صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۳
کد خبر: 11461
گزارشگر: 213
۱۰۹۳
۰
۰
۲
تدکروز از اجماع جمهوری خواهان در مقابل رئیس جمهور آمریکا خبر داد

استیضاح جو بایدن

استیضاح جو بایدن
تد کروز، سناتور جمهوری خواه گفت: با کنترل جمهوری‌خواهان بر کنگره، فشار برای استیضاح بایدن بیشتر شده است.

به گزارش آسیانیوز، تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه، در مصاحبه‌ای با اشاره به احتمال بالای اکثریت یافتن جمهوری‌خواهان در کنگره پس از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا گفت: «وقتی که کنگره در اختیار جمهوری‌خواهان قرار گیرد، فشارها برای استیضاح جو بایدن افزایش خواهد یافت.»تدکروز: با کنترل جمهوری‌خواهان بر کنگره، فشار برای استیضاح بایدن بیشتر می‌شود.

-----

بیشتر بخوانید

جو بایدن از چشم آمریکایی ها افتاد!

--------------------------

این در حالی است که نظرخواهی چند ماه پیش نشان داد که بیش از ۵۰ درصد شهروندان آمریکا از عملکرد رئیس‌جمهور جو بایدن و کاخ سفید ناراضی‌اند.

 

---------------------

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ رییس جمهور بعدی آمریکا است!

---------------------------------------------

بنا به تازه‌ترین نظرخواهی‌های شبکه خبری ان‌بی‌سی، حدود ۷۱ درصد کسانی که در این نظرخواهی شرکت کرده‌اند، معتقدند که کشور تحت ریاست‌جمهوری بایدن در جهت غلط پیش می‌رود و این درحالی است که ۴۲ درصد بزرگسالان در این نظرخواهی رئیس‌جمهور را تایید می‌کنند.

در اوایل سال جاری، دموکرات‌ها انتظار داشتند شرایط اقتصادی تحت ریاست‌جمهوری بایدن بهبود یابد اما ۹ ماه بعد (از آغاز دوره ریاست‌جمهوری بایدن) تنها ۵۱ درصد دموکرات‌ها در این اعتقاد ثابت قدم بوده‌اند.

در این میان، ۷۴ درصد جمهوری‌خواهان فکر می‌کنند که اوضاع اقتصادی به‌مراتب وخیم‌تر خواهد شد./
https://www.asianews.ir/u/7vl
اخبار مرتبط
ماموران اف‌بی‌آی دوشنبه شب وارد اقامتگاه مار-آ-لاگو شدند، جایی که آقای ترامپ و همسرش، ملانیا، اکثر اوقات خود را پس از پایان دوره ریاست جمهوری در آن سپری کرده‌اند.
براساس یک نظرسنجی جدید، ترامپ با داشتن ۴۶ درصد آرا، سه درصد از جو بایدن و برنی سندرز جلوتر است.
جو بایدن در اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس که رهبران عراق، مصر و اردن نیز در آن حضور داشتند، با تاکید به تعهد آمریکا در خاورمیانه گفت: ما در خاورمیانه جایمان را به چین و روسیه نمی دهیم.
جو بایدن عصر شامگاه ۲۴ تیر با یک پرواز مستقیم نمادین از فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو اسرائیل راهی شهر جده در عربستان سعودی شد؛. این در حالی است که محمد بن سلمان شاهزاده سعودی از بایدن در فرودگاه جده استقبال نکرد.
به نوشته خبرگزاری های خارجی، لحظاتی پس از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا وارد تل‌آویو شود، ارتش اسرائیل قصد دارد سخت‌افزار جدیدی را به او نشان می‌دهد که می‌گوید برای مقابله با ایران ضروری است!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید