روزانه ۸۰۰ بیمار کرونایی
فاجعه مرگبار کرونایی و نبود واکسن و دارو در راه است
در حالی که اثرات نهایی واکسن های تزریق شده؛ به اصطلاح چه سینوفارم چینی و چه واکسن اسپوتنیک روسی یا واکسن برکت، به جمعیت وسیعی از سالمندان و میانسالان هنوز مشخص یا اعلام نشده است، گفته می شود پر شدن تخت‌های بیمارستانی و کمبود امکانات درمانی و دارو، از جمله کمبود شدید سرم تزریقی و آب مقطر، همزمان با بروز موج پنجم شیوع کرونا موجب افزایش مرگ مبتلایان شده است و تا روزهای آینده مرگ و میرهای روزانه به بیش از ۸۰۰ نفر می رسد.
 
چگونگی ریزش تونل هراز و محبوس شدن خودروها
حادثه بسته شدن تونل دوم جاده هراز
شب گذشته دهانه تونل دوم هراز ریزش کرد که نیروهای راهداری خود را رساندند.
 
چرا زن کرمانشاهی شوهرش را تیرباران کرد؟
ماجرای اختلاف خانودگی و شلیک پنج تیر به همسر
زنی که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت در کرمانشاه با اسلحه به سمت همسرش شلیک کرد.
 
«جزییات» ثبت نام واکسیناسیون متولدان ۱۳۴۵ و قبل از آن+بیانیه
آغاز دریافت واکسن گروه سنی جدید
سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۴۵ و قبل از آن باز شده است.
 
واردات خصوصی واکسن آسترازانکای روس با قطره چکان!
اولین ورود خصوصی واکسن روسیه به ایران
سخنگوی سازمان غذا و دارو از واردات اولین محموله واکسن کرونا توسط بخش خصوصی به کشور خبر داد؛ این بار هم فقط ۳۰۰ هزار دُز واکسن آسترازنکای تولیدی روسیه به ایران رسیده است.
 
مدارس از اول مهر باید بازگشایی شوند
اظهارات علیر ضا رییسی درباره اهمیت بازگشایی مدارس بیش از دانشگاه
سخنگوی ستاد کرونا گفت: هیچ چیزی جای معلم را نمی‌گیرد ممکن است آموزش مجازی باشد؛ اما پرورش مجازی نمی‌شود و پرورش باید درون مدرسه دنبال شود ودر سطح دنیا نیز سازمان‌های بین المللی از تعطیلی مدارس ابراز نگرانی کردند.
 
چگونه عطر بزنیم؟
رازهای ماندگاری عطر
با انجام چند کار ساده می‌توان بوی عطر را روی بدن و لباس ها ماندگارتر کرد.
 
خبرنگاران؛ زندانیان و رانندگان؛ گروه های هدف «جدید» واکسیناسیون
معرفی گروه های جدید دریافت واکسن کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به معاون بهداشت خواستار بررسی و اعلام گروه های جدید هدف واکسیناسیون و شروع تزریق به گروه های جدید به مناسبت روز عید سعید غدیر شد.
 
عاقبت اخاذی و نفرت اسیدی زن جوان!
راز اسیدپاشی به صورت مرد جوان
یک زن جوان متهم به اسیدپاشی اعتراف کرد و گفت: مردی از موقعیت و شرایط من سوءاستفاده کرد به حدی که دیگر دست به اخاذی می‌زد و ایجاد مزاحمت می‌کرد.
 
«خرید سربازی» و اما و اگرهای ستادکل نیروهای مسلح
آخرین وضعیت خریدن خدمت سربازی از زبان مقام مسوول
در پی انتشار خبری به نقل از یکی از مدیران ارشد تامین اجتماعی در مورد خرید خدمت، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را ارایه کرده است.
 
شلیک افراد مسلح به چند مامور پلیس
تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی در هفته های اخیر
چهار مامور نیروی انتظامی در پی تیراندازی افراد مسلح مامور مجروح شدند.
 
عاقبت همسر دوم شدن در اثر فقر!
قتل زن جوان به دست شوهرش در کهگیلویه و بویراحمد
روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیشتر با ضربات مشت همسرش دچار مرگ مغزی شده بود، جان خود را از دست داد.
 
خواب و خیال برای خواهرزن!
زن جوان به دلیل خیانت های مکرر شوهر تقاضای طلاق کرد
زن جوانی به دلیل خیانت های مکرر شوهرش و ارتباط او با زنان در شبکه های اجتماعی به کلانتری مراجعه و تقاضای طلاق کرد.
 
علت واژگونی اتوبوس در آمل چیست؟
کشته و زخمی شدن شهروندان در حادثه تصادف اتوبوس گرگان
فرماندار آمل، با تایید خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسلامشهر- گرگان، از جان‌باختن دست‌کم سه نفر خبر داد.
 
تجمع اعتراضی در متروی صادقیه تهران
مردم در ازدحام مترو شعار سر دادند
در حالی که اعتراضات مردم خوزستان به بحران بی‌آبی ادامه دار شده است، امروز ویدئوهایی از ایستگاه مترو صادقیه تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد شهروندانِ منتظر مترو نسبت به موضوعاتی اعتراض کرده اند.
 
مراسم آیینی عرفه ممنوع و پارک ها تعطیل است
اظهارات مقام ستاد کرونا درباره منع تردد در روز عرفه
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: قطعا برگزاری هر گونه تجمع در روز عرفه مورد تایید نیست و برخلاف مقررات مربوط به مقابله با ویروس منحوس کرونا است. تمامی مراسم‌های آیینی در تهران تعطیل است.
 
«جزییات» و لیست مشاغل «مجاز به فعالیت» در تهران و کرج
شغل هایی که در یک هفته تعطیلی تهران می توانند فعالیت کنند
بر اساس مصوبه قرارگاه کرونا صرفا فعالیت ۹ گروه صنفی به شرح ذیل طی مدت شش روز تعطیلی اضطراری از تاریخ سه شنبه ۲۹ تیرماه تا پایان روز یکشنبه ۳ مرداد در استان های تهران و البرز مجاز به فعالیت هستند.
 
تعطیلی یک هفته ای تهران و البرز/سفر با پلاک غیربومی ممنوع شد
تهران و کرج به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند
ربیعی سخنگوی دولت گفت که تمامی ادارات استان های تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.
 
سیل اروپا را «انسان ها» به وجود آوردند؟
علت سیل کشنده آلمان و بلژیک
پس از موج گرمای کشنده دو هفته پیش در ایالات متحده و کانادا که دما به بیش از ۴۹.۶ درجه سانتیگراد رسید، سیل در اروپای مرکزی این نگرانی را بوجود آورده است که اختلال در آب و هوا ناشی از فعالیت انسان ها است.
 
نقش اثرگذار مشاوران در کاهش آسیب های اجتماعی
فرمانده انتظامی استان یزد
مراکز مشاوره کلانتری ها نقش مهم و اثرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.
 
عراقچی: وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات احیای برجام در وین (شنبه) در یک رشته توئیت نوشت: ما در دوران انتقالی به سر می بریم و یک انتقال دموکراتیک قدرت در تهران در حال انجام است. روشن است که گفتگوهای وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند. این اقتضای هر دموکراسی است.
 
پاسخ تند وزارت خارجه آمریکا به توئیت عراقچی
وزارت خارجه آمریکا در واکنش به توییت عراقچى عنوان کرد:اظهارات عراقچى تلاشى براى انداختن تقصیر بن بست کنونى مذاکرات است.
 
کرونا بندرعباس را تعطیل کرد
معاون سیاسی فرمانداری بندرعباس از تعطیلی گروه‌های شغلی خبر داد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ با توجه به وضعیت قرمز کرونا از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
 
تلفات مرگبار سیل و مفقودی هزاران نفر در آلمان و بلژیک
فاجعه طغیان رودخانه ها در اروپا
شمار تلفات سیل‌های ویرانگر در غرب آلمان و بلژیک تا روز شنبه به ۱۷۰ کشته افزایش یافت.
 
چرا سگ گردانی «خار چشم» شده است؟!
رسانه های اصولگرا خواهان ممنوعیت سگ گردانی هستند
برخی رسانه های نزدیک به اصول گرا هجمه های بسیاری در مخالفت با سگ گردانی مطرح کرده اند؛ در حالی که دلیل این موضع گیری در شرایط فعلی کشور با بحران های اقتصادی و معیشتی نامشخص است.
 
#شهردار_خوب_کیست؟
قائم مقام سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور پاسخ می دهد؛
از دکتر مسعود نصرتی قائم مقام سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور پرسیدم: #شهردار_خوب_کیست؟ اولویت ها کدام است؟
 
برف تابستانی کاشان شایعه بود؟
بارش برف در دشت کاشان در تیر ماه
فیلم منتشر شده در برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی درباره برف تابستانی در کاشان مربوط به زمستان سال های گذشته است که فردی با دستکاری آن را با عنوان برف تابستانی منتشر کرده است.
 
«آخرین» خبر درباره باز شدن مدرسه ها از امسال
وضعیت بازگشایی مدارس از ابتدای سال تحصیلی در پیک پنجم کرونا
وزیر بهداشت درباره تکلیف بازگشایی مدارس با توجه به خیز پنجم کرونا و سفرهای تابستانی احتمالی هموطنان، گفت: امیدواریم بتوانیم با واکسیناسیون معلمان به عنوان یک گروه آسیب پذیر و رعایت پروتکل‌ها بتوانیم مدارس را بازنگه داریم.
 
شهردار خوب کیست؟
صادق زیباکلام پاسخ میدهد؛
از #دکتر_صادق_زیباکلام استاد #دانشگاه_تهران پرسیدم: از نظر شما #شهردار_خوب_کیست؟ اولویت ها کدام است؟ پاسخ کوتاه میخواهم از شما..

" تا انجا که میتواند مستقل از حکومت باشد و بودجه شهرداری را خرج تبلیغات حکومتی نکند "

#شهردار_خوب
#صادق_زیباکلام
 
پیدا شدن هواپیمای خوش شانس روسی با سرنشینانش!
جان مسافران با فرود در سیبری نجات یافت
مقامات روسیه اعلام کردند که هواپیمای مفقود شده این کشور در سیبری پیدا شده است و و هر ۱۷ سرنشین این هواپیما نیز زنده هستند.
 
نقش صحبت کردن و رابطه جنسی؛ از شکننده تا دوست داشتنی!
نظر یک روانشناس درباره تاثیر تعهد و اعتماد در روابط زناشویی
یک روانشناس خانواده با اشاره به اینکه «شکننده؛ در عین حال دوست داشتنی»، مناسب‌ترین تعریف برای هر رابطه ‌ای است گفت: ارتباطات تنها راهی است که دو نفر می‌توانند یکدیگر را بدست آورند؛ همچنین رد درخواست شریک برای رابطه جنسی هم سبب سرد شدن رابطه می شود.
 
واکسیناسیون کرونا در افراد ۵۰ سال به بالا چگونه انجام می شود؟
طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا
طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان البرز از صبح امروز آغاز شده است.
 
مرگ ۵۸ نفر در اثر انفجار بیمارستان در عراق
در آتش سوزی بامداد امروز در بیمارستان بیماران کرنایی
بنابر گزارش خبرگزاری عراق شمار افرادی که جانشان را بر اثر آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین (ع) از دست داده‌اند به ۴۱ نفر افزایش یافته است و طبق آخرین آمار به نقل از الجزیره ۵۸ نفر در این آتش‌سوزی کشته شدند.
 
پیدا کردن «زن و شوهر» به گردن مجلس افتاد!
مسوولان در ایران چگونه برای همسر یافتن مردم تلاش خواهند کرد
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران با حضور در مراسمی در سازمان تبلیغات اسلامی از اپلیکیشن رسمی همسریابی به نام «همدم» رونمایی کرد و از آن به عنوان جایگزین مناسبی برای «سازمان‌های بزرگ پرهزینه و پرخرج» نام برد.
 
«ممنوعیت» رانندگی برای افرادی که خالکوبی‌ می کنند!
تتو کردن و حاشیه های آن درباره صلاحیت در گرفتن گواهینامه
خالکوبی به خودی خود بیماری محسوب نمی‌‌شود اما وجود آن به همراه رفتارهای پرخطر در رانندگی به عنوان یکی از شاخص‌‌های ابتلا به برخی اختلالات روانی و شخصیتی است.
 
«رازهای خوش اندامی» در برخی خوراکی ها نهفته است!
مواد غذایی خوشمزه و ضد چاقی را بشناسیم
خوراکی‌ها و مواد غذایی خوشمزه ای هستند که اغلب افراد می‌توانند با نداشتن دغدغه تناسب اندام مصرف کنند و از چاق شدن نترسند.
 
انتقاد از نامه تهدیدآمیز ولایتی به محمدرضا هاشمیان
واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به تهدید یک پزشک
روزنامه جمهوری اسلامی از نامه تهدیدآمیز ولایتی نسبت به سخنان یکی از پزشکان متخصص عفونی در بیمارستان دانشوری که به عملکرد برخی مدیران به دلیل کمبود برق و امکانات درمانی در بحران کرونا و واکسیناسیون اعتراض داشت، انتقاد کرد.
 
«جزییات» آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا
سایت ثبت نام واکسن کرونا باز شد
سایت ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای افراد متولدین ۱۳۳۵ و قبل از آن (افراد ۶۵ سال به بالا) باز شده است.
 
توییت سید محمود رضوی درباره اظهارنظر رنجبران در برنامه دست‌خط
سید محمود رضوی با انتشار بخشی از صحبت‌های محمدحسین رنجبران در برنامه دست خط درباره عملکرد قالیباف در شهرداری تهران، به آن واکنش نشان داد و نوشت:
 
مدیرعامل شستا: رانت چند هزار میلیارد تومانی دلالان سیمان حذف شد
مدیرعامل شستا از حذف رانت چند هزار میلیارد تومانی دلال های سیمان خبر داد.
 
توصیف جالب سایت اماراتی از جادوگر آسیا
سایت UAE اسپورت امارات با انتشار یک عکس از علی کریمی به تمجید از ستاره سابق الاهلی پرداخت.
 
کنایه توئیتریِ ابطحی به انفجار پارک ملت
سیدمحمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پیامی توئیتری نسبت به انفجار بامداد امروز در پارک ملت واکنش نشان داد و نوشت: انفجار بدون خسارت، یعنی دشمن از آنچه که شما فکر می‌کنید بیشتر نفوذ کرده!
 
«جزییات» تغییر ساعت طرح ترافیک و ادارات از فردا
طرح ترافیک از ظهر آزاد است
موج جدید کرونا دوباره با محدودیت‌ها شروع شده است و تهران هم با قرمز شدن اوضاع کرونا از فردا شاهد محدودیت‌های جدیدی خواهد بود و ساعات اداری و طرح ترافیک تغییر می کند.
 
افتخار آفرینی مخابرات منطقه یزد در ارزیابی یکساله شرکت مخابرات ایران
مدیر مخابرات منطقه یزد
یزد - در ارزیابی یک ساله ی شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه یزد با افتخار در صدر مناطق مخابراتی کشور ایستاد
 
بهبودیافتگان کرونا چهار ماه واکسن نزنند
یک ویروس شناس درباره وضعیت قبل و بعد از واکسن کرونا گفت
یک ویروس شناس گفت: بهبودیافتگان کرونا نیز به دلیل وجود آنتی بادی در بدن چهار ماه پس از بهبود می‌توانند تزریق واکسن کووید۱۹ را به تعویق اندازند.
 
چرا دختران «سیگار» به دست دارند؟
گرایش شدید زنان به مواد مخدر در سال های اخیر
در سال‌های اخیر می‌بینیم که دختران هم گرایش زیادی به استعمال دخانیات و مصرف مواد مخدر پیدا کرده‌اند و قبح این موضوع در جامعه از بین رفته است. گاهی حتی در اماکن عمومی دخترانی را می‌بینیم که سیگار به دست دارند یا از مصرف یک نوع مخدر سخن می‌گویند. چرا چنین اتفاقی افتاده است؟
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ صفحه ۸ از ۱۰ ۹ ۱۰ بعدی »