صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۷
کد خبر: 10980
گزارشگر: 213
۴۴۱
۰
۰
۳
توسط دو موتورسوار

تیراندازی به خانه نماینده مجلس

تیراندازی به خانه نماینده مجلس
مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان در مجلس از تیراندازی دو فرد موتورسوار به «خانه و حسینیه» خود در صبح جمعه ۳۱ تیر خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، نماینده شادگان در مجلس از تیراندازی دو فرد موتورسوار به «خانه و حسینیه» خود در بامداد جمعه ۳۱ تیر خبر داد.

مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرگزارس فارس، زمان دقیق این حمله را ساعت ۳۰ دقیقه بامداد اعلام کرد و گفت که دو نفر موتور سوار ناشناس خانه و حسینیه او را به رگبار بسته‌اند.

---------------

بیشتر بخوانید

جزئیات تیراندازی به امام جماعت در اصفهان

---------------------------------
به گفته ناصری‌نژاد در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

تاکنون درباره بازداشت عاملان این تیراندازی و انگیزه‌های آن‌ها گزارشی منتشر نشده است. ناصری‌نژاد هم گفته است که «پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ است.»

این نماینده مجلس فروردین ۱۳۹۷ نیز اعلام کرده بود که «افراد ناشناس» به خودروی در حال پارک او تیراندازی کرده‌اند. آن حادثه هم تلفات جانی نداشت و استاندار خوزستان در همان زمان انگیزه مهاجمان را «شخصی» اعلام کرده بود.

 

-----------------------------

بیشتر بخوانید

افشای روایت هولناک «قتل دختر ۱۶ ساله‌» با شلیک گلوله پدرش از زبان فامیل نزدیک

-----------------------------------------------

شادگان در فاصله ۹۷ کیلومتری اهواز قرار دارد. برخی از ساکنان این شهرستان و دیگر شهرهای استان خوزستان سلاح در اختیار دارند و بارها درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌هایی از ساکنان این مناطق رخ داده است./

الهام رضاخانی
https://www.asianews.ir/u/7ie
اخبار مرتبط
در پی سوءقصد به جان شینزو آبه، نخست‌وزیر پیشین ژاپن، در یکی از شهرهای این کشور ، وی در بیمارستان جان باخت؛ آبه در سال ۱۳۹۸ برای میانجیگری بین ایران و آمریکا به تهران سفر کرده بود.
براساس گزارش خبرگزاری حوزه محسن اخوان، امام جماعت مسجد بقیه‌الله در خیابان برازنده اصفهان، صبح روز شنبه هنگام بازگشت از این مسجد هدف تیراندازی یک موتورسوار قرار گرفت.
براساس گزارش ها در ادامه آوار برداری چند ساعت پیش و دستیابی به طبقات منفی متروپل؛ امدادگران با اجسادی در روی آب های رها شده در زیرزمین این ساختمان که دچار خفگی شده بودند مواجه شدند.
وزیر کشور امروز با اذعان به تخلفات صورت‌گرفته در ساخت برج متروپل آبادان گفت به گزارش‌های مبنی بر تخلف توجهی نشده است؛ همچنین برخی گزارش ها حاکی از زد و بند حسین عبدالباقی با مقامات در ساخت و ساز بنای غیر مجاز ساختمان متروپل هستند.
براساس برخی گزارش های تایید نشده گروهی از قبایل عرب خوزستان با در دست داشتن پرچم‌های خود وارد این شهر شده و نسبت به ادامه تیراندازی برخی نیروهای نظامی به سوی مردم هشدار دادند؛ این در حالی است که شمار اجساد پیدا شده از زیر آوار ساختمان متروپل نیز به ۳۱ نفر رسیده است.
هم‌زمان با اعلام خبر کشته شدن یک مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان در پی حمله مسلحانه، خبر زخمی شدن دو مامور دیگر در پی تیراندازی مقابل ساختمان بنیاد شهید تهران نیز تایید شد.
مقامات شهر نیویورک می‌گویند یک مهاجم که ماسک ضد گاز بر چهره داشت در یکی از واگن‌های متروی شهری یک بمب دودزا را منفجر و به سوی مسافران تیراندازی کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید