صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۰
کد خبر: 12557
گزارشگر: 213
۱۱۸۵
۰
۰
۲
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

حمله به دو پلیس راهور در چابهار

حمله به دو پلیس راهور در چابهار
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ سرباز در پلیس راهور شهرستان چابهار مورد حمله و تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند.
به گزارش آسیانیوز، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار بر اثر تیراندازی افراد ناشناس مجروح شدند.

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری در گفت‌ وگو یی اظهار داشت: ساعت ۱۹ امروز در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی(ره) چابهار اشرار مسلح به ۲ سرباز وظیفه پلیس راهور این شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: در اثر تیراندازی افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بودند، سربازان وظیفه «بنیامین فاضلی» اهل سراوان و سرباز وظیفه «عارف هوتی» اهل چابهار از ناحیه کتف مجروح شدند که هر ۲ سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.

قنبری بیان کرد: با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده ای برای دستگیری ضاربان شروع شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اینگونه اقدامات مزبوحانه، پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم تر می کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند را از طریق شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند./
https://www.asianews.ir/u/8pn
اخبار مرتبط
دو جوان که گفته شده «بدون علت با لوله آهنی» به امام جماعت مسجد کوچه رهبر حمله‌ کرده بودند، با دیدن او به ماشینش حمله‌ور شدند.
مقام‌های اسرائیلی بامداد یکشنبه از تیراندازی مرگبار در اورشلیم خبر دادند.
مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان در مجلس از تیراندازی دو فرد موتورسوار به «خانه و حسینیه» خود در صبح جمعه ۳۱ تیر خبر داد.
در پی سوءقصد به جان شینزو آبه، نخست‌وزیر پیشین ژاپن، در یکی از شهرهای این کشور ، وی در بیمارستان جان باخت؛ آبه در سال ۱۳۹۸ برای میانجیگری بین ایران و آمریکا به تهران سفر کرده بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید