صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۰
کد خبر: 12476
گزارشگر: 213
۱۶۱۷
۰
۰
۲
برگزاری پرهزینه جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور همسایه

توالت‌ استادیوم های قطر را هیچ جا ندیده اید!+عکس

توالت‌ استادیوم های قطر را هیچ جا ندیده اید!+عکس
در حالی که قطری ها برای برپایی جام جهانی ۲۲۰ میلیارد دلار هزینه کردند، تصاویری از سرویس های بهداشتی استایوم های این کشور در ایام برگزاری این رقابت ها خبرساز شده است.

به گزارش آسیانیوز، توالت‌های استادیوم‌های قطر برای جام جهانی به مانیتورهای پخش زنده بازی متصل است.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هزینه های بسیار زیاد و بالا برگزار شده است. قطری ها برای برگزاری این رقابت ها ۲۲۰ میلیارد دلار هزینه کردند که نسبت به سایر جام جهانی ها هزینه بسیار زیاد و سرسام آوری است.

قطری ها برای این رقابتها ۸ استادیوم ساختند که به امکانات بسیار مدرنی مجهز است؛ از خنک کننده‌های هوا تا اتاق های لاکچری برای تماشای فوتبال.

به نقل از خبرآنلاین، حتی برای سرویسهای بهداشتی داخل استادیوم ها از سنگ توالتی استفاده کردند که به مانیتور مجهز است و تماشاگران می توانند ادامه بازی را آنجا تماشا کنند تا صحنه های حساس بازی از دست شان در نرود.

جام جهانی قطر 2022

https://www.asianews.ir/u/8ng
اخبار مرتبط
براساس برخی گزارش ها ظاهرا حسن یزدانی در خصوص اعتراضات اخیر نسبت به پیج علی کریمی واکنش هایی نشان داده است.
روزنامه ایران، علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، را به لیدری اعتراضات خیابانی متهم کرد؛ این در حالی است که بسیاری از هنرمندان و چهره های ورزشی و هنری از اتفاقات اخیر در کشور انتقاد کرده اند.
در حالی که بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران برای هدایت تیم ملی قطعی شده است، امیر حاج رضایی،کارشناس صاحبنام فوتبال درباره شرایط فعلی مدیریت فوتبال ایران به آسیانیوز گفت: شرایط فوتبال کشورمان اصلا مناسب نیست و اداره کنندگان را تایید نمی کنم.
شهرداری تهران بیلبوردهای علی کریمی، ستاره مردمی فوتبال ایران را به‌‌ دلیل اظهارات او درباره صرف هزینه های زیاد در تاسوعا و عاشورا جمع آوری کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید